Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gini schreef:Hoe kan je bij LotR afhaken bij vechtscènes, dan mis je toch best veel film?
Ik vind vechtscènes niet meer of minder interessanter dan andere scènes. Ze zijn allemaal belangrijk binnen de verhaallijn. Haal bv. de vechtscènes uit LotR (de vreugde van victorie, de wanhoop wanneer het gevecht verloren lijkt etc.) en je verhaal valt in stukken uiteen.
paars schreef:Ik had ooit mokzalf in een rond hoog potje (12 cm hoog en zo’n 6 cm diameter) met een paarsig etiket, zag eruit als bijenwas. Maar kom er niet meer achter welk merk dat was. Rook lekker maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Weet iemand welke ik bedoel? Die werkte zo fijn en paard van een vriendin heeft nu mok.
JudithGigi schreef:Is het sociaal acceptabel om iemand te blokkeren waar je niks meer te maken wil? Durf het niet te zeggen omdat diegene best creepy en opdringerig is
Molly1230 schreef:Ik moet een verslag schrijven over eenzaamheid onder jongeren in de corona periode. Nu heb ik als begindatum (11) maart 2020. Ik wil nu ook een einddatum hebben. Ik vind dit alleen lastig want ik kan er geen touw aan vastknopen.
Iemand die me hierbij kan helpen? In welke maand en jaar kan ik zeggen dat de corona periode voorbij was?