Ten westen van Utrecht zijn lekker een paar buien gevallen! Het zijn echt hele lokale buitjes, die wel gepaard gaan met wind dus even heel heftig lijken. Maar goed, vanmorgen in de wind én regen! de hond uitgelaten.
Mand
Geplaatst: 23-05-25 11:25
Hier oost Utrecht regent het ook
Ladygiroc
Geplaatst: 23-05-25 13:22
Hier net onder Rotterdam wel wat buitjes gehad vanmorgen, veul te weinig voor het gras maar genoeg voor een natte kont op de scooter.
We leven nog! Maar ging hier wel even tekeer. Donder, bliksem, hagel, storm. Sommige hagelstenen wel zo groot als ijsklontjes. Heel bijzonder zo hevig.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 31-05-25 22:44
Brrr. Wij waren niet thuis maar ik reed net naar huis. In Asten Heusden kwamen de putdeksel omhoog. Brrr. Echt niet fijn.
Ja ik durf wel te zeggen dat ik van mijn leven (en dat is al best lang, haha) nog nooit zulke grote hagelstenen heb gezien. Maar gelukkig niks beschadigd hier.
Ik vind het altijd zo sneu voor mensen die dan net vanavond een evenement hebben, of hun bruiloft of zo.
Mondy
Geplaatst: 31-05-25 22:55
Gelukkig zat het niet direct boven ons.
@bloodymary ik zag op sm al eea voorbij komen ja. Gelukkig geen schade !
black_kelpie
Geplaatst: 31-05-25 23:29
Wauw!
Waar ik zit in Twente is het nog droog, ik bungel nu nog lekker in m'n hangstoel in de tuin. De wind trekt een beetje aan nu, dus zo maar eens opruimen en naar binnen.