Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarJon

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 16:33

Ja, idioot toch? Hij kwam er mee aan dat ie had gezien dat ik wel online was op Facebook en dat ik ook online was geweest op Whatsapp (let wel: ik heb laatst gezien en de blauwe vinkjes uitstaan). Die heb ik direct een enkeltje blokkeren gegeven. Gekkie :=

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 16:36

Ik was lange tijd ook onderdeel van de groep 'mensen die alles voor elkaar hebben'. We waren 24 jaar, al 2 jaar huisbezitters, beide een goede baan en inkomen en ik hoorde van mensen ook vaak dat ze jaloers waren op hoe wij het hadden. Voor de buitenkant lijkt het misschien het perfecte plaatje. Maar zo zie je maar weer, dat kan helemaal anders lopen. :+

Ik probeer Tinder voor mezelf ook op een laag pitje te zetten. Merk dat ik laatste tijd niet lekker in m'n vel zit maar wel echt steun aan iemand zoek. Ook niet gek, ik heb 11 jaar een maatje gehad waar ik alles mee deelde. Ik mis het heel erg. Maar zoals Gini heel terecht zegt, geluk begint niet bij het hebben van een relatie. Maar toch kan ik het swipen ook niet helemaal stoppen, lijkt wel een verslaving :=

Ik ga er maar vanuit dat er iemand op m'n pad komt op het moment dat ik het niet verwacht.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 16:44

Ik swipe vaak als ik me verveel, maar denk niet dat ik via Tinder mijn maatje ga vinden. Teveel gekkies :')

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 17:12

Zertab schreef:
Ik swipe vaak als ik me verveel, maar denk niet dat ik via Tinder mijn maatje ga vinden. Teveel gekkies :')

Same. :') Het aanbod valt me tegen en ik ben nog steeds niet over die ene heen, en dat was zo ongeveer de kampioen van de gekkies. :')

Interessant om te lezen over (wanneer) exclusiviteit en dat uitspreken. Dat wiel moet ik ook nog even opnieuw gaan uitvinden, maar het is nu niet bepaald relevant, helaas. :))

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 18:06

Nja ik ben ook nog steeds niet - na 2,5 jaar - over iemand heen. Dus dan heeft het toch geen zin om iets nieuws te beginnen, omdat ik dan ergens halverwege denk: laat maar, ik wil toch maar een iemand.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 19:00

Dat vergelijken lijkt me ook lastig, al wil ik ex niet terug. Ik vind hem nog steeds erg aantrekkelijk, maar qua vertrouwen komt dat nooit meer goed. Afijn, niet dat ie me terug zou willen _O-

Wat ik precies zoek op tinder weet ik niet. Vooralsnog vind ik dit chatten best gezellig en lijkt me iets leuks gaan doen met iemand samen ook leuk, maar verder zou ik het nog niet weten. Hoeft ook nog niet direct, toch?
Al heb ik dan wel de mazzel nog geen gekkies tegen gekomen te zijn.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 19:22

:(:) voor iedereen die het even kan gebruiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 19:24

Zertab schreef:
Is ook zeker waar, maar maakt soms wel eenzaam. Vriendinnen gaan met hun vriend op vakantie en niet met mij bijvoorbeeld.

Heb je wel eens singlereizen overwogen? Ik heb daar inmiddels een aantal leuke vriendinnen aan over gehouden, ook single, ook kinderloos. Soms gaan we samen weekendje weg. Gelijkgestemden, ik vind het erg leuk.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 20:17

Exitium schreef:

Wat lief <3

Is toch helemaal prima, Djinnie,helemaal geen verkeerde insteek.

Ik heb 1 single vriendin waar ik mee op vakantie ga en 1 getrouwde vriendin met kinderen, maar wij gaan gewoon elk jaar met zijn 2 een weekje weg.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 20:24

Dank je, Silly1972.

Als we het dan gaan hebben over verkeerde verwachtingen of bang zijn dat je door een foto iemand op het verkeerde been zet... mijn tinder chat die startte met mijn foto begint nu over dat ie het kapsel op foto 1 het leukste vindt.

Toevallig vind ik dat ook een leuke foto :') maar ik heb wel meteen zijn bubbel doen barsten. Het is een los haar foto. Het is echt mijn haar, maar ik heb het zelden los. Het is onhandig, heet, klit, hahaha, dus 9 van de 10 keer zit het in een knot, staart of vlecht. (Die foto's zitten er ook bij).

Poef, daar ging zijn bubbel. _O- Dat denk ik tenminste, aangezien hij het nu al 2 keer over die foto heeft gehad.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 20:37

Haha misschien dat het daarom bij die laatste fout ging bij mij.
Ik heb normaal gesproken (en ook op zijn 1e date) mijn haar los, maar was zo warm de laatste dagen dat ik het daarna steeds opstak :P

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 20:46

hahaha, ik vind het zo warm in mn nek en het is best lang inmiddels, dus ik zit er zelf ook steeds mee in de knoop. :+

Maar hij is blijkbaar niet geschrokken, hahaha. We chatten vrolijk verder.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 20:49

Met deze temperaturen denk ik er niet eens aan om mijn haren los te dragen :+

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 20:53

Nee precies, haren worden alleen maar zeiknat van het zweet haha

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 20:54

Oh gets, die plakharen in je nek... :x Zo vies.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 20:58

Haha, ik heb ook best wel lang haar. Maar met dit weer heb ik het alleen los gehad met een bioscoopbezoek. Bios is letterlijk 1 minuut fietsen en daar is airco. _O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 21:00

Mijn haar is een goeie centimeter en dat vind ik al te lang :') Gelukkig gaat het dinsdag weer kort :D

Silly1972 schreef:
Exitium schreef:

Wat lief <3

Ik heb m'n momenten :') Herken het gevoel wat omschreven werd ook wel, mis het soms ook om een relatie te hebben. Maar zolang dat gevoel je leven niet controleert is het prima, je mag best even een mindere dag of periode hebben :)

Wat vakanties betreft ben ik het type dat prima in z'n eentje op vakantie gaat. Paar jaar geleden een midweek naar Rome geweest en vorig jaar heb ik een rondreis door Ierland gemaakt. Niet met een bus, maar gewoon zelf m'n route bepaald, auto gehuurd, B&B's op de route geboekt, op het vliegtuig gestapt en gaan rijden. Heerlijk, vrijwel volledige vrijheid (moest alleen 's avonds bij de volgende B&B zijn) en een heerlijke week gehad daar :D

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 21:03

Ik zei laatst, ik moet binnenkort ook weer eens naar de kapper....
In februari het zo kort laten knippen dat er eventueel net een staart in kon.
Maar doordat ik dus ijzerwerk uit mijn arm had laten halen kon ik zelf geen staart maken. Pan 3-4 weken later..
Maar toen kreeg ik toch een oh mijn god, je gaat toch niet voor een pittig kort kapsellook blik toegeworpen.... Waarop ik hard moest lachen en maar gezegd heb, nee dat staat mij niet

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 21:07

Oh, dat klinkt super lekker, Exitium. De vakantie dan, ik zou het voor elkaar krijgen om zo'n kort kapsel nog te vergallen 's ochtends. Er is een reden waarom mijn haar zo lang is. _O-

Ik ben nog niet alleen op vakantie geweest. En wat is alleen? Met 2 mini's is alleen ook niet echt alleen. Volgend jaar wil ik wel met de kinderen op vakantie. Dit jaar niet gedaan, doordat ik een huis heb gekocht. Was budgettechnisch en corona technisch allemaal te ingewikkeld. Maar ik hoop ook een lang weekend in mijn eentje naar Londen te gaan. Ben er nog nooit geweest en lijkt me leuk.

Pittig kort heb ik gehad. Mijn haar blijkt net zo eigenwijs en koppig te zijn als ikzelf :j dus dat werd niets... Lang haar en dan dwangmiddelen (lees: heul veul elastiekjes) werkt wel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 21:38

Jaaa Londen is heel leuk, juist alleen! Heb er een tijdje gewoond dus als je tips nodig hebt? En de mannen zijn er leuk! Wel klein.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 21:43

Ik was van plan in December een paar dagen naar Londen te gaan, maar ben bang dat ik tegen die tijd nog niet zo lang kan lopen.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 21:48

MarcoBorsato schreef:
Jaaa Londen is heel leuk, juist alleen! Heb er een tijdje gewoond dus als je tips nodig hebt? En de mannen zijn er leuk! Wel klein.

Wel klein _O- Ik ben 1.76 m, dus ik toren daar overal bovenuit?

Tips zijn zeker welkom!

@Silly1972, das wel lastig dan. December had mij ook geweldig geleken. Dol op kerst en dan de kerstsfeer die er hangt. Maar ik heb van woensdagavond tot vrijdagavond altijd mijn kinderen, behalve als ze in de zomervakantie 3 weken bij hun vader zijn. Dan is mijn vakantiemogelijkheid al wel op, maar goed, dan nog heb ik 4 dagen vrij altijd. Dus ik dacht woensdagavond heen vliegen en zondagavond terug.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 21:48

Mijne is ook een kleintje, voel je niks van. _O-

Wel leuk om hem mee af te zeiken, gezien hij ook "oud" is. _O-

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 21:52

MarlindeRooz schreef:
Mijne is ook een kleintje, voel je niks van. _O-

Wel leuk om hem mee af te zeiken, gezien hij ook "oud" is. _O-

Das ook niet goed, als je er niks van voelt... <<)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 21:53

Cm hoeven niet altijd in de lengte van het gehele lichaam te zitten. <<)