Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anne_bento schreef:Als ik het zo hoor wil ie wel graag met je samen zijn maar durft het niet een relatie te noemen met alles wat daarbij komt kijken. Ik begrijp dat ergens wel maar dat betekent wel een hoop onzekerheid want als hij ineens 3 weken niks laat horen kun je er lastig wat van zeggen als je niet echt iets hebt verder. Het klinkt ook weer niet als alleen maar scharrelen.. als jij het los kunt laten en niet met die onzekerheid zit zou ik er gewoon van genieten en zien waar het schip strand. Ik zou er persoonlijk vreselijk onzeker van worden..
Jildau schreef:Maar als je het beide prima vindt is er toch ook geen probleem? Maar Florence geeft in eerdere reacties aan wel op zoek te zijn naar meer zekerheid en als hij dat niet kan geven dan pas je dus niet bij elkaar. Dat vind ik anders dan wanneer je beide geen relatie wilt.
Shayenne93 schreef:Jildau schreef:Maar als je het beide prima vindt is er toch ook geen probleem? Maar Florence geeft in eerdere reacties aan wel op zoek te zijn naar meer zekerheid en als hij dat niet kan geven dan pas je dus niet bij elkaar. Dat vind ik anders dan wanneer je beide geen relatie wilt.
Goed punt, zo had ik het nog niet bekeken
Shayenne93 schreef:Ik persoonlijk zou het te snel vinden om na 6 dates die stap al te zetten, maar er waren hier geloof ik ook mensen die na 2 dates al min of meer samen woonde. Uiteindelijk moet iedereen doen waar hij/zij zich goed bij voelt
Goof schreef:Shayenne93 schreef:Ik persoonlijk zou het te snel vinden om na 6 dates die stap al te zetten, maar er waren hier geloof ik ook mensen die na 2 dates al min of meer samen woonde. Uiteindelijk moet iedereen doen waar hij/zij zich goed bij voelt
Dat ben ik![]()
Wij zijn (en wonen dus) in september 2 jaar samen
Succesverhaal hier!
Ik zag er nog een aantal die huizen aan het kopen zijn, superleuk!