Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:25

Goed gescoord precies, wel niet zo mijn stijl, beetje te druk voor mij.

K wacht hier met smart dat mijn gips van mijn been kan en ik ook is kan gaan shoppen want ben zijn kleertjes wat beu gezien.

Urbanus

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:30

Ik shop online :')

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:35

Ik ook, teveel :D

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:39

Ja, maar ben nog zo n prehistorisch geval dat graag de kleertjes eerst zo wilt bekijken :=

En als het niet goed is ben ik heel slecht in het op tijd terug sturen en heel dat gedoe :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:40

Nu bij Little Hedonist besteld en H&M. Zit nog te twijfelen over de tipi van LH maar hij krijgt volgende maand ook al een zandbak, het Duktig keukentje is bijna klaar, er komt een loopwagentje straks.

Maar die tipi <3

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:47

Heb zelf een tipi gemaakt :+ groot klere ding :+

Ik shop weinig kleertjes online, voel de stof liever.
Hoe het op de foto ligt zijn trouwens geen dingen die ik bij elkaar aan zou trekken. Op een gebloemde legging gaat een effen jurkje en vice versa :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:49

Stoffen voor pakjes koop ik wel in de winkel maar van de meeste merken weet ik hoe het voelt en valt.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:54

Ik ben helaas helemaal niet handig met een naaimachine, lijkt me best leuk om mooie lakentjes etc te maken.

Tipi hebben wij via hutenmut gekocht, zo leuk hoe hij erin speelt <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:55

Ik ook (nog) niet, maar ik kan wel aangeven hoe ik het wil. Zal straks een foto posten als het knap weer is. Iedereen slaapt hier nog. :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:31

Ah heeft Name-It weer nieuwe wol? Ik vond die vorige vlindertjes enzo ook heel erg leuk, en die ene met de auto was ook wel aardig. Vind het wel jammer dat de halsjes zo ruim waren, ben benieuwd of dat nu nog steeds is :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-18 10:38

Hier ook een tipi en wordt wel graag mee gespeeld.

Ik wacht nog even met shoppen tot Juul wat minder groeit. Zo even dr kast uitzoeken. Gisteren wel wat dingen op facebook gezet voor verkoop.
En voor baby wil ik eerst weten wat het gaat worden.
Weet nog niet echt wat ik wil voor het najaar en heb nog wat Mini Rodini en TAO truien die nog passen.
Zal vooral longsleeves en winterjurkjes moeten halen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:46

Heeft name it ook wol dan?

Hier nog steeds niks nodig. Kleren zijn volgens mij nog zat ruim dat ze er volgende zomer nog in past en super kwaliteit dus dat wordt een goedkoop jaar haha.

Winter moet ik wel nog alles al denk ik dat er ook van haar kleren nu het een en ander doorgedragen kan worden. En nog wat setjes van name it die ze deze winter kan dragen.
Jasje wel een mooie van mayoral gezien.

Wij hebben geen tipi gekocht maar een speeltentje van haba. Die zijn zo leuk. En daar speelt ze veel in.

Eigenlijk heeft ze qua speelgoed nu ook zat. Kan ze ook 5 jaar mee vooruit. Zandbak wordt hier ook veel mee gespeeld. Dit weekend een speelhuisje met schommel en glijbaan aan van smoby opgehaald via marktplaats. Voor nu prima en met de tijd wel een mooi speeltuig kopen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:53

kwa speelgoed is het hier simpel, oudste speelt enkel met auto s en derg.
Heel kast vol met speelgoed wat onaangeroerd blijft :roll: :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-18 10:55

Hier heel weinig speelgoed eigenlijk. Ze mag wel wat meer hebben.
Wil er wat Duplo bij, wat voor de keukentje en poppen en een mooi poppenhuis. Verder wil ik niet teveel in huis halen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:58

Weet je wat het is met dat speelgoed. Ik denk ook steeds van Oh dat is leuk voor de kerst / verjaardag!

Maarja dan denk je: nu zou hij er ook al heel veel plezier van kunnen hebben. En als ik het nu koop dan heeft hij er langer profijt van, dus meer waar voor je geld zeg maar :P

Dus meneer heeft al een flinke houten treinbaan (voor afgelopen kerst en verjaardag aan iedereen iets gevraagd en dan tikt het wel aan), duplo, klei, loopfiets, zandbak - trampoline - schommel enzo.

En nu zelfs een kinder-tablet waarmee hij elke ochtend even op het potje mag, dat is de enige manier om meneer (alsnog met wat aandringen...) op het potje te krijgen. En heb er nuttige spelletjes op gezet. Is ook nog leerzaam denk ik dan maar. Hij mag hem alleen even op de pot :)

Voor kerst / verjaardag denk ik een fiets met trappers of een traptractor met veegmachine er aan :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 11:09

Hij speelt nu veel met z'n ballenbak, maar hij loopt nu dus ik wil dat ook motiveren. En er zitten bouwblokken in dat wagentje, dus dubbel plezier.

Wij wachten ook niet met feestdagen, is hij toch te klein voor.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 11:28

Jeetje, loopt hij al!!!

Hier ook weer een schandalige bestelling gedaan bij de H&M

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 11:43

hier komt idd ook nog het eea van de H&M en net een zomer tuinbroekje met tanktop van LH gescoord. De lange versie heb ik al, nu komt ook de poederblauwe met korte pijpjes er aan.

speelgoed heeft hij over en teveel. We bieden daar een deel van aan en een deel is voor later. er wordt wel met alles gespeeld dus wat dat betreft hebben we niks dat blijft liggen. Het enige waar ik weinig van wil is van plastic herrie speelgoed. Hij heeft nu één zo'n speelgoedding en dat vind ik mooi genoeg. Hij gelukkig ook dus ik hoop dat we dat er in kunnen houden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 11:46

M_i_R schreef:
hier komt idd ook nog het eea van de H&M en net een zomer tuinbroekje met tanktop van LH gescoord. De lange versie heb ik al, nu komt ook de poederblauwe met korte pijpjes er aan.

speelgoed heeft hij over en teveel. We bieden daar een deel van aan en een deel is voor later. er wordt wel met alles gespeeld dus wat dat betreft hebben we niks dat blijft liggen. Het enige waar ik weinig van wil is van plastic herrie speelgoed. Hij heeft nu één zo'n speelgoedding en dat vind ik mooi genoeg. Hij gelukkig ook dus ik hoop dat we dat er in kunnen houden.

Jaaa Ootjes fashiontwin <3

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-18 11:54

Die met korte pijpjes zijn zo cute <3

Hier ook maar 1 plastic herrie ding. Een Pip hond die kan lopen en liedjes zingt. Prachtig vindt ze dat.
Toevallig net met mijn man er wel over dat we idee hebben dat ze wel wat kan gebruiken voor meer uitdaging.
Morgen maar eens langs de winkel met zn drietjes.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 11:58

Hier een kind met voorliefde voor plastic en lawaai, Toettoet auto etc. Maar is ook dol op brio treinbaan. Dat is echt heel mooi speelgoed.
Al het lawaai moet zoveel mogelijk in de speelkamer blijven :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 12:29

Verschrikkelijk die ToetToet troep...staat hier in een kast. Allemaal gekregen, goed bedoeld hoor maar zulke rotzooi vind ik echt niks. Gelukkig moest meneer er ook niks van weten dus moet die beesten nog een keer op Marktplaats zetten ofzo :P

Enige speelgoed met batterijen dat ik nog wil, is een locomotief voor op de houten treinbaan :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 12:56

Mijn zoon is blij met alles wat je hem geeft. Toet toet/zoef zoef, v tech locomotief (is erg populair) enz. Hij vermaakt zich prima.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 12:57

Hier maakt het niet uit zolang het maar wielen heeft.
Ben zelf niet zo voor hout dus dat heeft hem ook niet veel.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 12:58

Hiet speelt ze wel graag met haar little people huis en boerderij. Hele bak aan sleich paarden van mij vroeger :'). Zoef zoef dieren heeft ze ook maar is ze nog net wat te jong voor denk ik.
Waar ze hier veel mee rondloopt ook is zo n magnetisch tekenbord.