Euuuh leuk foto stef, maar olifanten zie ik niet

Beterschap Kirja!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laurabe schreef:Ik brand mijn YC tarts altijd in zijn geheel. En dan 2 x 4 uur theelichtje eronder.
Maar ik lees dat jullie ze wel vaak door het midden doen. Maar hoe lang branden jullie
zo'n halfje dan? En snijden ze makkelijk door het midden?
Ik ben vrij lui en een hele tart branden lijkt me makkelijker
MariekeB schreef:laurabe schreef:Ik brand mijn YC tarts altijd in zijn geheel. En dan 2 x 4 uur theelichtje eronder.
Maar ik lees dat jullie ze wel vaak door het midden doen. Maar hoe lang branden jullie
zo'n halfje dan? En snijden ze makkelijk door het midden?
Ik ben vrij lui en een hele tart branden lijkt me makkelijker
Ik ook hoor. Gewoon een hele tart erin. Ruikt m'n hele woonkamer lekker.
en anders kom ik al helemaal nooit door m'n verzameling heen![]()
MariekeB schreef:Ik wilde eigenlijk wat gaan afbouwen met Yankee , vanwege de wat slechte throw soms, maar als ik dan de nieuwe geuren zie ( UK )![]()
![]()
Dat doen ze dan wel weer goed hoor.
Ik ben verder de laatste tijd wel heel erg into Kringle. En ben nu alle nieuwe Country Candle van ze aan het uitproberen ( bestelling US).
En vanwege mijn ziek zijn ( naar auto immuun ding , wat ik sinds twee drie maanden heb ( vandaar mijn stilte) ) een heerlijke troost bestelling gedaan, midden in de nacht , bij Duizendpoot. Et beetje geluk is hij er zo als ik uit m'n werk kom.
Raja schreef:Jeej! Ik heb eindelijk mn Goose kaarsen binnen!
Winter Cabin en Snow Kissed
Lekkerrrr!!!!!
En er zaten een heleboel extra proef geurtjes bij
Ook Wildest Dreams waar ik heel nieuwsgierig naar was en ik vrees dat daar ook een kaars van moet komen
Stamper schreef:Pfoe, de Honeydew Melon doet het goed.
Was bijna op, dus eigenlijk gister helemaal op laten branden, ging ook vanzelf uit.
Vanochtend 08:00 aangezet, en tot heden staat hij nog steeds aan/
Terwijl ik bij de andere jars toch ervaring heb dat ie allang op zou zijn!
Want zodra ik die opnieuw aanzette, ging die ook direct weer uit!