Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Janine1990 schreef:Oeeeeh wat leuk Muronia!!![]()
Mijn date van zondag laat bijzonder weinig van zich horen, zelfs nu hij mijn nummer heeft. Oké, ik moet hem nog de plaats sturen, maar ik vind dit wel bijzonder.
Het nummer is niet googlebaar dus lijkt een prepaidnummer te zijn. Begin een beetje suspicious te worden...
Benzz schreef:Telefoonnummers zijn ivm huidige privacywetgeving altijd 0,0 vindbaar.
Muronia schreef:Het was leuk!!
![]()
Lekker gewandeld en tussendoor even op bankjes gezeten en gekletst. Zo kon ik het wandelen volhouden en zijn we weer van alles over elkaar te weten gekomen. Het voelt allemaal wel heel fijn en vertrouwd. hij zoent goed![]()
Nu maar weer braaf wachten of hij iets van zich laat horen. Ik moet er even vertrouwen in krijgen dat ik niet weer zomaar ge-ghost ga worden.
Hhilde schreef:Foto’s die niet in Google lens te vinden zijn, heeft je ex dan ook niet van Google kunnen halen, toch?Mijn telefoonnummer én werktelefoonnummer heb ik net gegoogled en dan kom je ook niet bij mij uit.
Muronia wat heeeeerlijk!
Janine1990 schreef:Hhilde schreef:Foto’s die niet in Google lens te vinden zijn, heeft je ex dan ook niet van Google kunnen halen, toch?Mijn telefoonnummer én werktelefoonnummer heb ik net gegoogled en dan kom je ook niet bij mij uit.
Muronia wat heeeeerlijk!
Nee, maar hij kan wel met toestemming foto's van een vriend gebruiken. Ik heb zijn vrienden nooit ontmoet namelijk. Althans, niet officieel zeg maarWel eens gezien op een feestje.
Janine1990 schreef:Klein half jaartje, we waren echt in de verkennende fase zeg maar...
In onze persoonlijke omgeving wist men van de ander af, onze ouders wisten dat we aan het daten waren en onze vrienden. Maar op het werk hielden we het stil, eerst omdat we aan het verkennen waren, later omdat ik het idee had dat mijn collega's (hij zit in ploegen) vermoedens hadden en daarom mij min of meer aan het pesten waren.
Alja schreef:Janine1990 schreef:Klein half jaartje, we waren echt in de verkennende fase zeg maar...
In onze persoonlijke omgeving wist men van de ander af, onze ouders wisten dat we aan het daten waren en onze vrienden. Maar op het werk hielden we het stil, eerst omdat we aan het verkennen waren, later omdat ik het idee had dat mijn collega's (hij zit in ploegen) vermoedens hadden en daarom mij min of meer aan het pesten waren.
De wens is de vader van je gedachte?
Ailill schreef:Alja schreef:Nou zeg dat welDe wens is de vader van je gedachte?
Ik riep al tijden: ik wil eens een boer daten (voor zover dat kan, little did I know). Inmiddels zijn twee lievelingskoeien persoonlijk ontmoet en zelf op de trekker gereden
Suzanne F. schreef:Ik denk dat je met dat laatste wel gelijk hebt. Ik denk eigenlijk dat het goed voor je zou zijn als je eerst een sterke onafhankelijke vrouw wordt die heel goed alleen kan zijn en heel gelukkig is met haarzelf en haar leven. Ik heb het gevoel dat je een gemis en een onzekerheid (en misschien wel verlatingsangst?) wil invullen met een partner. Ik zal er verder geen vaag zweverig verhaal op loslaten maar je mag altijd pb’en als je wilt.
Muronia schreef:DitDie tip die je hier geleerd hebt, heb je absoluut niet van mij. Ik ben nu 5 jaar gescheiden en NU pas durf ik te zeggen dat ik helemaal open sta voor een nieuwe liefde. Ik heb de tijd genomen om dingen te verwerken en blij te zijn met mijn eigen leven. En ik denk dat me dat heel goed heeft gedaan. Die ander verdient het ook dat jij er 100 procent achter staat he?