Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Bellatrix schreef:Ik heb ook 2 Odido abo's, maar geen Amazon Prime? Zou ik dat nog aan kunnen vragen denk je?
Edit: ik heb internet thuis en een mobiele abo bij ze.
Wij hebben punten die je daarvoor kunt inleveren, misschien kun je ze eens bellen en ernaar vragen.
Geen idee of het ook zo werkt als je alleen woont overigens, maar vragen kan altijd.
xPabloBokt schreef:_San87_ schreef:Disney+ wordt weer duurder. Zit er serieus aan te denken alle streamingsdiensten op te zeggen.
Hebben wij ook gedaan! Verademing, hebben nu alleen nog Amazon Prime (gratis via Odido omdat we twee mobiele abonnementen op hetzelfde adres hebben). De rest hebben we eruit gegooid.
Marcella schreef:Heb ik ook hetzelfde als Bellatrix, maar geen prime gratis.
Heb trouwens alleen streaming diensten. Op dit moment alleen Disney+ met reclame. Dus valt nog mee omhoog.
Microsoft gaat van 69 euro naar 99 euro, maar van het Uwv moet je het wel hebben.
prompter schreef:Een office pakket zal je wel moeten hebben, maar dat hoeft geen maandabonnement te zijn denk ik? Ik heb gewoon eenmalig een thuis-officepakket gekocht, dat heb je er in twee maanden al uit. Je hebt dan alleen geen extra opslagcapaciteit in de cloud, maar dat kun je met goedkope usb sticks prima oplossen.
Mellow schreef:Bedoel je dan Word enzovoort Marcella? Want daar kun je ook codes voor kopen die levenslang licentie geven voor veel minder geld dan die 99 euro.