Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:10

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:20

Bij jou denk ik erg leuk Rebec! En die lange van de only is idd ook leuk :)

Iemand tips:
Heb rode lipstick in de mouw van m'n lichtroze jasje... Eerst maar eens proberen te wassen of gelijk aan de gang met HG agressief vlekkenspul? :(

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:56

OH die is echt mooi Rebecca! alleen 70 euro -O- Dat is toch een twijfel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:03

Ja Rebec, ik denk dat dat jou hartstikke leuk staat! Ik heb laatst een soortgelijke van de Monki gekocht:
Afbeelding

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:32

Leuk die tuinrokken trend vind het ook wel wat hebben met een kroptop eronder voor het festival seizoen!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 18:04

xFioon schreef:
Bij jou denk ik erg leuk Rebec! En die lange van de only is idd ook leuk :)

Iemand tips:
Heb rode lipstick in de mouw van m'n lichtroze jasje... Eerst maar eens proberen te wassen of gelijk aan de gang met HG agressief vlekkenspul? :(

Ik had instigator (donker paarse lipstick) op m'n crème jasje, is in de was er gewoon uit gegaan, was er zelf verbaasd over!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 19:41

Ah heel leuk Em! Ik ga er zeker eentje passen en kopen. Vind het zo'n leuke trend! Leuk ook met je docs! Mijn clarks komen ook binnen deze week (als het goed is :')), ik denk dat die er ook erg leuk onder zijn.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 20:18

Mooi Emma & doen Rebec! Ik vind ze ook zoooo tof! Asos heeft ook veel gave :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:37

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:37

Dit is die zwarte tuinbroek;
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:27

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:51

Ik vind die tuinbroeken zo leuk als ze goed gecombineerd zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 12:07

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 13:53

Lieve meisjes van het kledingtopic, ik kom hier even binnenvallen (wel trouw meelezer hoor ;) ) met een vraag.

Ik heb in mei (heeel snel dus al) een bruiloft in Spanje waarvoor ik een jurkje zoek. De bruid heeft aangegeven dat een jurk tot op de knie het beste is, dit wil ik dus uiteraard respecteren. Maar ik vind het nu heel lastig om iets te vinden, aangezien ik jurkjes tot op de knie vaak erg tuttig vind :oo

In het kort moet het jurkje dus hieraan voldoen: niet korter dan tot op de knie (maxijurk mag), niet wit/lichtroze of zwart en geen heel laag decollete (ivm traditioneel in kerk etc).

Ik heb online al bij heel veel sites gekeken en ook in de stad, maar ik kan niks geschikts vinden en de tijd begint toch wel te dringen nu.

Heeft iemand toevalligs iets gezien wat aan mijn eisen voldoet of tips voor leuke winkels waar ik nog kan kijken? (Zowel online als fysiek). De standaard winkels heb ik al voor een groot deel gehad, zoals Mango, Zara, Nelly.com, etcetera

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 13:56

Ik vind het ook erg lastig. Heb op 6 mei een bruiloft in Nederland en wil graag een losvallend jurkje ook tot op de knie. Geen zwart en ook niet al te licht. Tot nog toe niks gevonden.
Of het is zwart, of mega veel glitters, of het is veel te kort..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 13:57

Heeft iemand hier nog inspiratie voor zomerjassen? Ik wil een neutrale kleur en een jas waar je goed je taille in ziet.

Twee rijen knopen, een bomberjack en een hele lange jas wil ik echt niet! :D

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 15:57

MarlindeRooz schreef:
Heeft iemand hier nog inspiratie voor zomerjassen? Ik wil een neutrale kleur en een jas waar je goed je taille in ziet.

Trench coats zijn heel erg in! Deze vind je in vrij 'korte' versies en met een riem kun je je taille accentueren! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 16:14

Weet iemand wanneer iets bij de Monki is uitverkocht online of ze dat snel weer aanvullen? :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 16:26

Mimichelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 16:55

Mereltje schreef:
Lieve meisjes van het kledingtopic, ik kom hier even binnenvallen (wel trouw meelezer hoor ;) ) met een vraag.

Ik heb in mei (heeel snel dus al) een bruiloft in Spanje waarvoor ik een jurkje zoek. De bruid heeft aangegeven dat een jurk tot op de knie het beste is, dit wil ik dus uiteraard respecteren. Maar ik vind het nu heel lastig om iets te vinden, aangezien ik jurkjes tot op de knie vaak erg tuttig vind :oo

In het kort moet het jurkje dus hieraan voldoen: niet korter dan tot op de knie (maxijurk mag), niet wit/lichtroze of zwart en geen heel laag decollete (ivm traditioneel in kerk etc).

Ik heb online al bij heel veel sites gekeken en ook in de stad, maar ik kan niks geschikts vinden en de tijd begint toch wel te dringen nu.

Heeft iemand toevalligs iets gezien wat aan mijn eisen voldoet of tips voor leuke winkels waar ik nog kan kijken? (Zowel online als fysiek). De standaard winkels heb ik al voor een groot deel gehad, zoals Mango, Zara, Nelly.com, etcetera

Ik heb deze maand nog een bruiloft in Spanje! Beetje zelfde verhaal, kan niet te bloot en daarnaast ben ik zelf ook erg lang (1,80) wat jurkjes snel te kort maakt :Y) Ik heb zelf net een paar lange jurken bij Bon Prix bestelt, deze zijn goed geprijsd en zien er online wel mooi uit :) Hoop dat het wat is!
Linkjes:
http://www.bonprix.nl/product/maxi-jurk ... 9621#image
http://www.bonprix.nl/product/jurk-zwar ... 2266#image
http://www.bonprix.nl/product/jurk-lich ... 3412#image
http://www.bonprix.nl/product/jurk-cory ... ue-976415/

Linkjes laat bij 2 de zwarte varianten zien, maar ik heb uiteraard een andere kleur gekozen :)

Verder staan er op ASOS ook veel mooie en leuke jurkjes! Maar ik durfde dat niet aan met verzendtijd :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 20:07

Ik heb 2 basics van pieces gekocht. Lange mouwen. Strak. Kniehoogte. En ik Ben er zoooo blij mee want ze zijn ook helemaal niet duur

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:52

Mimichelle schreef:
Mereltje schreef:

Ik heb deze maand nog een bruiloft in Spanje! Beetje zelfde verhaal, kan niet te bloot en daarnaast ben ik zelf ook erg lang (1,80) wat jurkjes snel te kort maakt :Y) Ik heb zelf net een paar lange jurken bij Bon Prix bestelt, deze zijn goed geprijsd en zien er online wel mooi uit :) Hoop dat het wat is!
Linkjes:
http://www.bonprix.nl/product/maxi-jurk ... 9621#image
http://www.bonprix.nl/product/jurk-zwar ... 2266#image
http://www.bonprix.nl/product/jurk-lich ... 3412#image
http://www.bonprix.nl/product/jurk-cory ... ue-976415/

Linkjes laat bij 2 de zwarte varianten zien, maar ik heb uiteraard een andere kleur gekozen :)

Verder staan er op ASOS ook veel mooie en leuke jurkjes! Maar ik durfde dat niet aan met verzendtijd :)

Dankjewel Bonprix had ik niet aan gedacht, ben benieuwd of ze jou bevallen! Asos kon ik helaas niks vinden wat en aan mijn eisen voldeed en binnen mijn budget paste ;) (ook niet geheel onbelangrijk)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 16:09

x_Kaat_x schreef:
MarlindeRooz schreef:

Trench coats zijn heel erg in! Deze vind je in vrij 'korte' versies en met een riem kun je je taille accentueren! :j

Ja hier lijk ik zo dik in dat een kroket nog jaloers is... -O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 19:52

Marlinde is zo een jasje zoals die vorige zomer heel erg in waren niks?
Kort model, die gewatteerde jassen?

Afbeelding