Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 00:18

Berdien, wat klote.. inderdaad snap dat het vertrouwen weg is als het zo verzwegen wordt :(:)

Relaxed ben benieuwd wat er dan uit komt! Dat hij je interesse wekt is in ieder geval een goed teken toch?

Mijn dag(en) nemen even een compleet andere wending := Bij de arena komen en er achter komen dat je kaartje voor Ed Sheeran voor vrijdag was in plaats van donderdag.. stress.. gaan we er vandaag nog in mogen? Nee dus. Op naar huis, jongen met wie ik was kon met geen mogelijkheid morgen.. iédereen gebeld en geappt of ze mee kunnen morgen naar Ed, vervoer is geregeld, buurtjes gaan en ik kocht mee terug rijden, maar dan zit je nog wel met een extra kaartje a 75 euro wat anders weggegooid geld is. Vriendinnetje probeert vrij te regelen, lukt niet en ondertussen met mijn date aan het appen over de stress et voila: meneer wil wel mee _O-

Mijn tweede date wordt dus niet pizza eten en film kijken, maar bijna een hele dag samen oppe strûn, en naar Ed Sheeran in Amsterdam *\o/*
Super spannend dit, hij zit 10 uren aan me vast, ik hoop zo dat ik het niet ga verpesten :Y)
Een orginele date is het in ieder geval wel :=
(Mijn hoofd is gaar, ben tot 1 uur bezig geweest met schoolopdrachten omdat ik nu voor 14.00u morgenmiddag mijn deadline heb in plaats van de verwachtte 23.59. Nu eerst slapen en morgenochtend weer verder typen.. geen tijd om te stressen in ieder geval :') )

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 06:40

Have fun Yvanka!!! Heel spontaan zo, maar misschien daarom juist nog leuker!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 08:24

Berdien, neeee wat kl*te! Eerst samen zwijmelen over een vakantie naar IJsland, en nu blijkt hij helemaal niet zo serieus te zijn. Ik snap dat je er weinig vertrouwen in hebt als zo iemand dat soort dingen voor je verzwijgt. Wat ga je ermee doen? Nog een keer afspreken of is het nu klaar voor je?

Yvanka, wat een stress inderdaad zeg! Wel leuk dat je nu met je date gaat, lekker spontaan en wordt vast gewoon heel gezellig. Veel plezier!

Hier nog steeds afleiding van het liefdesverdriet aan het opzoeken bij de spierbundelman :') . Gisteravond vroeg hij me of ik langs wilde komen om lekker te kroelen. Dat deed ik en we hadden het gewoon gezellig zonder dat er meer dingen gebeurden. We zijn wel redelijk aan elkaar gewaagd, hebben het gezellig, gaat niet alleen om de seks. Als relatiemateriaal zie ik hem niet echt, daar is toch echt wel te veel afstand (zoen issue enzo haha). Ik geloof dat we morgen samen naar een outletshop gaan om voor mij te kijken voor nieuwe schoenen voor het sporten.

Moet zeggen dat nu volledig radio silence met fwb het me wel veel makkelijker af gaat. Morgenavond zie ik hem weer bij de huisparty van mijn huisgenoten, ben benieuwd hoe het me dan afgaat maar ik prent me alvast in dat ik gewoon een leuke avond ga hebben zonder gezeur.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 09:32

Dat is niet leuk Berdien... Hoe lang ben je nog op vakantie?

Wat een lef Bambi! :wow: Zou het hem eerder wel eens gelukt zijn zo?

Ik had gisteren een stranddate! Was erg gezellig maar koude wind :brr: Opeens was het 21.30 uur en hadden eigenlijk niks gegeten, gewoon alleen lopen ouwenelen :') Of het wat wordt weet ik niet want hij is pas sinds kort aan het online daten. Wellicht moet ie eerst nog op ontdekkingstocht en zijn wilde haren kwijt maar dat is een aanname. We shall see!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 09:41

Jemig Berdien... Jammer dat hij niet eerlijk is geweest in het begin.

Yvanka, wat leuk zeg zo'n spontane date! Dat hij mee wilt is toch fijn :) Heel veel plezier :D

LF, klinkt wel als een leuke vriend voor erbij :) Hahaha laat je morgenavond niet verleiden he :P

Rytir, niet alle mannen willen op ontdekkingstocht, gewoon genieten komt vanzelf goed.

Hier een beetje in de war en veel twijfels over van alles. Ik maak het mijzelf ook niet geheel makkelijk maar goed.

Bijna weekend. Jullie nog leuke plannen?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 09:46

Uitrusten, heb twee concerten gehad deze week dus ben een beetje afgedraaid :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:34

Rytir, klinkt gezellig! Wat was jouw gevoel erbij?

Gribaldi, zooo herkenbaar met twijfels en het jezelf niet makkelijk maken. Mij helpt het soms om alles op te schrijven wat er in mijn hoofd zit, een soort mindmap. Dan worden vaak al snel dingen duidelijk en schrijf je het even van je af.

Vanavond misschien op stap met de spierbundel, maar meneer is zoals gewoonlijk vaag en van het late plannen. Ik tref blijkbaar altijd zulke mannen, volgens mij moet ik iets leren over mezelf. Nouja anders wordt het lekker bankhangen met huisgenote/vriendin en een drankje doen om te vieren dat ik mijn promotie heb gekregen (vandaag te horen gekregen).

Morgen overdag dus wellicht iets met spierbundel en de avond huisfeestje at my place. Zondag met zijn vieren (huisgenoten en nog een vriendin) naar festival in Tilburg (Park beats), yayy!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 11:30

Nou daarom ook we shall see! Weet nog niet helemaal wat ik voel, ik moet iemand eerst echt wat beter leren kennen :D . Maar al meteen bij thuiskomst kreeg ik appjes en vanmorgen een link voor een aanbieding wat erg fijn zou zijn thuis dus een vervolg zit er vast wel in!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 11:49

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 11:58

Linda_Fleur schreef:
Vanavond misschien op stap met de spierbundel, maar meneer is zoals gewoonlijk vaag en van het late plannen.

Kan niet door het wk komen in ieder geval, vanavond zijn er geen wedstrijden :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:10

LF ooohhh geen afspraken kunnen maken vind ik altijd zo vreselijk irritant. Daar heb ik echt trauma's van :')

Dinsdagavond was erg leuk! Hij is ook erg leuk :D Woont alleen wel ver weg.. damn it.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:17

SophievdV schreef:
LF ooohhh geen afspraken kunnen maken vind ik altijd zo vreselijk irritant. Daar heb ik echt trauma's van :')

Dinsdagavond was erg leuk! Hij is ook erg leuk :D Woont alleen wel ver weg.. damn it.
Dan moet je voor de grap eens een jaartje in Spanje/op Mallorca gaan wonen. 'Mañana Mañana' kreeg een heel andere betekenis :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:25

Vreselijk vind ik dat ook ja... Word gewoon concreet :+
Hier nog wel contact met date.... maar geen afspraken staan, ik swipe gewoon weer verder. Heb wel eens zin in een keer een gezellige date die langer dan 2 keer blijft hangen _O-

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:37

Net met meneer geluncht in de stad, zal hem wel niet meer worden vanavond dus :') . En morgen die shopdate? Werd ook niets meer over geopperd, dus zal vast niet whahaha. Wie weet weer na het weekend. I don't care O:)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:00

LF, ja ik ga van het weekend maar even nadenken wat ik wil haha...
Was de lunch wel gezellig? Wellicht appt hij nog wel voor vanavond of morgen :P

Ailill, :') geweldig, droge humor ik hou er van..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:06

Gefeliciteerd met je promotie LF! Niet of laat plannen houd ik ook niet zo van hoor :n

En zo te lezen een aantal leuke dates weer, wat goed! Het mooie weer zorgt voor goede updates :D

Ik ben nu in Galway, waar ik gewoond heb. Bitterzoet, zooooveel herinneringen hier. Gelukkig is er nog niets veranderd :)) :+:
Met (ex?)date nog wel contact gehad. Of ik hem nog ga zien weet ik nog niet. Hij ging ineens ‘grappig’ doen over zondag, en nu is er iemand binnen zijn familie overleden. Heel sneu natuurlijk, ik laat de bal verder bij hem.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:38

gribaldi schreef:
LF, ja ik ga van het weekend maar even nadenken wat ik wil haha...
Was de lunch wel gezellig? Wellicht appt hij nog wel voor vanavond of morgen :P

Ailill, :') geweldig, droge humor ik hou er van..
Huh? Zei ik wat vreemds :P

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 14:35

Snel bijgelezen, dus vast wat vergeten #isookdeleeftijd :')

Maar Berdien, wat een tegenvaller.. kan me voorstellen dat het lastig is.

Mijn date van vorig weekend wordt ineens heel zwaar op de hand, ik heb daar zo geen zin in...
ik snap dan niet welk stukje van "leuk houden" ze dan missen...

Verder las ik iets over spierbundelman, blijft een aparte, maar als t gezellig is, whatdehell toch gewoon :j

En dat concert van Ed, dat er niemand mee wil :oo Ik heb zo zitten stressen voor kaartjes maar viste achter t net...
Spannend dat je met je date gaat!!

Nu een leuke match, maar Goes, dat is 1,5 uur weg.. :')
Nou ja dan kan het nooit heel gecompliceerd worden denk ik dan maar :P

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 21:45

Meh, heb ik weer tijd om te tinderen, kom ik er gewoon niet op..zou t een teken zijn? Alles al geupdate, app meermaals eraf gehaald, niks helpt..blijf elke keer naar de inlogpagina teruggestuurd worden. >;)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 08:12

Gribaldi, ja de lunch was wel gezellig.

En ja hoor, gisteravond om 11 uur ineens appje: kom je langs we zijn in de tuin aan het chillen. Net met mijn huisgenoten besloten te gaan kaarten dus afgewezen. Dat was supergezellig en nu een lichtelijke kater := . Vandaag gaan we gezellig shoppen met mn huisgenoten haha.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 09:28

Cer het was niet dat niemand mee wilde (veel vonden de kaarten wel te duur, maar ik was zover dat ik wel de helft mee wilde betalen), maar niemand kon op zo'n korte termijn. Iedereen had verplichtingen en werk enzo.

Was gister erg gezellig! Tijdens het concert probeerde ik af en toe wat respons te zoeken, maar dat kreeg ik niet >;) Ik was ervan overtuigd dat ie me zou friendzonen eenmaal thuis! Maar toen buiten een opmerking gemaakt over iets wat we hadden besproken van de week, toen kreeg ik al een arm om me heen, en toen hebben we bij de auto staan zoenen totdat de drukte op de parkeerplaats voorbij was :+
En onze pizzadate van vanavond gaat ook gewoon nog door, dus ik denk dat het wel aardig goed zit dit keer haha.

Goed dat je nu echt voor jezelf kiest Linda :j

Jibbel, wat raar dat ie het niet doet.. inmiddels wel?

Cer, de matches die het verste weg wonen zijn het leukst :+ (Hé Sophie?)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 09:31

Ja.. maar mijn match heeft dus geen toekomst. Te ver weg..

Yvanka lekker bezig :D leuk!!!

Ik was op de TT Assen. Het moest een onvergetelijke avond worden en dat is meer dan gelukt :oo :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 09:33

Oh ik ga vanavond naar Assen :')

Onvergetelijk in positieve zin?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 09:39

Ja ik kan het hier onmogelijk neer zetten want jonge meelezers. Maar poeh hee zeg.. heel bijzonder :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 09:44

Haha Sophie nou maak je ons alleen nieuwsgieriger <<) Maar grote mensen dingen dus! :P

Leuk ivanka! :):)