Rebecca schreef:Shaggy09 schreef:Aan dat mijn rijles niet doorgaat vanwege het weer
Hier zalig rijlesje in de sneeuw gehad , leer je veel van
Heb mij geërgerd aan pa en ma en hun konijntjes
Ja ik wilde best in de sneeuw rijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Aan iedereen die zeurt over de kou die in augustus ook zeurde dat t te warm was. Of mensen die zeggen dat het dom is dat ik van de kou houd. Ja laat me lekker, ik vind jou toch ook niet dom omdat je van warmte houdt? Ik heb liever -10 dan +20. Boven de 30 graden kom ik alleen buiten voor het hoognodige. Boven de 35 ga ik niet naar buiten, vreselijk
theadora99 schreef:Aan iedereen die zeurt over de kou die in augustus ook zeurde dat t te warm was. Of mensen die zeggen dat het dom is dat ik van de kou houd. Ja laat me lekker, ik vind jou toch ook niet dom omdat je van warmte houdt? Ik heb liever -10 dan +20. Boven de 30 graden kom ik alleen buiten voor het hoognodige. Boven de 35 ga ik niet naar buiten, vreselijk
MarlindeRooz schreef:Dankje! Tot zover gaat het prima haha.
En afgelopen zomer met 30 graden werkte ik in een patatzaak... dik 40 graden binnen. Dus het is ook maar net wat je moet doen. Want dat was wel voorbij mijn comfortabele grens hoor. 40 graden en werken.
lotthje schreef:Dat ik de stallen moet doen vandaag, maar niet met de elektrische fiets door de sneeuw durf en mijn huidige fiets staat al op stal omdat ik gisteren van mijn moeder niet door de sneeuw naar huis mocht fietsen. Dus nu wachten tot iedereen met een auto weer terug is van zijn/haar werk en dan hopen dat ze me mee kunnen nemen.
oomens schreef:lotthje schreef:Dat ik de stallen moet doen vandaag, maar niet met de elektrische fiets door de sneeuw durf en mijn huidige fiets staat al op stal omdat ik gisteren van mijn moeder niet door de sneeuw naar huis mocht fietsen. Dus nu wachten tot iedereen met een auto weer terug is van zijn/haar werk en dan hopen dat ze me mee kunnen nemen.
Kun je niet de accu eraf halen (zodat hij minder zwaar is en het zwaartepunt lager ligt) en het zonder ondersteuning proberen. Ik kan mij voorstellen dat een fiets die 'meehelpt' als je niet overal grip hebt, niet erg prettig voelt.