Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Nyaleti schreef:Dat ik niet kan gaan carnavallen door m'n kreupele zieke lijf.
Ik heb nooit wat leuks te doen, carnaval is ook veel te veel maargoed, worth it.
Laatste bus naar huis is om jawel: 19uandere optie is de fiets maar dat is 25 min fietsen door een stuk donker 'bos'. Dat houdt m'n lijf echt niet na al een avond over m'n grenzen gaan.
Auto ook niet want nachtblind en vermoedheid.. nu was 100% nuchter blijven toch al geen optie![]()
Maar godsamme zeg. Nooit eens wat leuks.
En hoe laat gaat de eerste?
Siggislief schreef:Net gezellig met mijn vader en zijn vriendin uiteten gegaan, we zitten in de tram terug naar huis..
Zitten we 15 min. met een krijsend kind in de tram...Sst!![]()
Ik had mijn Loop earplugs mee moeten nemen.
purny schreef:Siggislief schreef:Net gezellig met mijn vader en zijn vriendin uiteten gegaan, we zitten in de tram terug naar huis..
Zitten we 15 min. met een krijsend kind in de tram...Sst!![]()
Ik had mijn Loop earplugs mee moeten nemen.
Tegenwoordig is het standaard dat wanneer basisschool klassen ergens heen gaan ze gezellig met het Ov naar de bestemming gaan. Zo ook vanmorgen.
Alleen stapte er een oudere dame in maar geen enkele docent zei dat een kind op moest staan voor die persoon.
Dat vind ik niet alleen een ergernis maar ook nog eens een gebrek aan opvoeding.
Denk dat ik het de volgende keer ga zeggen tegen de docent.
fleurtjeuh schreef:Het bizarre bericht van Anouk schijnbaar...
What the actual fiets dacht ze hiermee nou te bereiken
https://www.nu.nl/achterklap/6300954/an ... html#nujij
JudithGigi schreef:fleurtjeuh schreef:Het bizarre bericht van Anouk schijnbaar...
What the actual fiets dacht ze hiermee nou te bereiken
https://www.nu.nl/achterklap/6300954/an ... html#nujij
Maakte gisteren de fout om op het originele bericht te klikken.. dat hoefde ik nou niet te zien
Roosch schreef:In de jaren 90 vond ik haar een goede artiest.
De laatste jaren sinds d'r Nederlandstalige geblaat haakte ik af.
En nu is al mijn respect voor d'r weg.
JudithGigi schreef:Raad eens wie het derde jaar achter elkaar zich is vergeten uit te schrijven voor de rijvereniging?dit keer maar meteen op de factuur gereageerd
Alja schreef:Roosch schreef:In de jaren 90 vond ik haar een goede artiest.
De laatste jaren sinds d'r Nederlandstalige geblaat haakte ik af.
En nu is al mijn respect voor d'r weg.
Maar als je 48 bent zoals Anouk, menstrueer je dan nog?