[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:38

Oude buurman stak ze vroeger ook altijd lek , maar wij moesten aanbellen excuus maken en dan om de bal vragen . Alleen die buurman deed niet open en gooide de lekke bal over de coniferen terug , wij hebben erna altijd ver uit zijn richting met de bal gespeeld (je leert er wel van )

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:39

Ik zou gewoon melden dat ze schade hebben aangericht aan de planten.

En reageert ze er niet oké op dan zou ik zeggen succes met nieuwe ballen kopen en erbij vermelden dat als er weer een bal in de tuin komt deze ook niet meer terug komt.

Ik kreeg 1 waarschuwing vroeger. Deed je het nog een keer dan was het pech bal weg

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:41

Ballen gewoon gijzelen

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:51

Berdien schreef:
Dat mensen zich verbazen over de uitspraken van Baudet verbaast mij dan weer. Dit zag ik al van mijlenver aankomen :+

Wat Endgame betreft, als het anders was gegaan was het ook niet perse heel geloofwaardig geweest. Of vond je het verdriet van Hawkeye ook overdreven?

Ik ook. Ik snap de schok dan ook niet zo van sommige vrouwen. Je doet toch wel een beetje onderzoek voordat je op iemand stemt.. Dan had je kunnen weten wat voor man Thierry is. Thierry lijkt me niet iemand die het oké vind als vrouwen sterilisatie willen doen bijvoorbeeld en dat is voor de meesten hier toch wel erg belangrijk.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:57

Naar het gemeentehuis brengen voor de gevonden voorwerpen balie.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:04

Als een normale gesprek niet werkt dan De ballen terug gooien tegen haar plant of tegen het raam zonder te breken... als een normale gesprek niet werkt gaan veel mensen dat soort dingen doen, zie het zo vaak in de rijdende rechter.

Uiteraard meen ik het niet als advies om ook echt te gaan doen dat terug gooien maar die neiging krijg je wel soms :o

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:07

Gewoon houden tot ze aanbellen, en dan zeg je dat de ballen planten kapot hebben gemaakt. Als ze dan netjes beschaamd hun excuses aanbieden zou ik het er gewoon bij laten eigenlijk.

Doet me wel denken aan deze winter, toen kreeg ik de hele tijd briefjes en tekeningen in mijn brievenbus over dat er een helikopter op mijn balkon zou liggen, zonder adres. Pas na een paar weken belde er iemand aan..

Punt is: ik zou met alle liefde zoiets teruggeven. Maar ik heb geen balkon :+ Ik heb het zeker 10x moeten uitleggen voordat dat doordrong

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 15:00

Ik ben vooral op zoek naar toepasbare ideeën zodat zij zo veel mogelijk kunnen voorkomen dat de ballen in onze tuin belanden. Om een beetje een idee te geven van het niveau van de gemiddelde gesprekken:
Ik heb ooit eens gevraagd of het wat rustiger kon. Ballen bleven over het hek vliegen en door het geschreeuw konden we elkaar bijna niet horen praten. Toen ik wéér een bal teruggooide vroeg ik vriendelijk aan de kinderen of het wat rustiger kon. De buurvrouw reageerde met: ja maar het zijn kínderen (inderdaad, met de nadruk op de i). Gelukkig luisterden de kinderen wel...
Ook eens gevraagd of ze op konden houden met het voetballen tegen ons gezamelijk hekwerk (met klimop). Dit hadden we namelijk al eens afgesproken maar daar hadden ze lak aan. Het gaas begon onze kant op te buigen. Samen nog het hekwerk weer strakgebonden, nog wat gepraat en op het eind vraagt ze: ja maar als de planten straks volgroeid zijn, mogen ze dan wel weer tegen het hek aan voetballen? Nee! Dan buigt het gaas alsnog door _-:(
Vandaar dat ik vooraf al probeer mee te denken. Ballen teruggooien tegen haar planten heeft weinig zin, ze heeft haar tuin ingericht voor dr kinderen. Grasveld met een paar stevige struiken en boompjes. Dan heb ik een kanon nodig om wat kapot te krijgen :')

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 15:17

Qimm schreef:
Ballen gewoon gijzelen

Dit en dan, nee jongens heb geen bal gezien *gooit deur dicht*

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:05

Foto's appen met een mes tegen de bal en dan spreekberichten met stemvervormer. Stukjes bal in een enveloppe doen en losgeldbrief erbij met van de knipsels. Go wild!

*niet al te serieus nemen, ben wat melig*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:29

Qimm schreef:
Foto's appen met een mes tegen de bal en dan spreekberichten met stemvervormer. Stukjes bal in een enveloppe doen en losgeldbrief erbij met van de knipsels. Go wild!

Ik vind goed :')

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 19:39

Qimm schreef:

_/-\o_
Ik hou wel van wat creativiteit!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 19:47

Qimm schreef:

Kunnen we jou niet inhuren als we last van kinderen hebben? I like your mind

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:04

Siersma schreef:
Qimm schreef:

Kunnen we jou niet inhuren als we last van kinderen hebben? I like your mind

Me too, ik zie het al helemaal voor me :')

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:07

Ja zoek nu iemand voor mijn kind.
*haalt kind achter behang vandaan

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:22

Daar hoor je ze toch juist áchter te plakken? Ik heb nog wel een emmertje lijm hoor.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:23

Als 1 keer bang maken helpt is dat goedkoper :j

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:40

...... :n

Afbeelding

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:41

Gatverdamme...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:41

He bah dat meen je niet :r

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:43

Gadverdamme, doe dat op de WC, niet op een tafel waar mensen nog van moeten eten :r

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:46

Ohmy. Ik zou weggaan denk ik. Laat dit restaurant maar doen jongens, ik bestel pizza, adios! :evaw:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:47

Neeee :r

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:04

Dat is gewoon smerig. Des noods loop je even naar je auto toe en doe je het daar als het restaurant er geen plekje voor heeft. Zelf ook vaak genoeg gedaan. Maar dit.. nee :n

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:17

Nooo, wat heb je gedaan