Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. We hebben het allemaal ooit in een lesauto geleerd. Die zijn er juist om fouten te maken, daarvan te leren en zelfvertrouwen op te doen. Daar naar lopen toeteren omdat een leerling een foutje maakt, dat vind ik getuigen van weinig respect en fatsoen.Bloemetje75 schreef:San87, ik zet er daarom ook bij in België. Daar is dit echt heel normaal om in je eigen auto met een L (inderdaad blauw vlak, witte L) op autorijles te geven.
Als je als automobilist in België goedkoop komt tanken, is het handig als je weet wat de regels in België zijn….
MizzMontana schreef:Ik vind het altijd zo’n dooddoener om te zeggen dat een bepaald merk auto op een bepaalde manier rijdt. Hier een tijd in dezelfde periode een bmw 5 serie gereden en een Renault Clio (lag er maar net aan wie de kinderen ging halen en brengen). Ik ben echt niet ineens een andere bestuurder als ik in die bmw stap…
MizzMontana schreef:Ik vind het altijd zo’n dooddoener om te zeggen dat een bepaald merk auto op een bepaalde manier rijdt. Hier een tijd in dezelfde periode een bmw 5 serie gereden en een Renault Clio (lag er maar net aan wie de kinderen ging halen en brengen). Ik ben echt niet ineens een andere bestuurder als ik in die bmw stap…
https://www.autoreview.nl/nieuws/id/327 ... o-asociaal
xPabloBokt schreef:MizzMontana schreef:Ik vind het altijd zo’n dooddoener om te zeggen dat een bepaald merk auto op een bepaalde manier rijdt. Hier een tijd in dezelfde periode een bmw 5 serie gereden en een Renault Clio (lag er maar net aan wie de kinderen ging halen en brengen). Ik ben echt niet ineens een andere bestuurder als ik in die bmw stap…
Maar de vraag is, rij je dan als een Renault in de BMW of als een BMW in de Renault?