Frummels schreef:Wat is het 5 piece french idee?
Google is je beste vriend!

http://www.frenchwardrobe.nl/2013/08/5- ... -wardrobe/
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frummels schreef:Wat is het 5 piece french idee?

MarlindeRooz schreef:Hebben jullie bij uitverkopen op webshops ook altijd zo iets van, zijn er mensen die dat kopen? Hoe dan?

liespower94 schreef:eenitraM schreef:Even een snel vraagje aangezien ed broek in mijn mandje zit. Hoe is de pasvorm van Jacqueline de Yougn broeken? Ik heb van de H&M 29.
Het valt iets kleiner dan normaal
Ik heb normaal altijd 28 en die bestel ik in 29 of M
Macyy schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb zeer binnenkort zo rond de 500-600 euro per maand te besteden.
Mijn vaste kosten zijn: 15 euro!
Lekker sparen en shoppen dus!
En krijg ook nog achterstallig loon terug dus dat wordt een leuk vooruitzicht... *\O/*
Potverdikkeme waar werk jij!
MarlindeRooz schreef:Ik heb zeer binnenkort zo rond de 500-600 euro per maand te besteden.
Mijn vaste kosten zijn: 15 euro!
Lekker sparen en shoppen dus!
En krijg ook nog achterstallig loon terug dus dat wordt een leuk vooruitzicht... *\O/*
[/quote]
heb een hele lieve mama.
MarlindeRooz schreef:Frummels schreef:Wat is het 5 piece french idee?
Google is je beste vriend!
http://www.frenchwardrobe.nl/2013/08/5- ... -wardrobe/

wel alleen maar aan nuttige dingen hoor!
) make up borstels gekregen van mama waar ik het tot nu toe mee heb gedaan... maarja... het werd toch echt tijd voor nieuwe'. Maar ik wou meteen goede borstels kopen van hele goede kwaliteit zodat ze lang kunnen meegaan. dus ik ben het stad in gedoken en make up winkels afgeraasd ( 3 dagen
) en heb nu alle borstels die ik nodig heb buiten nog een poeder borstels... dat heb ik wel nog nodig
Heb 2 verschillende merken gekocht om het verschil wat te merken ook. Heb er een deel van Ici Paris ( dus viel heel goed mee in prijs maar zal ook wel zijn te merken aan kwaliteit.) en 2 van Cinique. Waar ik heel blij mee ben. Nu hoef ik deze noooit meer te kopen, zo'n goede borstel kan gerust 10 jaar meegaan
dat is toch het idee in ieder geval.
for the first time in foreverrrr
) kleedje in de Zara gekocht, waar ik al heel lang naar opzoek was want heb dus geen enkel kleedje wat ik ook casual kan dragen 

Mijn bankrekening zou extatisch zijn als dat het enige was dat ik gekocht had 
?
Opsomming van de afgelopen 2 maanden:
Er komt nog een beetje H&M binnen en dan ben ik voorlopig écht ff klaar