Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 10:56

Ibuprofen werkt bij mij juist wel heel goed, maar ik vind het vooral vervelend dat ik de eerste twee dagen zeker twee à drie keer per dag pijnstillers moet innemen. Vroeger had ik nergens last van, maar na drie jaar niet ongesteld te zijn geweest door een eetstoornis, is het elke keer raak. :x

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 11:05

Mkango schreef:
Ibuprofen werkt bij mij juist wel heel goed, maar ik vind het vooral vervelend dat ik de eerste twee dagen zeker twee à drie keer per dag pijnstillers moet innemen. Vroeger had ik nergens last van, maar na drie jaar niet ongesteld te zijn geweest door een eetstoornis, is het elke keer raak. :x

Hoe knullig het is bij mij helpt bewegen.
En daarna met een kruik op mijn buik op de bank

Unseen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 11:13

Dat ik op marktplaats door een persoon via 3 verschillende accounts wordt lastig gevallen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 11:58

Poging doen tot paypal weer te open na weet ik veel hoeveel jaar
Echt het lijkt onmogelijk maar ik wil geen nieuw email adres aanmaken alleen hier voor

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 12:07

Independence schreef:
Nayomie schreef:
Dat ik het topic lees over wat je echt voor jezelf koopt en ik besef dat ik niks voor mezelf koop omdat ik het mezelf niet gun. Waarom kan ik dat gewoon niet?

Ik had precies hetzelfde! Heb er gelijk een uitdaging voor mezelf van gemaakt, om eens bewust iets voor mezelf te kopen

Mooie uitdaging, maar hoe bedenk je wat je wilt halen? Ik denk namelijk direct in functioneel voor huishouding _O-

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 12:08

LukieBradley schreef:
Deze deel ik denisesilver! Ik kan er niet inkomen.

Aan Tinder.... wie heeft er weleens gedate via Tinder?
Ik heb oprecht een leuk gesprek net een gozer al een paar dagen en hij woont ook in de buurt.
Maar, hij komt uit buitenland en is er maar tot maart en ik durf niet :') :') :') :') :') :')

Oja, de puinhoop in huis. Ik heb geen zin om te ruimen dus morgen zal het er nog wel liggen

Geen ervaring met tinder.
Maar ik zou het ook niet doen.
Vraag me wel af wat dan het doel is van diegene? Of hij moet echt bij voorbaat eerlijk in willen steken op een afstandsrelatie.

Maar mijn advies? Inderdaad niet doen. Kans dat de situatie teleurstelling of verdriet doet is reeel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 12:11

Nayomie schreef:
Mooie uitdaging, maar hoe bedenk je wat je wilt halen? Ik denk namelijk direct in functioneel voor huishouding _O-
Stel dat ik morgen voor je deur sta met een verrassingspakketje, waarvan zou je het meest blij worden als dat erin zit? Dat koop je dan een keer voor jezelf. :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 12:15

Unseen schreef:
Dat ik op marktplaats door een persoon via 3 verschillende accounts wordt lastig gevallen.

Melding doen aan marktplaats. Ik weet ook niet of een persoon meerdere accounts mag hebben. Maar lastig vallen is natuurlijk niet de bedoeling.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 12:40

Hersenschudding is daar weer. Net nu morgen weer een nieuwe periode begint en ik dus niet rust kan nemen. :):)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 12:43

MarlindeRooz schreef:
Hersenschudding is daar weer. Net nu morgen weer een nieuwe periode begint en ik dus niet rust kan nemen. :):)

Je hebt er al best wel lang last van of niet? Ik heb er ook maanden last van gehad omdat ik te ongeduldig ben :')

Achteraf nog steeds zo dom , als ik het nu weer heb blijf ik 2 weken thuis en ga ik niet na 5 dagen weer werken.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 13:03

Zebrastreep schreef:
Unseen schreef:

Melding doen aan marktplaats. Ik weet ook niet of een persoon meerdere accounts mag hebben. Maar lastig vallen is natuurlijk niet de bedoeling.

Goede tip, had ik moeten doen. Ik heb haar op alle accounts geblokkeerd en verwijderd, dus denk niet dat ik nog een melding kan doen omdat ik de chats al verwijderd heb. Ze gaat vrolijk verder op de app trouwens. Telefoonnummer achterlaten doe ik nu ook nooit meer :Y)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 13:05

Zebrastreep schreef:
Unseen schreef:

Goede tip, had ik moeten doen. Ik heb haar op alle accounts geblokkeerd en verwijderd, dus denk niet dat ik nog een melding kan doen omdat ik de chats al verwijderd heb. Ze gaat vrolijk verder op de app trouwens. Telefoonnummer achterlaten doe ik nu ook nooit meer :Y)

Lekker blokkeren dat nummer , wat vreselijk irritant zeg! Ik geef ook nooit mijn nummer via marktplaats. Als mensen daarom moeilijk gaan doen zeg ik dat ze maar bij iemand anders het product moeten kopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 14:04

Dat ik half 5 thuis was en dacht mooi ga pitten, tot ik gebeld werd door een maatje waarmee ik vervolgens 3 kwartier heb lopen bellen (hij is had ergens een bepaald gevoel bij, en hij vroeg mij daar bevestiging in en ja dat gesprek duurde zo best lang)

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 14:04

Dat ik op bed lig met GRIEP en daar echt geen tijd voor heb.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 14:24

Marije_1997 schreef:
Dat ik half 5 thuis was en dacht mooi ga pitten, tot ik gebeld werd door een maatje waarmee ik vervolgens 3 kwartier heb lopen bellen (hij is had ergens een bepaald gevoel bij, en hij vroeg mij daar bevestiging in en ja dat gesprek duurde zo best lang)

En dat is een ergernis?

Dat gesprek had je zelf in de hand.
Opnemen met antwoord dat je echt even wil slapen, zou een maat zeker kunnen trekken.

Bovendien is het je maatje. Ik zou een maatje helpen niet onder een ergernis scharen.... dan stoor je je wel snel.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 14:47

Lakse vrienden. Ze hebben een hele leuke kat die vaak in hun afgesloten tuin mag spelen (zonder toezicht). Ik heb al 100x gezegt dat ze makkelijk onder de poort door kan. "Nee dat past echt niet hoor, heeft ze nog nooit geprobeerd". Oké, maar niet janken als je een keer je raskat kwijt bent in de brandgang.
Nu is ze vandaag mee naar een park, aan een tuigje met riem. Weer; jongens let op. Tuigje van de action komen ze zo uit. Katten kunnen zich echt dubbelvouwen. Of doe dit tuig wat strakker. "Nee hoor zit goed. Ze is braaf en gaat echt niet zo maar weg."
Echt, ergens hoop ik dat het een keer fout gaat :=

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 15:09

Vage coronatesten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 15:20

Dat het me behoorlijk wat rug en nek pijn had gescheeld als een mevrouw op de fiets eens nadacht over haar actie. Steekt zo de weg over waardoor we plat op de rem moest. Doet pijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 15:26

Dat ik best veel moeite heb gedaan voor iemand, en alleen maar terugkrijg "Dank je, maar ik doe niet aan geschenken" en verder genegeerd word. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 15:39

Docenten die zich niet aan de nakijktermijn houden. Nu weet ik dat die twee docenten elkaar niet kunnen uitstaan. Dus ik kan me inbeelden dat ze er onderling niet uitkomen. Aangezien ze elkaar tijdens colleges ook afvallen. Was echt hilarisch, net twee mean girls. _O-

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 16:54

Verhuurder die mijn kamer weer gedwongen in wilde omdat de verwarming niet hoog genoeg stond... En dat zag ze als reden genoeg voor een 'noodsituatie' ook al zei ik herhaaldelijk dat de temperatuur gewoon niet hoog genoeg stond en daardoor de verwarming het niet deed.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 18:00

Vak wat ik moet herkansen hebben ze he-le-maal omgegooid. Moet nu een extra boek aanschaffen (doei 30 euro) en je moet ook elke keer een stuk zelfreflectie bijvoegen. Zit ik op de uni of op het HBO of wat. :') Oh en de hele toffe docent die het vorig jaar gaf die doet het niet meer. Keek daar juist naar uit ze was zo grappig. -O-

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 18:37

Zoek een beeldje van een paard. Niet te groot en niet te duur. Het is voor gedenkplekje voor mijn zus. Kan gewoon niks vinden. Of ik zoek verkeerd haha.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 18:39

MoniekJ schreef:
Zoek een beeldje van een paard. Niet te groot en niet te duur. Het is voor gedenkplekje voor mijn zus. Kan gewoon niks vinden. Of ik zoek verkeerd haha.

Zijn die Schleich paardjes niet iets?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 18:39

Dat ik slecht ben in keuzes maken pff