Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Besje schreef:ons management...
Hoe presteer je het om met 3 vd 4 managers tegelijk 1 week verlof te nemen (en nee slechts 1 vd 3 heeft kleine kinderen met nu de krokusvakantie)...
het is hier al een stuurloos schip
DOES NOT HELP mannen!
Urbanus schreef:Het is maar een broekmaat, dat zegt echt niks over je figuur. Maten verschillen zo ontzettend veel per merk, model, etc. Je kunt in de ene winkel een 38 hebben en in de andere een 44.
fleurtjeuh schreef:Op zoek naar een broek in de winkel.
Vriend vraagt 'welke maat moet je hebben? 46?'
'nee joh' zeg ik, 'zo dik ben ik nog niet geworden'
Rara wie er nu in het pashokje staat met een maat 42 broek die maar net over de benen past en straks dus waarschijnlijk met een maat 46 broek de winkel uit loopt
Kan deze dag nog erger? Pffff
Urbanus schreef:Het is maar een broekmaat, dat zegt echt niks over je figuur. Maten verschillen zo ontzettend veel per merk, model, etc. Je kunt in de ene winkel een 38 hebben en in de andere een 44.
fleurtjeuh schreef:fleurtjeuh schreef:Op zoek naar een broek in de winkel.
Rara wie er nu in het pashokje staat met een maat 42 broek die maar net over de benen past en straks dus waarschijnlijk met een maat 46 broek de winkel uit loopt
Het is een maat 48 geworden..
En ja, maat zegt niet alles, maar t past anders niet om mn bovenbenen of heupen .
Ik ben 1.70 en 88 kilo, ik ben gewoon dik
fleurtjeuh schreef:fleurtjeuh schreef:Op zoek naar een broek in de winkel.
Het is een maat 48 geworden..
En ja, maat zegt niet alles, maar t past anders niet om mn bovenbenen of heupen .
Ik ben 1.70 en 88 kilo, ik ben gewoon dik
fleurtjeuh schreef:Nee sorry, ik snap dat jullie het goed bedoelen maar met mijn lengte is 88 kilo gewoon echt te zwaar.