Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Pearlx schreef:Ik heb een zak knuffels op marktplaats staan en kreeg de volgende vraag: Misschien een rare vraag, maar heeft u toevallig zo'n knuffel liggen waar jaren mee geslapen is, en die van ellende uitelkaar valt? En u hecht er geen waarde meer aan. Dan hebben wij er 50 euro voor over. We willen graag een biologisch onderzoek doen voor school.
Ik krijg er heel erg het gevoel bij dat het om iemand gaat die dat soort knuffels om een andere reden wil maar misschien heb ik teveel gelezen over gebruikte sokken en ondergoed hier.
Shaggy09 schreef:Hij vraagt nu of zijn vriendin het wel een leuk cadeau gaat vinden en hoe ik nu mezelf onthaar en of het op intieme delen niet onprettig is.
Zucht.
Lisitano schreef:Nee joh.
"Ik heb weleens de intieme delen geprobeerd maar toen liep het apparaat vast en moest ik het professioneel laten repareren maar die onthaarprofessor zei dat mijn schaamhaar te stug en lang is zeker rond mijn anus en dat ik het beter kon verkopen aan iemand op marktplaats. Maat".
_Mir schreef:cobiie schreef:
Maakt het voor jou uit wat de nieuwe eigenaar met het product gaat doen? Dus maakt het uit of ze wel of niet de waarheid spreken over de reden waarom ze het willen hebben?
Ik zou er eerder vanuit gaan dat het een grap zal zijn en ze je aan het lijntje houden, maar mocht het echt serieus zijn zou ik het geld incasseren en ze veel plezier ermee wensen.
Als je gaat verzenden dan maakt het niets uit. Maar ik zou geen zin hebben in zo n vreemde eend aan de deur.