Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:13

Wat keurig eigenlijk Lee, als je de data zo op een rijtje zet :D

Wij doen op dit moment heel erg labelloos. Daten beiden geen anderen, maar hebben ook niet het label relatie eraan gehangen. Hoeft van mij ook niet, we hebben het zo ook leuk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:16

Ik had geen haast en we woonden vlak bij elkaar. Dat scheelt denk ik echt enorm.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:25

Thuis afspreken betekend dan ook ouders ontmoeten, of zoals we nu doen alleen thuis afspreken als ze weg zijn.
Ik denk dat ik nog niet perse een label hoef, maar wel de bevestiging dat hij mij net zo leuk vind als ik hem, en dat we er beide wel serieus in staan.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 18:00

Ik meld me hier ook maar weer eens, halloo!

Nadat ik nu eindelijk een beetje over mijn lieftallige stalkende ex aan het heen raken ben, heb ik ook weer wat meer ruimte voor een andere leuke man in mijn leven.
Heb ik ook meteen een leuk verhaal. *D

Had een leuke jongen op tinder, die aan de km afstand te zien uit mijn buurt kwam. Kort wat gepraat maar het gesprek liep eigenlijk een beetje dood, dus maar laten gaan. Ben ik afgelopen weekend in de kroeg hier, kom ik dezelfde jongen weer tegen. Eerst natuurlijk ongemakkelijk, want wat zeg je dan tegen elkaar? Uiteindelijk kwamen we aan de praat omdat vrienden van hem, vrienden van mij zijn en die bij mij stonden. Bleek dat hij ook nog eens in dezelfde straat als mij woont (hele lange straat).
Dus meteen afgelopen zaterdag een borrel bij ons beiden thuis gedronken, wat heel erg gezellig was, en gezoend en nummers uitgewisseld. *\o/*
En nu zijn we druk aan het appen, ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat nu! :o

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 18:06

Hahah thanks voor de opheldering Lieveli :') '

Yvanka: Snap wel dat je wilt weten dat hij er ook serieus in staat inderdaad.
Met mijn ex zei ik gewoon tegen mijn ouders dat ik met hem aan het daten was toen hij langs kwam. Mijn ouders snapte zelf wel dat het redelijk serieus was als ik hem mee naar huis nam :+

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 18:23

Weten jullie wat ook leuk is?

Exen die weer tegen je gaan praten. :))
Hij heeft 1 keer in de maand even een breakdown ofzo, dan ben ik ineens weer alles voor hem en zegt die dingen in de trant van ja en ik wil je terug, ik zou op m'n knieën gaan voor je.
Dan reageer je 1 minuut even niet of stuur je iets wat hij niet wou horen en blokkeert hij je weer en probeert hij het over een paar weken weer opnieuw. _-:(

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 19:28

Oh das ook gezellig Melissa, de mijne doet dat ook eens in de zoveel tijd, vaak als hij me weer ergens gezien heeft. En dan nog de rest van zijn gestoorde gedrag meerekenend, hij is er maar druk mee...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 19:31

Mijn ex is overal geblokkeerd. Geen drama, heerlijk.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:06

Label op plakken, dat deden wij nadat hij zich versprak en mij zijn vriendin noemde }> Hij was toen al bij mij thuis geweest terwijl mijn ouders thuis waren en er zelfs bezoek over de vloer was.

Stalkende ex, geen last van. Heb hem afgelopen weekend gezien maar zo goed als niet gesproken.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 03:42

Dat heb ik ook gedaan lieveli, schijnbaar is dat niet voldoende duidelijk. :') ex met blok beton.
Colien, wat lief!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 07:30

Mijn ex las mee op bokt. Geen idee of dat nogsteeds zo is. Zo spannend is mijn leven niet :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 07:40

suikermeisje schreef:
Mijn ex las mee op bokt. Geen idee of dat nogsteeds zo is. Zo spannend is mijn leven niet :+

Van mij ook! Tot paar weken terug zelfs nog... Volgens hem was dat niet om te kijken wat ik postte, maar om te kijken of ik Lizzy misschien op Bokt te koop had gezet :+ (toen we een andere baasje voor Lizzy zochten). En toen kwam hij toevallig alle berichten tegen!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 08:16

Met mijn ex is het al ruim 2,5 jaar over, verwacht eigenlijk wel dat ie nu verder is gegaan met z'n leven ipv mij controleren.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 08:24

Dat is inderdaad al wel een hele tijd geleden.....

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 09:29

Mijn ex waarmee ik 6,5 jaar ben samen geweest ben ik goed bevriend mee, we sporten nog zo'n 2x per week samen en appen veel over de sport en voeding en dat soort dingen. We hebben ook samen een huis gehad, ik heb toen zo goed als alle meubels bij hem gehouden. Hij is langzaam aan nu alles aan het vervangen naar een andere stijl en ik krijg dus eerst keus om de dingen terug te nemen, dat is ook echt super fijn! Heel de familie en vriendengroep vind het nog steeds maf dat wij uit elkaar zijn en een deel gelooft er heilig in dat het ooit nog goedkomt _O-

Mijn laatste ex is volledig geblokkeerd aan alle kanten, mafkees :r

Overigens vind mijn huidige date het niet helemaal oké hoe de band is met mijn ex.. hoop dat mocht het een relatie worden dat toch goedkomt als ze elkaar bijvoorbeeld eens ontmoeten.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 09:36

Is dit een vergelijk je ex topic? :')
Niet banketstaaf bedoeld maar lees bijna meer over exen dan over dates die lukken of mislukken :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 09:41

Haha ja hebt gelijk, laten we naar de toekomst kijken *\o/*

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:19

Yonker schreef:
Niet banketstaaf bedoeld maar lees bijna meer over exen dan over dates die lukken of mislukken :+

Ik heb weer meer haat in mijn relatie *\o/*

met Tinder welteverstaan

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:21

Flessuh schreef:
Yonker schreef:

Ik heb weer meer haat in mijn relatie *\o/*

met Tinder welteverstaan

Ik ben overgestapt naar OkCupid, tot nu toe vind ik het veel prettiger omdat je gelijk kan kijken naar interesses. Al is het enige vervelende dat sommige vragen niet simpel met ja of nee beantwoord kunnen worden. Ben benieuwd of er wat uit komt :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:26

Als je een gitaarspelende Italiaan uit A'dam tegenkomt, gewoon weg klikken.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:43

lieveli schreef:
Als je een gitaarspelende Italiaan uit A'dam tegenkomt, gewoon weg klikken.

Wat dan? :o?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:02

Hij is de kneus die zichzelf een facial gaf :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:05

Waaaauuuw hahaha!

Ik ga zondag een dagje weg met date... Uit eigen vrije wil :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:24

Yvankaxx schreef:
Ik zat na te denken.. vanaf wanneer plak je er een "labeltje" aan? Ik weet van hem (en hij van mij), dat we met niemand anders bezig zijn. Maar merk aan mezelf dat ik voordat we verder gaan met bepaalde dingen, ik er onzeker wordt van het idee dat we nog niks zijn. Maar we daten nog maar een maand, voelt allemaal wel heel goed enzo.

Florence, als het voor jou nu goed voelt en je er niet (zoals ik) onzeker van wordt dat je niet zeker weet wat jullie hebben, dan zou Ik er lekker van genieten!

Weet je het zeker omdat jullie het hebben uitgesproken of omdat je het denkt? Ik zou er gewoon afspraken over maken. Hoeft echt niet gelijk een labeltje te hebben, maar imo kan je prima zeggen 'joh, ik date eigenlijk met niemand anders en zou het op dit punt wel chill vinden als jij dat ook niet echt zou doen dus misschien kunnen we exclusief zijn' en klaar. Dan hoef je het helemaal niet over relaties te hebben, er zijn veel redenen waarom je exclusief zou kunnen en willen zijn.

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:24

Ik heb ook een date gepland staan, maar dan voor volgende week omdat we beiden niet eerder kunnen. Heel spontaan vroeg hij het gelijk na het beginnen van het gesprek. Normaal gesproken zou het mij een beetje afgeschrikt hebben zo snel, maar hij ziet er heel leuk en spontaan uit dus vooruit haha :')