Mijn vriend heeft laatst mijn lievelings overhemd in de was gedaan. 60 graden. Of ik ben dik geworden of hij is gekrompen. Aan de Bright sight, wel een goede manier om niet meer te hoeven strijken

Britta, uitknijpen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Ik heb m'n sjaal vandaag thuis gelaten, en heb daar op momenten best wel spijt van gehad.Hahaha Mkango, ik zit hier met een deken over me heen, herkenbaar![]()
Mijn vriend heeft laatst mijn lievelings overhemd in de was gedaan. 60 graden. Of ik ben dik geworden of hij is gekrompen. Aan de Bright sight, wel een goede manier om niet meer te hoeven strijken
Britta, uitknijpen
Mars schreef:Nou nog maar een ergernis,strijken!! Waarom zijn er anno 2020 nog geen kreukvrije shirts uitgevonden? Of tja, die niet van een of ander synthetisch stofje zijn.
casperzazoe schreef:Dat ik me ergens toch een beetje zorgen begin te maken over onze hond. Weer binnen gepoept vanacht, gewoon een normale drol en s'avonds laat nog lang buiten geweest. Hij is gewoon goed zindelijk.
Ijverig 'bijten' / jeuken aan z'n pols en knie.. jeuk in z'n lies.. naar de DA schiet nu niet echt op, hij is harstikke angstig daar en ik mag nu niet mee naar binnen.
Mkango schreef:__Sannne schreef:Ik heb oprecht mensen ontmoet die dachten dat er na Zwolle geen snelwegen meer lagen.
Huh, de snelwegen stoppen toch bij Utrecht?![]()
Grapje uiteraard.
Ik heb het koud, ben moe, en ik moet allerlei dingen doen waar ik geen zin in heb. Also: er is gewoon geen bakpoeder, baking soda, gist of bloem te verkrijgen hier in de omgeving.Vet irritant, want ik wil cakes bakken. En brood.
MaTuMi schreef:Ik weet niet hoor.. Ik woon onder in Groningen en we gaan hier met paard en wagen naar de markt en halen water uit een put.
N0a schreef:Loeky01 schreef:Mijn isolatielaagje dat maar blijft toenemen en ik niet de motivatie kan vinden om dat aan te gaan pakken.
Zelfde hier*terwijl ik nog een Borrelnootje naar binnen werk*