Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Laibadji schreef:Pffff even heel geïrriteerd. Ik heb een goede vriendin die alles wat ik doe met de paarden kopieert. Koop ik nieuwe laarzen, koopt zij ze ook. Heb ik een nieuwe rijbroek, een week later heeft ze dezelfde. Vertel ik vorige week dat ik terug ga lessen privé, heeft zij plots voor zichzelf al een les geboekt terwijl ze al ergens anders Lest. Zeg ik gisteren dat ik kijk voor een nieuw bit en vertel ik het welke ik eventueel zou aanschaffen is zij nu op dit moment een nieuw (datgene dat ik zei) aan het bestellen.
Vertel ik het aan mijn vriend dat ik dat toch lastig vind krijg ik onder mijn voeten met de boodschap: Weet je nu nog niet dat je tegen haar moet zwijgen!
Pffff Grrr![]()
En ja het is misschien een compliment dat ze alles nadoet maar wil ook is mijn eigen ding hebben.
Tegen haar vertellen dat je je paard gaat verkopen. Wie weet kopieert ze dat ook.
denisesilver schreef:Ik weet nu iig waarom de Blokker al vijf keer failliet is geweest
[ Afbeelding ]
Oké, mijn vriezer is niet groot, maar bij mijn ouders met een normale vriezer paste dit ding er ook niet in
Femke_Tweety schreef:Dat ik nauwelijks boodschappen durf doen.
Tis goed warm buiten, ben met camper op pad.
Camper is in het leefgedeelte nog nooit heter dan 30 graden geweest, en dat is in de volle zon zonder dakventilatie.
Ik sta nu bij een aldi, moet brood en beleg hebben. Snel dus.
In de schaduw, dakventilatie aan, in het leefgedeelte warm maar prima te doen.
Maar door alle -terechte, laat ik duidelijk zijn!- spotjes en waarschuwingen over honden in auto's staan mensen tegenwoordig ook bij mijn camper soms al zowat klaar om de ruit in te slaan. (Zelfs als het dus binnen echt prima te houden is).
Op dit moment ligt hond rustig te pitten, hijgt niet eens.
Maar ik zit dus al een half uur te twijfelen.
Overigens dus ook gewoon binnen, tis echt gewoon te doen.
Foaly schreef:Kun je niet een hokje/bench maken in de camper dat van buitenaf niet zichtbaar is?