Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 22:55

Zo schijtziek van de NS. Kwam vandaag bijna huilend thuis van overprikkeling. Alleen maar omdat zij het verdommen normaal vervoer te regelen. Kan ook niet upgraden naar eerste klas (= meer rust) want dat kan niet met mijn abonnement. Moet nu heel hard nadenken hoe ik in hemelsnaam woensdag naar de uni kan en het vol kan houden. -O-

Heb contact met ze gehad en het antwoord is: we hebben niet genoeg bussen dus we hebben geen vervangend vervoer.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 23:21

Morgen start ik op mn nieuwe school in een andere richting (lang verhaal, andere frustratie waarvoor ik een boek nodig zou hebben om het neer te schrijven). Ik ken er dus echt niemand en alles is helemaal nieuw

Nu kan ik dus niet slapen van de zenuwen :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-21 23:33

MarlindeRooz schreef:
Zo schijtziek van de NS. Kwam vandaag bijna huilend thuis van overprikkeling. Alleen maar omdat zij het verdommen normaal vervoer te regelen. Kan ook niet upgraden naar eerste klas (= meer rust) want dat kan niet met mijn abonnement. Moet nu heel hard nadenken hoe ik in hemelsnaam woensdag naar de uni kan en het vol kan houden. -O-

Heb contact met ze gehad en het antwoord is: we hebben niet genoeg bussen dus we hebben geen vervangend vervoer.

Het is dat ik voor mijzelf morgen mijn gratis upgrade al gebruikt heb maar anders mocht jij hem hebben :(:)

Tip: mocht je het nog niet gedaan hebben: na 5 keer je treinreis aanmelden krijg je een gratis upgrade naar 1e klas.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 23:41

Werkt die upgrade ook met een studentenOV?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 07:41

Merileth schreef:
Ik moet een certificaat halen voor mijn werk, en op zich vind ik dat wel leuk. Ik vind veel dingen interessant en zuig feiten op als een spons. Maar ik moet nu wel wat vaart maken met leren, en ik merk dat ik dat wel lastig vind met een werkweek van gemiddeld 36 uur. Ik kom uit 15 uur per week, en ben heel blij met meer uren, en dit werk, maar mijn hoofd tolt na een dag werken en ook nog leren in de avond.
Heh, maar je leert dus buiten je werkweek om in je eigen tijd voor een certificaat dat je moet halen voor je werk? Dat is ook pittig. Kan je baas je hier geen studietijd voor geven? Ik moet ook diploma's en certificaten halen en daar krijg ik dan een paar uur per week voor. Anyway, goed dat je er zo vlot doorheen gaat en succes nog!

Supervervelend, MarlindeRooz... :(:)

Beterschap, Amyll! Goed dat je naar de huisarts gaat. :(:)

Ik heb deze week een afscheidsborrel van een hele leuke collega. Ze heeft echt heel lang bij ons gewerkt en ik erger me eraan hoe karig en last-minute ze haar afscheid hebben geregeld. Echt, doe een beetje moeite, dat verdient ze toch! -O-
Ja, ik heb nog suggesties aangedragen maar "nee we doen het zo."

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 07:45

Ze zijn hier vlakbij bezig met de woningen. Dat geeft af en toe toch kabaal...
Wellicht dat ik later vandaag toch naar kantoor verhuis om te werken :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-21 08:00

MarlindeRooz schreef:
Werkt die upgrade ook met een studentenOV?

Daar kom ik vandaag achter :+

Neem aan van wel, ik heb die upgrade gewoon verzilverd en hij staat nu als aanvullend ticket in de NS app.

Er staat "geldig i.c.m. met een 2e klas vervoersbewijs"

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 08:49

Katten die vonden 06.30 uur mooie tijd om baas wakker te maken (wekker ging om 07.00 uur). En normale tijd weg gegaan en kwartier te vroeg op het werk.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 10:00

Soms vraag ik me af waarom ik een goede zorgverzekering heb. Naar het ziekenhuis voor een controle van m'n oor: "ah ziet er goed uit. Zou het zo laten" in 3min weer weg: krijg nu de rekening vAn 100 euro :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 10:00

Het parkeerterrein bij de fysio. Mensen kunnen zo slecht parkeren dat van de 6 vrije plekken er 1 bruikbaar was. En dan wel krap dat je jezelf uit de auto moet wurmen. De andere paste zelfs mijn auto niet tussen en dat is geen grote :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 10:45

Het gezeur van iemand over de prijs die ik per maand vraag voor het pension paard.Ze vind het te weinig.Maar ik heb een heel lief paard en hij luisterde goed.Ook klikt het super met mijn ruin.Ook is zijn eigenaar heel makkelijk,er is goed overleg mogelijk en dat is ook heel veel waard.Maar dat snapt ze niet.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 10:49

Britta, los laten. Eet je een boterham minder omdat je een lage prijs vraagt? Moet degene die zeurt, die extra boterham voor jou betalen? Nee, dan hebben ze geen recht om te zeuren. Oor in, oor uit..
Rust bij je paarden en op je terrein is veel waard.

Ik moet dringend verder opruimen. Zal mezelf eens schoppen.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 10:57

Al 2 dagen nekpijn en nu migraine erbij :Y)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 11:30

Dat het buiten warmer is dan hier binnen bij het bedrijf.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-21 11:34

Dat mijn kat wéér langs de bak heeft geplast.

Ik heb alles al geprobeerd. Ander grind, andere plek, andere bak, wel een matje, geen matje.. heel mijn vloer gaat eraan zo -O- en de ene keer zit ze er wel gewoon netjes op en de andere keer gaat ze er gewoon naast zitten. Alsof ze het wel makkelijk vind ofzo. Boven staat exact dezelfde bak en daar doet ze het niet, alleen in de woonkamer. Bak staat niet op een locatie waar veel mensen voorbij lopen.

Ze is overigens kerngezond, niet al te lang geleden bij de DA geweest en toen was dit probleem er ook al. Ze is op gewicht, krijgt voer van de betere merken, drinkt voldoende, geen historie met blaasproblemen en glimt als een spiegel.

Wil niet weten hoe de ondervloer eruit ziet want ze plast pontificaal tegen de muur aan en het drupt zo tussen het laminaat en de muur onder de vloer.. ik ben echt ten einde raad..

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 11:43

xPabloBokt schreef:
Dat mijn kat wéér langs de bak heeft geplast.

Ik heb alles al geprobeerd. Ander grind, andere plek, andere bak, wel een matje, geen matje.. heel mijn vloer gaat eraan zo -O- en de ene keer zit ze er wel gewoon netjes op en de andere keer gaat ze er gewoon naast zitten. Alsof ze het wel makkelijk vind ofzo. Boven staat exact dezelfde bak en daar doet ze het niet, alleen in de woonkamer. Bak staat niet op een locatie waar veel mensen voorbij lopen.

Ze is overigens kerngezond, niet al te lang geleden bij de DA geweest en toen was dit probleem er ook al. Ze is op gewicht, krijgt voer van de betere merken, drinkt voldoende, geen historie met blaasproblemen en glimt als een spiegel.

Wil niet weten hoe de ondervloer eruit ziet want ze plast pontificaal tegen de muur aan en het drupt zo tussen het laminaat en de muur onder de vloer.. ik ben echt ten einde raad..

Ik voel dit zo hard! Hier ook 1 die sinds een tijdje best regelmatig net naast de bak plast. Alleen bij hem is het waarschijnlijk ouderdom (hij is 18), verder kerngezond. Laatst stond hij met zijn voorpoten buiten de bak en zn kont net in de bak te plassen :+ Ik ga puppy pads kopen en die onder/rond de bakken leggen denk ik.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-21 12:32

Oh ja puppypads is nog een idee inderdaad, thanks! Onthouden.

Die van mij is geschat rond een jaar of 4 nu dus dat is nog een jong kippetje :Y) daar ligt het dus niet aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 12:44

Fysio heeft gisteren afgezegd maar ik kan een aantal keer per dag (stuk of 7x) niet op mijn been staan :( tot maandag wachten dus

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 12:53

Het miezerige weer, blee -O-

Edit Rest van bericht weggehaald
Laatst bijgewerkt door karuna op 19-10-21 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 12:58

De man is mogelijk geduwd, dat is nog niet bevestigd.
Maar verder, diep triest natuurlijk als de verdachten dit daadwerkelijk hebben gedaan.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 12:58

Had het bericht weg gehaald. Maar ik hoop dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden is al werken de getuigen niet in hun voordeel. Omdat ik gewoon weiger te geloven dat er mensen zijn die dergelijke dingen een goed plan lijkt.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 13:03

Kon vanacht niet slapen (what else is new) en het nieuws op BNR (elk half uur) evolueerde van ‘politie zoekt nu drie jongeren met hoodies, onduidelijk waarom’ naar ‘politie zoekt drie jongeren met hoodies die de man volgens omstanders geduwd hebben’ naar ‘politie zoekt nu naar drie getinte jongens in hoodies die volgens omstanders de man geduwd hadden’.

Echt elke dag wel steekpartij of zoals nu dit, waarom is er toch zoveel agressie onderling..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 13:04

Die 3 verdachten hebben zichzelf inmiddels gemeld bij de politie.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 13:12

Mijn wc vlotter of membraan is stuk… ik vertik het om een loodgieter te laten komen, die vragen hier een vermogen voor terwijl het 10 minuten werk is. Ga het wel zelf doen, ik krijg alleen die dop er niet af met mijn kippenkracht :Y)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 13:35

Ik erger me aan mezelf, een hamster op marktplaats gezien die in een te klein kooitje zit met geen enkel mogelijkheid tot graven, ik wil hem natuurlijk weer "redden". Ik ga hem dan sowieso even als vervanger in een grote opberg box doen, met veel bodem bedekking :j