Heb contact met ze gehad en het antwoord is: we hebben niet genoeg bussen dus we hebben geen vervangend vervoer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Zo schijtziek van de NS. Kwam vandaag bijna huilend thuis van overprikkeling. Alleen maar omdat zij het verdommen normaal vervoer te regelen. Kan ook niet upgraden naar eerste klas (= meer rust) want dat kan niet met mijn abonnement. Moet nu heel hard nadenken hoe ik in hemelsnaam woensdag naar de uni kan en het vol kan houden.
Heb contact met ze gehad en het antwoord is: we hebben niet genoeg bussen dus we hebben geen vervangend vervoer.
Merileth schreef:Heh, maar je leert dus buiten je werkweek om in je eigen tijd voor een certificaat dat je moet halen voor je werk? Dat is ook pittig. Kan je baas je hier geen studietijd voor geven? Ik moet ook diploma's en certificaten halen en daar krijg ik dan een paar uur per week voor. Anyway, goed dat je er zo vlot doorheen gaat en succes nog!Ik moet een certificaat halen voor mijn werk, en op zich vind ik dat wel leuk. Ik vind veel dingen interessant en zuig feiten op als een spons. Maar ik moet nu wel wat vaart maken met leren, en ik merk dat ik dat wel lastig vind met een werkweek van gemiddeld 36 uur. Ik kom uit 15 uur per week, en ben heel blij met meer uren, en dit werk, maar mijn hoofd tolt na een dag werken en ook nog leren in de avond.
xPabloBokt schreef:Dat mijn kat wéér langs de bak heeft geplast.
Ik heb alles al geprobeerd. Ander grind, andere plek, andere bak, wel een matje, geen matje.. heel mijn vloer gaat eraan zoen de ene keer zit ze er wel gewoon netjes op en de andere keer gaat ze er gewoon naast zitten. Alsof ze het wel makkelijk vind ofzo. Boven staat exact dezelfde bak en daar doet ze het niet, alleen in de woonkamer. Bak staat niet op een locatie waar veel mensen voorbij lopen.
Ze is overigens kerngezond, niet al te lang geleden bij de DA geweest en toen was dit probleem er ook al. Ze is op gewicht, krijgt voer van de betere merken, drinkt voldoende, geen historie met blaasproblemen en glimt als een spiegel.
Wil niet weten hoe de ondervloer eruit ziet want ze plast pontificaal tegen de muur aan en het drupt zo tussen het laminaat en de muur onder de vloer.. ik ben echt ten einde raad..