Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:Ik swipe vaak als ik me verveel, maar denk niet dat ik via Tinder mijn maatje ga vinden. Teveel gekkies
Het aanbod valt me tegen en ik ben nog steeds niet over die ene heen, en dat was zo ongeveer de kampioen van de gekkies.
voor iedereen die het even kan gebruiken Zertab schreef:Is ook zeker waar, maar maakt soms wel eenzaam. Vriendinnen gaan met hun vriend op vakantie en niet met mij bijvoorbeeld.
maar ik heb wel meteen zijn bubbel doen barsten. Het is een los haar foto. Het is echt mijn haar, maar ik heb het zelden los. Het is onhandig, heet, klit, hahaha, dus 9 van de 10 keer zit het in een knot, staart of vlecht. (Die foto's zitten er ook bij).
Dat denk ik tenminste, aangezien hij het nu al 2 keer over die foto heeft gehad.
Zo vies.
Gelukkig gaat het dinsdag weer kort 
Silly1972 schreef:Exitium schreef:voor iedereen die het even kan gebruiken
Wat lief
Herken het gevoel wat omschreven werd ook wel, mis het soms ook om een relatie te hebben. Maar zolang dat gevoel je leven niet controleert is het prima, je mag best even een mindere dag of periode hebben 
dus dat werd niets... Lang haar en dan dwangmiddelen (lees: heul veul elastiekjes) werkt wel. MarcoBorsato schreef:Jaaa Londen is heel leuk, juist alleen! Heb er een tijdje gewoond dus als je tips nodig hebt? En de mannen zijn er leuk! Wel klein.
Ik ben 1.76 m, dus ik toren daar overal bovenuit?