Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 17:56

Wat leuk Muronia!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 18:06

Janine1990 schreef:
Oeeeeh wat leuk Muronia!! <3

Mijn date van zondag laat bijzonder weinig van zich horen, zelfs nu hij mijn nummer heeft. Oké, ik moet hem nog de plaats sturen, maar ik vind dit wel bijzonder.
Het nummer is niet googlebaar dus lijkt een prepaidnummer te zijn. Begin een beetje suspicious te worden...

Ook al ben je heel wat jonger dan mij als ik m’n netwerk even na moet kijken of ie bestaat :')

Muronia *\o/* <3

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 18:11

Je kan tegenwoordig geen een nummer googlen wat niet expliciet op een website staat.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 18:18

Hahaha Marjan, je zit ver buiten mijn regio.

Maar zijn manier van reageren, de afstand tot mij en foto's die niet in Google lens terug komen, dat telefoonummer met 0,0 resultaten... Ik weet het niet... :')
Ik sluit wederom niet uit dat het mijn ex is, die zich zonet op het werk ook zeeeeeer bijzonder gedroeg.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 18:22

Telefoonnummers zijn ivm huidige privacywetgeving altijd 0,0 vindbaar.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 18:25

Benzz schreef:
Telefoonnummers zijn ivm huidige privacywetgeving altijd 0,0 vindbaar.

Een ander nummer geeft anders wel een resultaat in een KPN lijst (zonder naam uiteraard)... Dat andere nummer weet ik 100% zeker van dat dit een abonnementsgebruiker is.

MAar goed, mijn werktelefoon is ook een abonnement maar is ook niet vindbaar...

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 18:27

Foto’s die niet in Google lens te vinden zijn, heeft je ex dan ook niet van Google kunnen halen, toch? :) Mijn telefoonnummer én werktelefoonnummer heb ik net gegoogled en dan kom je ook niet bij mij uit.

Muronia wat heeeeerlijk! <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 18:32

Muronia schreef:
O:) Het was leuk!! *\%/*
Lekker gewandeld en tussendoor even op bankjes gezeten en gekletst. Zo kon ik het wandelen volhouden en zijn we weer van alles over elkaar te weten gekomen. Het voelt allemaal wel heel fijn en vertrouwd. hij zoent goed :D

Nu maar weer braaf wachten of hij iets van zich laat horen. Ik moet er even vertrouwen in krijgen dat ik niet weer zomaar ge-ghost ga worden.

Aah wat super leuk! :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 18:33

Hhilde schreef:
Foto’s die niet in Google lens te vinden zijn, heeft je ex dan ook niet van Google kunnen halen, toch? :) Mijn telefoonnummer én werktelefoonnummer heb ik net gegoogled en dan kom je ook niet bij mij uit.

Nee, maar hij kan wel met toestemming foto's van een vriend gebruiken. Ik heb zijn vrienden nooit ontmoet namelijk. Althans, niet officieel zeg maar :+ Wel eens gezien op een feestje.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 18:39

Janine1990 schreef:
Hhilde schreef:

Nee, maar hij kan wel met toestemming foto's van een vriend gebruiken. Ik heb zijn vrienden nooit ontmoet namelijk. Althans, niet officieel zeg maar :+ Wel eens gezien op een feestje.

Hoelang waren jullie samen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 18:58

Klein half jaartje, we waren echt in de verkennende fase zeg maar...
In onze persoonlijke omgeving wist men van de ander af, onze ouders wisten dat we aan het daten waren en onze vrienden. Maar op het werk hielden we het stil, eerst omdat we aan het verkennen waren, later omdat ik het idee had dat mijn collega's (hij zit in ploegen) vermoedens hadden en daarom mij min of meer aan het pesten waren.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:00

Janine1990 schreef:
In onze persoonlijke omgeving wist men van de ander af, onze ouders wisten dat we aan het daten waren en onze vrienden. Maar op het werk hielden we het stil, eerst omdat we aan het verkennen waren, later omdat ik het idee had dat mijn collega's (hij zit in ploegen) vermoedens hadden en daarom mij min of meer aan het pesten waren.

De wens is de vader van je gedachte?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:18

Alja schreef:
Janine1990 schreef:

Dat hoop ik maar _O-

Want als dit écht zo zou zijn, dan zou hij echt heel erg twisted zijn. :(

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:19

Alja schreef:
Nou zeg dat wel :')

Ik riep al tijden: ik wil eens een boer daten (voor zover dat kan, little did I know). Inmiddels zijn twee lievelingskoeien persoonlijk ontmoet en zelf op de trekker gereden _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:29

Ailill schreef:
Alja schreef:
Nou zeg dat wel :')

Ik riep al tijden: ik wil eens een boer daten (voor zover dat kan, little did I know). Inmiddels zijn twee lievelingskoeien persoonlijk ontmoet en zelf op de trekker gereden _O-

_O-

Ik moet ook zeggen, ik ben zelf ook echt geen dikke apper hoor. Maar die gozer die me min of meer heeft geghost laatst, die liet wel heel veel van zichzelf zien, wat een date (waar het dus nooit van is gekomen) helemaal niet zo spannend maakte. Daar viel heel erg weinig aan te gokken en voelde veel vertrouwder ofzo.

Deze weet ik vrij weinig van. Ja hij is akkerbouwer op een familiebedrijf en sportief. Heeft vier foto's, één waar hij semi-duidelijk op staat, één met een zonnebril, één op een akker waarop je alleen zijn haar ziet en eentje dat hij aan het snowboarden is. Hij kan grappig en ad rem reageren terwijl we een date plannen. En dat is het wel zo'n beetje...
En hij reageert maar heel af en toe.

Dus ik spin in mijn hoofd er een enorm verhaal van :')

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:39

Ben je wel klaar voor een nieuwe liefde Janine? Je spreekt nog heel veel over je ex namelijk.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:40

Benzz schreef:
Ben je wel klaar voor een nieuwe liefde Janine? Je spreekt nog heel veel over je ex namelijk.

Nou dat….

Eerst is die man die je geghost heeft je ex en nu de akkerbouwer ook al….
Volgens mij heb je nog veel uit te zoeken met je ex want je komt zo niet los van hem denk ik.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:42

Ik wou zeggen, geef die man/jongen een kans want ik lees niks verdachts of vreemds. Maar.. misschien heb je nog iets af te ronden of te verwerken inderdaad?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:58

Waarschijnlijk wel idd...

Maar the best way to get over someone, is to get under someone else.... leerde ik van jullie :P

Dus ik probeer er maar het beste van te maken. En het raakt me nu ook extra want het is die tijd van de maand, ik ben doodmoe en ik word even vreselijk in de steek gelaten door vrienden die het af laten weten voor mijn verjaardag (voelt als een afwijzing).

Ik denk overigens oprecht dat wanneer ik iemand anders ontmoet ik het pas echt goed kan loslaten, dat merkte ik wel heel erg bij die gozer die me heeft geghost, ik had ineens heel erg veel zin om dat te gaan ontdekken. Zijn enthousiasme (wel redelijk fake achteraf :') ) hielp daar enorm bij.

Dat deze jongen boer is en op exact dezelfde manier lijkt te reageren als mijn ex, helpt niet echt natuurlijk. En het maakt me tegelijkertijd heel erg bang. Bang dat ik in een bepaald patroon terecht kom, en ik ondanks alle hulp die ik heb en zoek forever alone blijf. Ook bang dat ik weer een verkeerde inschatting maak, bang dat ik zondag daar sta en er helemaal niemand komt opdagen (= afwijzing). Ja dit zijn momenten dat er een hele kleine Janine boven komt drijven helaas...

Ik denk niet dat er iets valt uit te zoeken mét mijn ex, hooguit met mezelf. Maar net terug van Curaçao voelde ik me heel wat beter dan nu moet ik eerlijk zeggen.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 20:03

Spreken jullie op een plek af waar andere mensen zijn? Misschien is dat ook wel fijn. Of vragen of er een vriend/vriendin in de buurt kan zijn voor het geval dat het allemaal rare boel is.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 20:07

Ik denk dat je met dat laatste wel gelijk hebt. Ik denk eigenlijk dat het goed voor je zou zijn als je eerst een sterke onafhankelijke vrouw wordt die heel goed alleen kan zijn en heel gelukkig is met haarzelf en haar leven. Ik heb het gevoel dat je een gemis en een onzekerheid (en misschien wel verlatingsangst?) wil invullen met een partner. Ik zal er verder geen vaag zweverig verhaal op loslaten maar je mag altijd pb’en als je wilt.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 20:11

Suzanne F. schreef:
Ik denk dat je met dat laatste wel gelijk hebt. Ik denk eigenlijk dat het goed voor je zou zijn als je eerst een sterke onafhankelijke vrouw wordt die heel goed alleen kan zijn en heel gelukkig is met haarzelf en haar leven. Ik heb het gevoel dat je een gemis en een onzekerheid (en misschien wel verlatingsangst?) wil invullen met een partner. Ik zal er verder geen vaag zweverig verhaal op loslaten maar je mag altijd pb’en als je wilt.

Dit dus!

En steeds denken dat je met je ex te maken hebt helpt niet, ook niet voor je gesprekspartner. Want waarom zou je ex allerlei fake profielen maken om in contact met je te komen. Hij heeft je nummer, hij ziet je op werk. Echt nul redenen om op een andere manier in contact te komen.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 20:15

Die tip die je hier geleerd hebt, heb je absoluut niet van mij. Ik ben nu 5 jaar gescheiden en NU pas durf ik te zeggen dat ik helemaal open sta voor een nieuwe liefde. Ik heb de tijd genomen om dingen te verwerken en blij te zijn met mijn eigen leven. En ik denk dat me dat heel goed heeft gedaan. Die ander verdient het ook dat jij er 100 procent achter staat he?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 20:19

In dit geval is het niet nodig idd, want je hebt hem niet geblokkeerd etc toch?

Mijn ex ging wel fake accounts aanmaken, maar ik blokte hem overal op. Dus dat was z'n enige manier om me te volgen. Zelfs een account op bokt aangemaakt om me pb's te kunnen sturen.

Maar ik ben het eens met Suzanne. Soms kan een rebound helpen. Maar je geeft zelf al aan dat je niet casual wil daten. Maar om je serieus voor iemand te kunnen openstellen is het wel handig dat je de dingen met je ex grotendeels verwerkt hebt. En dat kan best even duren. Ik was zelf pas op het punt na een jaar of 3 dat ik open sta voor serieus daten. Daarvoor wilde ik niemand dicht bij laten komen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 20:22

Muronia schreef:
Die tip die je hier geleerd hebt, heb je absoluut niet van mij. Ik ben nu 5 jaar gescheiden en NU pas durf ik te zeggen dat ik helemaal open sta voor een nieuwe liefde. Ik heb de tijd genomen om dingen te verwerken en blij te zijn met mijn eigen leven. En ik denk dat me dat heel goed heeft gedaan. Die ander verdient het ook dat jij er 100 procent achter staat he?
Dit :)