Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:29

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:48

Bedankt Marlinde voor de link haha!

Even samengevat: Een goede collectie basics en dan 5 modeitems kopen per seizoen, wat er 10 in totaal zijn (per jaar)! Dit om te zorgen dat je altijd iets hebt om aan te trekken en je geen miskopen meer doet! (en om geld te besparen, haha)

MarlindeRooz

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:51

Hebben jullie bij uitverkopen op webshops ook altijd zo iets van, zijn er mensen die dat kopen? Hoe dan? :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:54

MarlindeRooz schreef:
Hebben jullie bij uitverkopen op webshops ook altijd zo iets van, zijn er mensen die dat kopen? Hoe dan? :')

Het zit niet voor niets in de sale :')

liespower94 schreef:
eenitraM schreef:
Even een snel vraagje aangezien ed broek in mijn mandje zit. Hoe is de pasvorm van Jacqueline de Yougn broeken? Ik heb van de H&M 29.

Het valt iets kleiner dan normaal :)
Ik heb normaal altijd 28 en die bestel ik in 29 of M :)

Ik heb hem maar toch niet gedaan. 7 euro verzendkosten is me te veel van het goede.

Edit: kreeg net zojuist al een mailtje van de webshop met de vraag waarom ik nog spul in mijn winkelwagen heb zitten.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:54

Meestal denk ik dan.. logisch dat dit nog voorradig is en in de solden staan :')

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 21:56

Ja sommige dingen echt haha, dan snap ik wel dat je ze voor de normale prijs niet kwijt kreeg :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:00

Heeft er hier iemand wel eens bij de modemusthaves besteld? Stond voor 21:30 besteld dat hij dan morgen in huis zou gaan, kan ik dit ook geloven?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:00

Emmaa_ schreef:
Heeft er hier iemand wel eens bij de modemusthaves besteld? Stond voor 21:30 besteld dat hij dan morgen in huis zou gaan, kan ik dit ook geloven?

:j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:02

Chill, dan kan ik morgen m'n kerstkadootjes al geven :')

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 11:42

MarlindeRooz schreef:
Ik heb zeer binnenkort zo rond de 500-600 euro per maand te besteden. :=
Mijn vaste kosten zijn: 15 euro! :))

Lekker sparen en shoppen dus!

En krijg ook nog achterstallig loon terug dus dat wordt een leuk vooruitzicht... *\O/*

Potverdikkeme waar werk jij! :wow:

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 11:52

Iemand een idee waar ik nog voor de kerst zo'n gouden metalen tailleriem kan krijgen? H&M wist ik al maar vind ik er erg goedkoop uit zien (+ niet de goede kleur goud bij mijn sieraden)

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 12:03

Macyy schreef:
MarlindeRooz schreef:

En krijg ook nog achterstallig loon terug dus dat wordt een leuk vooruitzicht... *\O/*

Potverdikkeme waar werk jij! :wow:

AH, maar wel 15 uur per week + een uitlaathond waar ik 7.50 voor krijg. :P
+ minimale stufi en zorgtoeslag.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 12:54

Dan ga ik ook maar eens bij de AH werken, aardige uurloon dan! Je krijgt wel de zorgtoeslag en je hoeft niet de zorgverzekering te betalen?

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 18:01

MarlindeRooz schreef:

Potverdikkeme waar werk jij! :wow:[/quote]
AH, maar wel 15 uur per week + een uitlaathond waar ik 7.50 voor krijg. :P
+ minimale stufi en zorgtoeslag.[/quote]

maar betalen je ouders dan je zorgverzekering? ik krijg ook zorgtoeslag maar betaal daar weer mijn zorgverzekering van.

Ik krijg momenteel 380 euro per maand binnen. maar gaat al 107 op zn minst gelijk weer weg aan vaste kosten. daarnaast wil ik nog 200 euro per maand naar mn spaarreking over zetten omdat ik voor 17 april 1200 bij elkaar moet hebben..

Ik ben dus erg jaloers op mensen die lekker veel kunnen shoppen..

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 18:03

Ik heb ook zorg toeslag maar mijn moeder betaalt mijn zorgverzekering zolang ik nog studeer. Ondanks ik samen woon. :o heb een hele lieve mama. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 18:03

DewiRox schreef:
Dan ga ik ook maar eens bij de AH werken, aardige uurloon dan! Je krijgt wel de zorgtoeslag en je hoeft niet de zorgverzekering te betalen?

Klopt...

Ik krijg gewoon minimum hoor...

15 x 5 = 75 x 4 = 300
En dat + 120 euro van de hond uitlaten + 180 van de overheid.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:07

MarlindeRooz schreef:
Frummels schreef:
Wat is het 5 piece french idee? :)

Google is je beste vriend! :D
http://www.frenchwardrobe.nl/2013/08/5- ... -wardrobe/

wel... eer dat ik aan al die basic dingen ben... ben ik ook weer heel wat verder!
ben al ff opzoek naar een mooi,kwaliteitsvol en toch niet de duur leren jasje... maar... vind maar niet echt iets :(
oftewel is het echt the plastic en fake. Of te duur (120 euro pffff) of het is geen mooi model :n
en ik heb op het moment maar 2paar schoenen waarvan 1paar all stars en 1paar docksides die ik dus niet in de winter kan dragen... ik heb dus echt wel een nieuw paar schoenen nodig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:16

120 euro voor echt leer is niet heel duur toch? Ik heb 2 nep leren jasjes, maar wil toch gaan sparen voor een echt leren jasje.. het is zoveel mooier. <3

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:21

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:30

ik weet dat het opzich hartstikke goed meevalt voor een kwalitatief mooi leren jasje... maar ik heb zooo veel uitgegeven de laatste tijd precies :o wel alleen maar aan nuttige dingen hoor!
Namelijk.....
make up borstels :j
ik heb ooit een een stel super goedkope (slechte :o ) make up borstels gekregen van mama waar ik het tot nu toe mee heb gedaan... maarja... het werd toch echt tijd voor nieuwe'. Maar ik wou meteen goede borstels kopen van hele goede kwaliteit zodat ze lang kunnen meegaan. dus ik ben het stad in gedoken en make up winkels afgeraasd ( 3 dagen :') ) en heb nu alle borstels die ik nodig heb buiten nog een poeder borstels... dat heb ik wel nog nodig :P Heb 2 verschillende merken gekocht om het verschil wat te merken ook. Heb er een deel van Ici Paris ( dus viel heel goed mee in prijs maar zal ook wel zijn te merken aan kwaliteit.) en 2 van Cinique. Waar ik heel blij mee ben. Nu hoef ik deze noooit meer te kopen, zo'n goede borstel kan gerust 10 jaar meegaan :P dat is toch het idee in ieder geval.
Maarja je betaalt toch heel wat voor zulke borstels uiteindelijk... ik weet wel dat er ook sets te koop zijn, maar die vond ik niet enja... zo is het ook goed. En als je een set wilt van een goed merk zit je al snel boven de 100 euro. Nu heb ik niet zo veel uitgegeven mede dat ik zelf mijn borstels heb kunnen kiezen en dat die ici paris relatief goedkoop waren.

maargoed... geinvesteerd dus!
en dan ook nog een heel mooi (rood :j for the first time in foreverrrr :)ddd ) kleedje in de Zara gekocht, waar ik al heel lang naar opzoek was want heb dus geen enkel kleedje wat ik ook casual kan dragen :j
en dan heb ik in de herfst nog mijn lange beige jas van de Mango gekocht, die ook niet goedkoop was. Oh en nieuwe foundation... die ook niet goedkoop was :')
dus als ik dit optel... wel dan kom ik er toch wel aan!
oh ja en jeansbroeken! aangezien ik maar 2 jeansbroeken had... wat ik toch echt wel te weinig vond... heb ik 2broeken bij gekocht... wat echt nodig was :j
tussenin ook nog een pul gekocht, een mooie grijze. En een zwart kleedje voor nieuwjaar! en pumps...zwarte... :o
Dat was volgens mij alles voor de herfst / winter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 20:00

als dat alles is wat je gekocht heb voor komende winter, vind ik dat je heel bescheiden bent gebleven. :))

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 20:03

Piece of cake :') Mijn bankrekening zou extatisch zijn als dat het enige was dat ik gekocht had :')

Maar eh... Zoveel moeite doen voor make-up borstels? Dat moet je ff uitleggen hoor! Hoeveel heb je er uberhaupt nodig? Ik dacht dat 2 (oogschaduw en foundation/bronzer) genoeg was :') ?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 20:10

Ik ben echt losgeslagen de laatste tijd. Nu is 't echt klaar :+ Opsomming van de afgelopen 2 maanden:

Timberlands, enkellaarsjes, hoge laarzen, 3 broeken, 2 blouses, 2 truien, lingerie, 2 shirts met lange mouwen, 3 t-shirts, 3 jurkjes, bikinibroekje,... En ik ben er vrij zeker van dat dit niet alles is :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 20:20

Ik wil niet eens opsommen!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 20:25

Er schiet nu al spul door m'n hoofd dat ik vergeten ben :') Er komt nog een beetje H&M binnen en dan ben ik voorlopig écht ff klaar :=