Pfff het is zó warm,kan alleen maar op de bank liggen,buiten is het 30 graden,binnen 26,5. Ik hoop dat de 6 weken supersnel voorbij gaan. Nou ik kijk niet eens meer op BR,dat ding liegt alles bij elkaar.Ik had gewoon vanavond naar de wei kunnen gaan! i.p.v. vanmiddag in die hitte.
Alleen zijn de Belgische en de Nederlandse br wel totaal verschillend. Volgens de Nederlandse krijgen wij de volle laag, volgens de Belgische gaan de buien met een ruime boog om ons heen. Gezien de lucht ben ik toch geneigd de NL te geloven.
Het wordt stilaan donkerder en er is wat gerommel in de verte ... denk dat we hooguit wat regen krijgen, maar ik hoop voor jullie dat de wolken nog steeds wat nattigheid bevatten als ze noordelijk trekken
Hier komen soms ook donkere wolken aan,maar die gaan lekker door met hun reis naar het Noorden. Ze laten hier mooi nix vallen.
Rienn
Geplaatst: 26-07-13 19:50
Dat is wel zo, er is bijna altijd wind en daarom voelt het hier met 30 graden zo anders aan. Ik merk het verschil ook wanneer ik bij mijn vriend ben, hij woont in de randstad.