Ben zelfs een dagje met m'n vakantie aan het schuiven zodat ik m'n engineer nog even kan zien voor ik ga

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jildau schreef:Robijntjah zijn leraar, in het wild en engineer verschillende mensen?
Furrow jaaaa wat superleuk!
Ik morgen bij hem eten in z'n nieuwe appartement en 's avonds terrasje doen! En blijven slapen
Robijntjah schreef:Haha ja en de eerste 2 is ook meteen helemaal klaar. Dat heb ik ook al nooit![]()
Ben zelfs een dagje met m'n vakantie aan het schuiven zodat ik m'n engineer nog even kan zien voor ik ga
Courses schreef:Jildau schreef:Robijntjah zijn leraar, in het wild en engineer verschillende mensen?
Ik morgen bij hem eten in z'n nieuwe appartement en 's avonds terrasje doen! En blijven slapen
Dat word zwetenIk wil niet eens bij m'n vriend slapen momenteel, meeeeeen, niet uit te houden
Courses schreef:Jildau schreef:Robijntjah zijn leraar, in het wild en engineer verschillende mensen?
Dat word zwetenIk wil niet eens bij m'n vriend slapen momenteel, meeeeeen, niet uit te houden
Eske_B schreef:Ben heel blij voor jullie, dat het allemaal zo goed gaat!
Ik wacht voorlopig nog even voor ik weer ga Tinderen. Moet hier eerst overheen/doorheen komen en ik geloof niet zo in rebound daten. Wil het een maand de tijd geven, of kijken hoe ik me voel.
Nathalie18x schreef:hoihoi , ik lees al een tijdje mee omdat ik meeleef met jullie verhalen. Nu ben ik zelf weer single en wil ik het binnenkort overwegen om tinder te installeren. Dus hierbij meld ik me
xXutopiaXx schreef:Ik kijk ook zoooo uit naar de winter!!!
Hier ook een leuke puppy in 't wild tegen gekomen.. Eigenlijk al maanden geleden, maar nu is toch de vonk over gesprongen..
Eske_B schreef:Ben heel blij voor jullie, dat het allemaal zo goed gaat!
Ik wacht voorlopig nog even voor ik weer ga Tinderen. Moet hier eerst overheen/doorheen komen en ik geloof niet zo in rebound daten. Wil het een maand de tijd geven, of kijken hoe ik me voel.
Eske_B schreef:Klopt, 6 dagen nu. Heb gister met hem gebeld, een soort afsluitend gesprek. We zitten bij dezelfde studentenvereniging, dus ik ga hem nog wel (vaak) tegenkomen. Ik mis hem enorm, gewoon m'n random gedachtes appen, bij hem zijn, knuffelen, zoenen, gymmen, dat alles mis ik zo. Het zal vast beter gaan met de tijd, ik kan hem vergeven, ik heb geweldige vriend(inn)en die me opvangen. Maar nu kan ik nog even niet heel vrolijk zijn of denken aan een ander.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, maar ik ga kijken hoe ik me voel enzo.
Smurflin schreef:Balen Renee! Succes vanavond.. Zal vast even verdrietig zijn.