Het is een panty van Killstar! Ik zat even door hun website te kijken, maar volgens mij hebben ze dit specifieke type niet meer op voorraad. Het is ook alweer even geleden dat ik ‘m heb gekocht.
Deze legging lijkt er qua stijl eigenlijk nog het meest op.
Vanavond uit eten voor het 55 jarig huwelijk van mijn grootouders.
_Friemel
Geplaatst: 23-09-22 13:28
Lau dat roze staat je echt gaaf! Dat zebra jasje/hoesje is ook echt te leuk! Ik kijk lekker mee nu want ik zoek winterinspiratie. Ik kan ivm mijn littekens geen normale/stugge broeken meer aan dus ik kom vaak uit op leggings. Die vind ik niet allemaal even leuk zeg maar
Pantalons ben ik een beetje voorbij, totaal niet in de mood voor deze herfst/winter.
Ik heb normaal een wat edgy style in de winter waar ik zomers erg poppig gekleed ben vorig jaar koos ik dus veel rokjes met blousjes en jurken met boots
Echter, elke dag m'n benen scheren omdat anders m'n stekels door m'n panty heen komen ook geen zin in, laten we het erop houden dat als ik m'n kast nu open doe ik letterlijk alles meh vind, help
Edit Dit soort jurkjes heb ik nog veel hangen:
maar daar ben ik ook helemaal op uitgekeken, wil eigenlijk een volledig nieuwe style/kledingkast deze winter dus tips en merken zijn welkom!