Yv_ Ik had de geurtjes langs zien komen, maar meeste spreekt mij niet zo aan. Ben dan ook meer van de wintergeuren dan van de voorjaar/zomer geuren
Lisitano wat een belachelijk mooie foto!! WOW!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt super super sfeervol!

verslaving gestart ben ik bang
Ik heb dat niet gelezen lalalala.
Ik heb mijn decoschaal helemaal kerstig en vol glitters opgemaakt
Ah wat een heerlijk kaarsig weekend was dit zeg! Ik ben wel heel blij met mijn nieuwelingen. Nu eens kijken wat ik uit die kast kan gooien, ik heb nu kaarsen op de grond staan

muppetmayo schreef:Lisitano niet te hard gooien hoor, daar gaan ze stuk van
Geeft ze dan maar aan mij
Haha nee geintje natuurlijk.
Gister my serenity aangehad. Duurde een behoorlijke tijd voordat ik wat rook, echt zeker wel een uur! Heb ik nog niet eerder gehad, is dat normaal? Toen ie eenmaal geurde ging het ookwel gelijk goed, maar was echt even bang dat t een missertje was...
Ik ga denk ik geen kaarsen weg doen maar ik heb wel ontzettend veel hondenspullen en andere dingen die weg kunnen. Even mijn kaarsenpotje spekken want ik ga over twee weken naar Londen
laurabe schreef:Ik brand mijn YC tarts altijd in zijn geheel. En dan 2 x 4 uur theelichtje eronder.
Maar ik lees dat jullie ze wel vaak door het midden doen. Maar hoe lang branden jullie
zo'n halfje dan? En snijden ze makkelijk door het midden?
Ik ben vrij lui en een hele tart branden lijkt me makkelijker
Rianne1994 schreef:Oh vandaar. Dat verklaart het dankje. Ik ga kijken dat ik deze eruit haal. Hopelijk komt mn bestelling snel binnen! Heb oa van kringle en goose creek een boel. Voor mij dan haha

Lekker vanaf de bank onder mijn dekentje een kleine troost bestelling gedaan haha