Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 09:08

Soms is het als buitenstaander ook makkelijker in de schatten dan wanneer je midden in de situatie zit. Als er dubbele signalen worden afgegeven, je zelf gevoelens hebt of je gewoon niet in staat bent om objectief naar de situatie te kijken is het gewoon lastiger om dat te zien.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 09:12

Dat is zeker waar maar toch was ik daar met mijn eigen dates ook best hard in. Als iemand me niet wil, dan niet. Kijk als je zelf ook geen relatie wil en een beetje wilt scharrelen dan is er geen probleem maar als je zelf op zoek bent naar een relatie en je date overduidelijk niet dan kapte ik het af. Geen zin om daar dan maanden aan te spenderen om vervolgens te roepen dat mannen zo vreselijk zijn. :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 09:22

Dat is ook zo jibbel maar Florence houdt alleen zichzelf voor de gek. Ze heeft al vaker gezegd dat t klaar was enzo. En.... dit is ook al vaker tegen dr gezegd. Ik denk gewoon dat ze hardcore geen contact meer met hem moet hebben. Of ze moet t prima vinden om alleen maar een scharrel te zijn

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 10:16

Ja ik heb wat dubbele signalen ontvangen vandaar dat ik niet goed weet wat ik er nu van moet denken. Zo heeft hij mij vorige week meegevraagd naar een nogal exclusief evenement met 2 andere goede vrienden van hem. Dan denk ik: hij had evengoed een andere vriend kunnen meenemen maar hij vraagt mij mee? Dat evenement was heel belangrijk voor hem. We hebben elkaar de laatste tijd bijna dagelijks gezien waarvan het initiatief telkens van hem kwam.

Hij heeft ook tickets gekocht om mee te gaan naar een 3 daags festival om bij mij aan te sluiten (zijn eigen vrienden komen 1 dag).
Meerdere keren heeft hij voorgesteld om samen op reis te gaan (oke, dat zegt niet zoveel).

Ik probeer nuchter te blijven in de situatie en ik zie wel hoe het verloopt, de tijden die we samen doorbrengen zijn altijd heel fijn en het klikt heel goed. Momenteel wil ik er niet teveel over piekeren want ergens is het ook wel fijn hoe het nu gaat, ook al weet ik dat dit zo geen jaren kan blijven duren.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 10:25

Als ik het zo hoor wil ie wel graag met je samen zijn maar durft het niet een relatie te noemen met alles wat daarbij komt kijken. Ik begrijp dat ergens wel maar dat betekent wel een hoop onzekerheid want als hij ineens 3 weken niks laat horen kun je er lastig wat van zeggen als je niet echt iets hebt verder. Het klinkt ook weer niet als alleen maar scharrelen.. als jij het los kunt laten en niet met die onzekerheid zit zou ik er gewoon van genieten en zien waar het schip strand. Ik zou er persoonlijk vreselijk onzeker van worden..

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 10:34

anne_bento schreef:
Als ik het zo hoor wil ie wel graag met je samen zijn maar durft het niet een relatie te noemen met alles wat daarbij komt kijken. Ik begrijp dat ergens wel maar dat betekent wel een hoop onzekerheid want als hij ineens 3 weken niks laat horen kun je er lastig wat van zeggen als je niet echt iets hebt verder. Het klinkt ook weer niet als alleen maar scharrelen.. als jij het los kunt laten en niet met die onzekerheid zit zou ik er gewoon van genieten en zien waar het schip strand. Ik zou er persoonlijk vreselijk onzeker van worden..

Alles wat je zegt klopt volledig. Het grootste deel van de tijd kan ik er van genieten, maar soms heb ik eens een zwak moment en word ik ook onzeker. Maar als ik dan zelf denk aan een relatie hebben word ik ook 'bang'.

Laatst was ik op een feestje, hij lag in bed en stuurde een berichtje met de vraag wanneer hij me nog eens ging zien. Ik antwoordde: ik zit op een feestje in ..., kom me maar halen. (ik had wel wat gedronken :Y) ) Hij is toen in het midden van de nacht opgestaan en me komen halen. Zo'n dingen doe je toch niet voor een gewone scharrel denk ik dan?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 10:50

Nee, klopt. Ben ik met je eens. Ik herken je heel erg, want ik heb hetzelfde met mijn 'scharrel'. Die kwam me ook midden in de nacht ophalen van Schiphol, is ook een weekendje met me weg geweest etc.
Die onzekerheid is vreselijk. Je weet dat er meer is dan alleen scharrel, maar blijkbaar ben je niet leuk genoeg voor t totaalplaatje. En dát is wat het slopend maakt op den duur (ik spreek uit ervaring helaas..)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 10:59

Je wilt niet weten wat sommige mannen over hebben voor seks dus dat zegt niks vind ik. ;)

Maar ik wil dat iemand 100% voor me gaat en neem geen genoegen met minder dan dat. Ik heb die zekerheid nodig en anders ben ik liever alleen.

Ik zou je eigen berichten in dit topic eens doorlezen. En dan vanuit een buitenstaander. En dan daarna besluiten of je met deze jongen verder wilt of niet.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 11:04

Ik heb een ex gehad met serieuze bindingsangst, telkens het weer serieuzer werd tussen ons kwam er radiostilte...
Dat spelletje heeft 3 jaar geduurd, en als ik hem om 5 uur smorgens belde, kwam hij ook naar mij en dat was een uur rijden.
Na die 3 jaar af en aan, was ik er eindelijk klaar mee 8)7 ik wil niet negatief zijn, maar ik denk echt: graag of niet, geen spelletjes

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 11:19

Hmm ik ben het niet helemaal eens met bovenstaande reacties maar komt misschien omdat ik zelf net uit een lange relatie kom en al wel weer opnieuw aan het daten ben. We weten beide dat we elkaar leuk vinden en hebben ook uitgesproken exclusief te zijn maar heb helemaal geen behoefte om er een naam aan te plakken. Klinkt heel stom maar zou het best oliebol vinden als we het nu "officieel" maken en het toch niet zou werken en je dat weer tegen iedereen moet vertellen. Ik vind het relaxter om te zeggen "ik ben met hem aan het daten" in plaats van "ik heb een nieuwe vriend". :+

Moet wel zeggen dat dat van Florence al langer speelt (December geloof ik?) en wij elkaar pas 3 maanden kennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 11:23

Ik ken ook zo'n gozer.. daten.. beetje meer.. nog wat meer.. meisje denkt na paar maand "nou het is net een relatie zo dus zit wel goed". En eigenlijk wordt ze gewoon gigantisch aan het lijntje gehouden. Want hij wil helemaal geen relatie, maar seks en gezelschap op uitstapjes als ie daar zin in heeft. En papt ook gerust met een ander aan, want hey 2 scharrels mag best!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 11:25

Maar als je het beide prima vindt is er toch ook geen probleem? Maar Florence geeft in eerdere reacties aan wel op zoek te zijn naar meer zekerheid en als hij dat niet kan geven dan pas je dus niet bij elkaar. Dat vind ik anders dan wanneer je beide geen relatie wilt.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 11:33

Jildau schreef:
Maar als je het beide prima vindt is er toch ook geen probleem? Maar Florence geeft in eerdere reacties aan wel op zoek te zijn naar meer zekerheid en als hij dat niet kan geven dan pas je dus niet bij elkaar. Dat vind ik anders dan wanneer je beide geen relatie wilt.

Goed punt, zo had ik het nog niet bekeken :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 12:50

Shayenne93 schreef:
Jildau schreef:

Goed punt, zo had ik het nog niet bekeken :')

Jup dit dus. Ze moet t zelf weten en als ze t prima vind is t oké maar ik verwacht dat ze over maand weer zegt dat t klaar is en dan maand later toch weer niet. Die jongen klinkt gewoon als iemand die geen relatie wil...

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 14:11

Ik zou dan wel inderdaad binnenkort wat opheldering vragen.. Of je moet scharrelen niet erg vinden..

Mijn vriendje komt zondag waarschijnlijk even kijken bij wedstrijd. Zaterdag dus nog even licht rijden en hem wassen, dan zou hij zorgen dat daarna het eten klaar zou staan, nou top haha!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 14:24

Ik zat na te denken.. vanaf wanneer plak je er een "labeltje" aan? Ik weet van hem (en hij van mij), dat we met niemand anders bezig zijn. Maar merk aan mezelf dat ik voordat we verder gaan met bepaalde dingen, ik er onzeker wordt van het idee dat we nog niks zijn. Maar we daten nog maar een maand, voelt allemaal wel heel goed enzo.

Florence, als het voor jou nu goed voelt en je er niet (zoals ik) onzeker van wordt dat je niet zeker weet wat jullie hebben, dan zou Ik er lekker van genieten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:48

Wij hebben er, onbewust, op date 4 een label op geplakt. Twee weken later een datum eraan gehangen "want dat schijnt te moeten". En nog eens een maand later na elkaars ouder(s) ontmoet te hebben ook maar fb official gegaan voor de verdere kennissen en familie. Kwestie niet deze zomer op familiedag te verschijnen en dat dan de helft met een hartverzakking van de stoel rolt, omdat ik een x aanhang blijk te hebben :')

Dat datum eraan hangen was beetje luchtig van mijn kant checken of het idd goed zat met het "label" ..

koetje28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:05

ik vind labels plakken altijd zo lastig...
ja we zijn exclusief maar nee je hoeft niet mee naar familie dingen...
alhoewel ik wel meer wil dan scharrelen vermaak ik me nu opperbest met m :D dus ik zie wel waar dit heen gaat.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:16

Ik weet ook niet zo goed wanneer er een label aan komt... wij gaan nu dus wel alleen nog maar met elkaar daten, en kwa contact voelt het al zowat als een relatie, maar we hebben elkaar pas 2 keer gezien nu sinds de korte break dus sowieso even aankijken hoe het loopt nu..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:30

Ik heb mijn date nu 5 of 6 keer gezien, maar het voelt heel goed en alsof we elkaar al lang kennen. We zijn wel exclusief (volgens mij haha ), maar toch is er iets wat me onzeker maakt en wat ervoor wil zorgen dat er wel een label komt. Hoeft niet perse dat ie meteen al m'n hele familie ontmoet ofzo haha, al zou dat het wel makkelijker maken als we thuis kunnen afspreken als er ouders zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:41

Wij hebben date 2 gehad, heel fijn! Heel veel gelachen maar ook best serieus gepraat aangezien vandaag de sterfdag van m'n zwager is. Hij is echt heel geïnteresseerd in alles wat met mij te maken heeft, voel me heel rustig bij hem. Heb net een voorstel gedaan voor zondag...

Hij is einde van de maand jarig, heb al door laten schemeren dat ik dat wel echt te snel vind om kennis te maken met veel familie in 1 x.

Label hangen gaat echt nog even niet gebeuren hoor :')

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:47

Maar je kan toch ook gewoon thuis afspreken ook al is het nog niet officieel?
Ik denk dat onzekerheid er altijd wel een beetje bij hoort en betwijfel ook of een label er aan hangen dat perse weg neemt.
Ik persoonlijk zou het te snel vinden om na 6 dates die stap al te zetten, maar er waren hier geloof ik ook mensen die na 2 dates al min of meer samen woonde. Uiteindelijk moet iedereen doen waar hij/zij zich goed bij voelt :j

Edit: Btw, wel super leuk Yvanka dat het zo goed gaat!
En Anne Bento, ben benieuwd hoe het met jullie verder gaat lopen :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:54

Shayenne93 schreef:
Ik persoonlijk zou het te snel vinden om na 6 dates die stap al te zetten, maar er waren hier geloof ik ook mensen die na 2 dates al min of meer samen woonde. Uiteindelijk moet iedereen doen waar hij/zij zich goed bij voelt :j

Dat ben ik :')
Wij zijn (en wonen dus) in september 2 jaar samen :D
Succesverhaal hier!

Ik zag er nog een aantal die huizen aan het kopen zijn, superleuk!

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:56

Goof schreef:
Shayenne93 schreef:

Dat ben ik :')
Wij zijn (en wonen dus) in september 2 jaar samen :D
Succesverhaal hier!

Ik zag er nog een aantal die huizen aan het kopen zijn, superleuk!

Haha dat dus! :+ Volgens mij Lieveli ook, wat ik mij nog kan herinneren

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:10

Nee joh, 24 okt 2014 elkaar leren kennen, 20 december verkering, okt 2015 samenwonen maar pas mijn huur opgezegd 1 jan 2017, toen was ik net drachtig en 20 juni 2017 getrouwd.