Haaskrijn schreef:iirrssjjee schreef:Ik zag op Facebook een Borislava voorbijkomen....Beter dan Floorislava... Breng mensen nu niet op ideeen..
Polle is ook een oude naam.Het kersverse zoontje van de Belgische arbeidsexpert Stijn Baert noemt … Pluk.Pluk de dag ?
shirleyp schreef:Ik sta voor de klas en kom zo nu en dan een bijzondere naam tegen. Twee die ik bijzonder en leuk vond: Juup en PollePolle hoor je hier wel vaker en ik gok dan Juup 2 opa's heeft die Huub en Joep heten
De namen Jeppe en Joppe.Opzich beide namen die niet heel apart zijn. Maar als combinatie voor 2 broers?Dat voel als je kinderen Nick en Rick, of Tim en Tom noemen...
Mri schreef:De namen Jeppe en Joppe.Opzich beide namen die niet heel apart zijn. Maar als combinatie voor 2 broers?Dat voel als je kinderen Nick en Rick, of Tim en Tom noemen...Geen tweeling hopelijk? Ik heb weleens geboortekaartje gezien van de tweeling Wolfje en Vosje
Ik zag op tv ooit een tweeling voorbij komen met de namen Sylvian en Sylvain. Dan is Tim en Tom nog 100x beter imo.
Mila en Liam vind ik ook nog steeds tenenkrommend... Ik kwam laatst nog een een broer en zus tegen met die namen.
Ja ik vond Nora zo mooi maar dat heb ik maar niet gedaan voor m’n dochter. Want als je die naam omkeert heb je de naam van m’n zoon
Ik vind Liam en Mila serieus nog wel grappig, omdat het echt verschillend klinkt en beide gewoon normale namen zijn.(In tegenstelling tot de bizarre musk-creaties)
marleen_88 schreef:Ik ken een tweeling Ivar en Ravi... Dat vind ik op zich wel heel cool! Dan haal je ze niet door de war maar toch iets bijzonders Ik hoorde vandaag dat een jongetje Maas heet, vond ik ook wel tof.