tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Detroit

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 18:59

Mijn ex wilt het spel hoog spelen en alles op de cent hebben uitgerekend. Super vermoeiend, want dat resulteert er in dat ik ook al het mogelijke eruit haal.

Hoe gaat je masterproef Schermerlicht?

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 17:20

Detroit schreef:
Mijn ex wilt het spel hoog spelen en alles op de cent hebben uitgerekend. Super vermoeiend, want dat resulteert er in dat ik ook al het mogelijke eruit haal.

Klinkt als mijn ex. We zijn inmiddels 4 maanden verder en ik ben nog niet van die vent af. Nu wilt hij weer een nieuwe inboedelverdeling gaan maken. :')

Anyway, er zijn deze week wel foto's gemaakt van ons huis. Hopelijk gaat hij snel de verkoop in.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 17:34

Bon_ita schreef:
Detroit schreef:

Klinkt als mijn ex. We zijn inmiddels 4 maanden verder en ik ben nog niet van die vent af. Nu wilt hij weer een nieuwe inboedelverdeling gaan maken. :')

Anyway, er zijn deze week wel foto's gemaakt van ons huis. Hopelijk gaat hij snel de verkoop in.

Oh gezellig, dat gaat hier (gelukkig) wel een stukje sneller. Wij hebben momenteel contact met de notaris voor het opstellen van de akte. Scheelt wellicht ook dat mijn ex mij uit wil kopen.

Hadden jullie de inboedel al verdeeld? En dan nu weer opnieuw verdelen? Hoe zo?

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 13:26

Ja de inboedel was al verdeeld. We waren alleen vergeten om de jaloezieën daarin mee te nemen. Dus ik had hem gevraagd of ik die mee mocht nemen voor in mijn nieuwe huis. Toen werd hij zo boos dat hij nu aan het uitzoeken is wie wat betaald heeft en op basis daarvan gaat hij een nieuwe inboedelverdeling maken.

Hij vergeet echter 1 belangrijk detail en dat is ons samenlevingscontract waarin staat dat alles 50/50 verdeeld moet worden. :')

Maargoed ik laat hem en zijn woede uitbarsting even op zijn beloop. Ben benieuwd naar zijn nieuwe verdeling. _O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 19:19

Wat kan ik doen om sorry tegeb iemand te zeggen?! :(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 19:29

Banyu schreef:

Tegen wie moet je sorry zeggen en waarom?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 19:42

Cayenne schreef:
Banyu schreef:

Tegen wie moet je sorry zeggen en waarom?

Een vriend die ik beetje gekwetst heb sinds de avondklok... :(

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 19:50

Huh?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 20:07

Ik vind dit een beetje te vaag om goed te kunnen reageren. Maar bellen? Schrijf eerst eens op voor jezelf wat er gebeurd is. Misschien daarna appen wanneer ie niet opneemt.

Of iets meer moeite doen: wat lekkers halen en lieve kaart erbij schrijven met je excuses (en dan duidelijk waarvoor) en opsturen.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 20:09

Inderdaad, ik zou even op een rustig moment (nachtje slapen dus) opschrijven wat ik wil dat diegene van mij hoort. En dan bellen? Als dat niet kan, dan in een appje?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 21:16

Eapy schreef:
Inderdaad, ik zou even op een rustig moment (nachtje slapen dus) opschrijven wat ik wil dat diegene van mij hoort. En dan bellen? Als dat niet kan, dan in een appje?

Klopt, heb ik al geprobeerd, maar hij reageert gewoonweg niet. Misschien over een tijdje als ik vraag hoe hey hem gaat.

We gingen bijna 2 jaar met elkaar, maar hij zorgt ook nog voor zijn oma, alleen door de avondklok is alles beetje fout gelopen, ik hoorde van iemand iets, ging dat op dat moment geloven, en ondanks dat ik davht dat hij tegen een burn out aan zit/zat, heb ik hem geen kans gegeven om even tot rust te komen. Omdat ik me teveel zorgen om hem maakte, + geen tijd gaf, het was geen kwestie van gunnen, gewoonweg niet goed genoeg geluisterd naar hem! :(

Ondanks ik me nu voor genomen heb 'm even niet meer te appen oid, ik probeer het echt, maar of het gaat lukken. :( Ik geef echt hartstikke veel om die jongen.

Mijn laatste optie is eventueel nog hulp van z'n goede vriendin inschakelen. ALS die het natuurlijk wel leest, heb die alleen op facebook

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 21:23

Je kunt ook een brief sturen?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 21:26

Als hij rust wil zou ik dat juist respecteren en hem niet appen. Dat is dan juist niet wat hij wil of nodig heeft.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 22:12

Cayenne schreef:
Als hij rust wil zou ik dat juist respecteren en hem niet appen. Dat is dan juist niet wat hij wil of nodig heeft.

Ja dat klopt, en dat heb ik niet gedaan. En dat is een vd redenen dat ik het wil proberen goed te maken.

Ik kan het lastig uit leggen, het heeft iok door mijn ervaringen in het verleden te maken. En ik besef me dat ik gewoonweg niet geluisterd heb.

Alleen omdat ik steeds dingen wik zeggen, gebeurt het wel, terwijl ik weet dat er geen reactie komt. :(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 22:20

Met rust laten, hij komt wel naar jou toe als hij er aan toe is.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 16:02

Hoe gaat het met jullie?

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 21:36

Hier gaat het goed! Ga bijna verhuizen naar mijn eigen plekje en woensdag de eerste krabbels zetten bij de notaris. *\o/*

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 21:47

Wat fijn! Gefeliciteerd. Lekker inrichten en er je plekje van maken. Leuke tijd vind ik dat

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 22:23

Jaa daar heb ik ook echt heel veel zin in :D

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 22:49

Detroit schreef:
Hier gaat het goed! Ga bijna verhuizen naar mijn eigen plekje en woensdag de eerste krabbels zetten bij de notaris. *\o/*

Ahh wat ontzettnend fijn!!

Hier gaat het met ups en downs, tis 2.5 maand geleden en we moeten voor het werk af en toe echt contact hebben maar dat gaat redelijk.
Hebben beide toegegeven dat we elkaar missen maar we gaan hier niet naar handelen dit keer :)
Voelt goed zo :j

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 10:19

Mag ik hier even terug komen binnen vallen? Moet even m'n ei ergens kwijt en vond dit altijd een heel fijn topic toen het klaar was met mijn relatie.

Ruim 6 maanden geleden iemand beginnen daten die ik eigenlijk heel mijn leven al kende, via mijn zus. 8 jaar ouder dan ik ben maar een hele leuke en knappe jongen. Toen gedate, liep mis en helemaal stuk van geweest. Ben toen serieus van slag af geweest omdat ik ook dingen gedaan had waar ik achteraf enorme spijt van had, toen ook alles tegen m'n zus verteld die enorm kwaad is op hem. Enkele maanden geen contact gehad, hij appte me nog wel maar ik reageerde niet. Tot een twee-tal maanden geleden, begon hij steeds vaker te appen en heeft hij nog een kans gevraagd, ik heb hem die vrijblijvend gegeven zonder enige verwachting maar ook eerder omdat ik gewoon nog eens met hem over alles wou praten. Dat ging heel goed en bleek echt wel een opluchting te zijn. Toen zijn we daar dus mee verder gegaan en dat ging goed, tot een dikke week geleden, ik begon toch mijn twijfels te krijgen bij dit alles en wou er liefst gewoon een punt achter zetten uit schrik dat ik gekwetst ging raken. Ik was ook niet echt 'verliefd' op hem, maar merkte dat ik dat wel ging worden. Mijn vrienden hebben mij dan overtuigd om er nog geen punt achter te zetten en te kijken wat het bracht. Kwam hij normaal deze week naar mij, appt hij me plots met een spraakbericht dat hij eigenlijk heel erg in een dubio zit omdat hij terug contact heeft met het laatste meisje waarmee hij gedate heeft en dat gaat precies toch wel weer goed, maar hij vindt het ook heel leuk met mij en dus weet hij niet wat hij moet doen. Voor mij was het gelijk wel klaar toen ik dat hoorde, ik had sowieso mijn twijfels. Dus vroeg hem of hij wou komen om erover te praten, zei hij dat hij dat zeker ging doen maar die avond onhaalbaar was. Ik ben toen een beetje boos geworden, heb gezegd dat ik het apprecieer dat hij eerlijk is maar dat ik het niet apprecieer dat ik mijn plannen speciaal voor hem verzet en hij dan niet meer komt. Heeft hij niet op gereageerd. Heb hem dan de dag erna zelf ook een spraakbericht gestuurd dat ik helemaal niet boos ben, maar het gewoon niet fijn vind dat hij dan niet meer gekomen is, dat ik zelf ook mijn twijfels had en er met hem graag nog eens over zou willen praten. Dit heeft hij zelfs niet bekeken.

Ik weet nu gewoon totaal niet hoe ik me erbij moet voelen, ik wil even heel hard huilen maar dat lukt zelfs niet. Het voelt nu gewoon alsof ik een bommetje draag dat elk moment nog kan ontploffen en ik snap ook gewoon totaal niet waarom hij plots niet meer reageert. Op dit moment ben ik niet van plan om iets te doen, of hem zelfs nog te benaderen. Maar het voelt wel klote om plots zo aan de kant gezet te worden...

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 10:27

Meisie, graag of niet he. Als hij het leuk heeft met die andere meid moet hij lekker met haar gaan daten. Ik zou het afkappen en ze veel geluk wensen. :evaw:

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 10:28

Eapy schreef:
Meisie, graag of niet he. Als hij het leuk heeft met die andere meid moet hij lekker met haar gaan daten. Ik zou het afkappen en ze veel geluk wensen. :evaw:

Zo zou ik er inderdaad ook in staan. Als iemand zou twijfelen tussen mij of die andere, kies dan asjeblieft die andere.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 10:29

Precies ja. Als je twijfelt maak ik die keuze wel voor je +:)+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 11:01

Maar zij wilde toch ook niet verder? Waarom dan nog praten?