Relaxed ben benieuwd wat er dan uit komt! Dat hij je interesse wekt is in ieder geval een goed teken toch?
Mijn dag(en) nemen even een compleet andere wending
Bij de arena komen en er achter komen dat je kaartje voor Ed Sheeran voor vrijdag was in plaats van donderdag.. stress.. gaan we er vandaag nog in mogen? Nee dus. Op naar huis, jongen met wie ik was kon met geen mogelijkheid morgen.. iédereen gebeld en geappt of ze mee kunnen morgen naar Ed, vervoer is geregeld, buurtjes gaan en ik kocht mee terug rijden, maar dan zit je nog wel met een extra kaartje a 75 euro wat anders weggegooid geld is. Vriendinnetje probeert vrij te regelen, lukt niet en ondertussen met mijn date aan het appen over de stress et voila: meneer wil wel mee
Mijn tweede date wordt dus niet pizza eten en film kijken, maar bijna een hele dag samen oppe strûn, en naar Ed Sheeran in Amsterdam
Super spannend dit, hij zit 10 uren aan me vast, ik hoop zo dat ik het niet ga verpesten

Een orginele date is het in ieder geval wel

(Mijn hoofd is gaar, ben tot 1 uur bezig geweest met schoolopdrachten omdat ik nu voor 14.00u morgenmiddag mijn deadline heb in plaats van de verwachtte 23.59. Nu eerst slapen en morgenochtend weer verder typen.. geen tijd om te stressen in ieder geval
)
Zou het hem eerder wel eens gelukt zijn zo?
Opeens was het 21.30 uur en hadden eigenlijk niks gegeten, gewoon alleen lopen ouwenelen
Heel veel plezier

Ik heb zo zitten stressen voor kaartjes maar viste achter t net...
Maar grote mensen dingen dus!