Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:Ibuprofen werkt bij mij juist wel heel goed, maar ik vind het vooral vervelend dat ik de eerste twee dagen zeker twee à drie keer per dag pijnstillers moet innemen. Vroeger had ik nergens last van, maar na drie jaar niet ongesteld te zijn geweest door een eetstoornis, is het elke keer raak.
Independence schreef:Nayomie schreef:Dat ik het topic lees over wat je echt voor jezelf koopt en ik besef dat ik niks voor mezelf koop omdat ik het mezelf niet gun. Waarom kan ik dat gewoon niet?
Ik had precies hetzelfde! Heb er gelijk een uitdaging voor mezelf van gemaakt, om eens bewust iets voor mezelf te kopen
LukieBradley schreef:Deze deel ik denisesilver! Ik kan er niet inkomen.
Aan Tinder.... wie heeft er weleens gedate via Tinder?
Ik heb oprecht een leuk gesprek net een gozer al een paar dagen en hij woont ook in de buurt.
Maar, hij komt uit buitenland en is er maar tot maart en ik durf niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, de puinhoop in huis. Ik heb geen zin om te ruimen dus morgen zal het er nog wel liggen
MarlindeRooz schreef:Hersenschudding is daar weer. Net nu morgen weer een nieuwe periode begint en ik dus niet rust kan nemen.
Zebrastreep schreef:Unseen schreef:Dat ik op marktplaats door een persoon via 3 verschillende accounts wordt lastig gevallen.
Melding doen aan marktplaats. Ik weet ook niet of een persoon meerdere accounts mag hebben. Maar lastig vallen is natuurlijk niet de bedoeling.
Zebrastreep schreef:Unseen schreef:
Goede tip, had ik moeten doen. Ik heb haar op alle accounts geblokkeerd en verwijderd, dus denk niet dat ik nog een melding kan doen omdat ik de chats al verwijderd heb. Ze gaat vrolijk verder op de app trouwens. Telefoonnummer achterlaten doe ik nu ook nooit meer
Marije_1997 schreef:Dat ik half 5 thuis was en dacht mooi ga pitten, tot ik gebeld werd door een maatje waarmee ik vervolgens 3 kwartier heb lopen bellen (hij is had ergens een bepaald gevoel bij, en hij vroeg mij daar bevestiging in en ja dat gesprek duurde zo best lang)