Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Detroit schreef:Mijn ex wilt het spel hoog spelen en alles op de cent hebben uitgerekend. Super vermoeiend, want dat resulteert er in dat ik ook al het mogelijke eruit haal.
Hoe gaat je masterproef Schermerlicht?
Bon_ita schreef:Detroit schreef:Mijn ex wilt het spel hoog spelen en alles op de cent hebben uitgerekend. Super vermoeiend, want dat resulteert er in dat ik ook al het mogelijke eruit haal.
Hoe gaat je masterproef Schermerlicht?
Klinkt als mijn ex. We zijn inmiddels 4 maanden verder en ik ben nog niet van die vent af. Nu wilt hij weer een nieuwe inboedelverdeling gaan maken.
Anyway, er zijn deze week wel foto's gemaakt van ons huis. Hopelijk gaat hij snel de verkoop in.
Eapy schreef:Inderdaad, ik zou even op een rustig moment (nachtje slapen dus) opschrijven wat ik wil dat diegene van mij hoort. En dan bellen? Als dat niet kan, dan in een appje?
Cayenne schreef:Als hij rust wil zou ik dat juist respecteren en hem niet appen. Dat is dan juist niet wat hij wil of nodig heeft.
Detroit schreef:Hier gaat het goed! Ga bijna verhuizen naar mijn eigen plekje en woensdag de eerste krabbels zetten bij de notaris.