Eske_B schreef:Ik heb het idee dat eiwitshakes ook helpen, weet het niet zeker. Maar zo kom ik iig aan m'n eiwitten
Klopt, wey eiwit. Ikheb opeens zonder reden, en zekergeen overbelasting een slijmbeurs in de hak ontstoken. Volgens een bodybuilder een tekort aan organisch zwavel en met 3 dagen msm moet het over zijn.ik hoop het. Want eenoorzaak is er niet. Dus ik kan ook niets aanpassen ( had juist weinig gesport, gisteren wel geskied en dat deed geen pijn, maar wasal gepland en afzeggen kon niet en pijn was er al, daarna merkte ik wel wat, maar ik wil ergraag zsm vanafnatuurlijk. Met skien nullast, dus datis dan goed). Nu genees ik al in 1/3 vandetijddie ergensvoor staat, maar versnellen met msm wil ik wel proberen. Ik ben tegen medicijnen, maar dit isnatuurlijk dusdan durf ik het wel. Ik zou ook geen tekorten kunnen hebben, maar ik draag toch meerdere keren 50 kg op derug en dat is indirect krachttraining zegt ie. Daar komt ook geen druk op hak. De 2 weken outdoorboots dragen? Ik hebgeen pijn ervaren, maar 1 ribbeltje van een sok kan het al veroorzaken?
We gaanhet zien dus. Zaterdag genezen als het klopt.
Andere vraag: waarom pakt mijn telefoon spatiesvaakniet op? Heelirritant want ik type zewel degelijk.