Het was een pakket, met T&T code en via postnl hoor. Goeie maand terug?
HxSunlight
Geplaatst: 05-05-18 09:18
Echt een doos? Vind dit heel bijzonder haha.. doe mijn werk al 7 jaar en betaal altijd al 12,95(€13) met t&t en postNL. Misschien dat die persoon die wat naar jou verstuurd heeft verlies heeft gedraaid, toen die bij de winkel aankwam?
Andere bezorgdienst kan ik niet zeggen je hebt het natuurlijk op pakket gezien. Sta er echt met mijn mond open van haha.
Anoniem
Geplaatst: 05-05-18 09:27
Ofwel is het een grootverzender en krijgen die goedkoper tarief?
Bij Bpost is het ook goedkoper als je je label thuis zelf alvast al aanmaakt en print. En betaalt.
Anoniem
Geplaatst: 05-05-18 09:42
Voor €6,50 is wel vreemd, aangezien wij voor pakketpost binnen Nederland al €6,95 betalen Denk dat het dan idd een grote verzender oid is geweest
Eindelijk een acceptabel bod gehad op mijn bank... nu aan het wachten op die mensen. Ben benieuwd, half 11 afgesproken, maar nog niemand gezien. Ik ben zelf altijd iemand die graag iets te vroeg is dan te laat, maar goed 5 over half is ook nog bijna half 11 he
Deze week afgesproken om wat over te kopen. Vrouw gaf aan tussen 17.00 en 18.00 thuis te zijn. Ik wou graag om 17.00 komen. Dat werd net wat te krap voor haar (stel het dan ook niet voor denk ik dan) en vroeg of ik naar de naschoolse opvang van haar kinderen wou komen tegen 17.00. Ok geen probleem. Ik sta daar dus te wachten, niemand die komt opdagen. 17.15 de app nog eens gelezen, had ze haar adres gelukkig ook al doorgestuurd toen ik in de eerste instantie het bij haar thuis ging afhalen. Dus stoute schoenen aan en hop naar haar thuis. En ja hoor, daar was ze. Ze was het helemaal vergeten. Bleef maar sorry zeggen. maar goed, ik heb wat ik wou hebben.
HxSunlight
Geplaatst: 08-05-18 15:17
Vandaag een goede ervaring!
2 kopers van best hoge bedragen en allebei gelijk overgemaakt, heb het ook nog vandaag gelijk binnen! De 2 pakketjes ook gelijk vandaag op de post gedaan voor deze mensen.
nouja, koop ik een echt leren jasje via marktplaats met de tekst gebruikt maar in perfecte staat. Met goede foto’s erbij, ziet er pima uit. Krijg ik hem binnen... zit er een vlek in
Mandy
Geplaatst: 11-05-18 12:45
Ik heb een heel skala aan boeken, ik kan ze in mijn nieuwe huis echt nergens meer kwijt. Is er nog een beetje markt voor boeken of kan ik mezelf beter die moeite besparen. Is echt van alles van CSI, kathy reichs kinderboeken
Welke groepen heb je ze dan gezet? Ik heb ook al tijden boeken erop staan, ene verkoopt heel snel, andere dingen blijven er eeuwig op staan (o.a CSI ook).
Je kunt ze als partij op mp zetten, dan heb je nog kans dat je er een klein bedragje voor krijgt. Je kunt ze ook stuk voor stuk verkopen, maar mijn ervaring is dat meer dan €1,- pst er niet in zit