Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 13:36

Haha ja en de eerste 2 is ook meteen helemaal klaar. Dat heb ik ook al nooit :')

Ben zelfs een dagje met m'n vakantie aan het schuiven zodat ik m'n engineer nog even kan zien voor ik ga :o

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 13:42

hoihoi , ik lees al een tijdje mee omdat ik meeleef met jullie verhalen. Nu ben ik zelf weer single en wil ik het binnenkort overwegen om tinder te installeren. Dus hierbij meld ik me :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 13:53

Robijntjah schreef:
Haha ja en de eerste 2 is ook meteen helemaal klaar. Dat heb ik ook al nooit :')

Ben zelfs een dagje met m'n vakantie aan het schuiven zodat ik m'n engineer nog even kan zien voor ik ga :o

Goed nieuws dus <<)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 14:06

Jildau schreef:
Robijntjah zijn leraar, in het wild en engineer verschillende mensen?

Furrow jaaaa wat superleuk!

Ik morgen bij hem eten in z'n nieuwe appartement en 's avonds terrasje doen! En blijven slapen :D

Dat word zweten :') Ik wil niet eens bij m'n vriend slapen momenteel, meeeeeen, niet uit te houden -O-

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 14:20

Robijntjah schreef:

Aan het eind of aan het begin van de vakantie?
Dat is wel handig om te weten namelijk en niet zo te hoeven lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 14:33

Courses schreef:
Jildau schreef:

Ik morgen bij hem eten in z'n nieuwe appartement en 's avonds terrasje doen! En blijven slapen :D

Dat word zweten :') Ik wil niet eens bij m'n vriend slapen momenteel, meeeeeen, niet uit te houden -O-

Ik zweet in m'n eentje al genoeg voor een persoon of vijf dus ik bedank ook even vriendelijk voor logeerpartijtjes op dit moment :') Mijn god hey, kan niet wachten tot de winter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 14:56

Ik had je al geappt Renee ;-)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 14:57

Jaaa winter lijkt me heerlijk,lekker tegen elkaar aan kruipen nu hopen dat ik hem zolang vast kan houden :)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 15:04

Robijntjah schreef:
Ik had je al geappt Renee ;-)

Heb mn tel niet bij, kun je even een pb sturen.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 15:04

Berdien schreef:
Oh yeah *\%/*

Moet alleen wel even kijken of ik zaterdag kan :')

donderdag mag ook :')

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 15:08

Ik kijk ook zoooo uit naar de winter!!! :oo

Hier ook een leuke puppy in 't wild tegen gekomen.. Eigenlijk al maanden geleden, maar nu is toch de vonk over gesprongen.. <3

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 15:15

Afbeelding

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 15:43

Courses schreef:
Jildau schreef:

Haha we wonen best ver uit elkaar helaas dus het is wel zo logisch en handig. Slaap wel op de bank :')

Ik wil winter.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 17:02

Ben heel blij voor jullie, dat het allemaal zo goed gaat!

Ik wacht voorlopig nog even voor ik weer ga Tinderen. Moet hier eerst overheen/doorheen komen en ik geloof niet zo in rebound daten. Wil het een maand de tijd geven, of kijken hoe ik me voel.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 17:06

Gewoon alle tijd nemen die je nodig hebt Eske! Ik kon pas na 7 maanden weer daten, had er ook totaal geen behoefte aan toen het uit was. Ik dacht: eerst weer gelukkig worden en dan zie ik het wel :)
Veel sterkte in ieder geval! Mocht je je hart nog willen luchten: je mag mij altijd een pb sturen :(:)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 17:07

Eske_B schreef:

Ik wacht voorlopig nog even voor ik weer ga Tinderen. Moet hier eerst overheen/doorheen komen en ik geloof niet zo in rebound daten. Wil het een maand de tijd geven, of kijken hoe ik me voel.

Heel slim, hopelijk voel je jou snel beter!

Ik had er trouwens een jaar voor nodig!

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 17:21

Nathalie18x schreef:
hoihoi , ik lees al een tijdje mee omdat ik meeleef met jullie verhalen. Nu ben ik zelf weer single en wil ik het binnenkort overwegen om tinder te installeren. Dus hierbij meld ik me :D

Gezellig nog een newbe :D .

xXutopiaXx schreef:
Ik kijk ook zoooo uit naar de winter!!! :oo

Hier ook een leuke puppy in 't wild tegen gekomen.. Eigenlijk al maanden geleden, maar nu is toch de vonk over gesprongen.. <3

Wat leuk!!

Eske_B schreef:

Begrijp ik het goed dat je relatie relatief kort uit is? Sterkte meid :(:) .

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 17:44

Klopt, 6 dagen nu. Heb gister met hem gebeld, een soort afsluitend gesprek. We zitten bij dezelfde studentenvereniging, dus ik ga hem nog wel (vaak) tegenkomen. Ik mis hem enorm, gewoon m'n random gedachtes appen, bij hem zijn, knuffelen, zoenen, gymmen :o, dat alles mis ik zo. Het zal vast beter gaan met de tijd, ik kan hem vergeven, ik heb geweldige vriend(inn)en die me opvangen. Maar nu kan ik nog even niet heel vrolijk zijn of denken aan een ander.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, maar ik ga kijken hoe ik me voel enzo.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 17:59

Eske_B schreef:
Klopt, 6 dagen nu. Heb gister met hem gebeld, een soort afsluitend gesprek. We zitten bij dezelfde studentenvereniging, dus ik ga hem nog wel (vaak) tegenkomen. Ik mis hem enorm, gewoon m'n random gedachtes appen, bij hem zijn, knuffelen, zoenen, gymmen :o, dat alles mis ik zo. Het zal vast beter gaan met de tijd, ik kan hem vergeven, ik heb geweldige vriend(inn)en die me opvangen. Maar nu kan ik nog even niet heel vrolijk zijn of denken aan een ander.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, maar ik ga kijken hoe ik me voel enzo.

Het is ook gewoon echt een rouwproces waar je doorheen gaat, heel logisch dat je je zo voelt. En al voel je er nu nog niks van; het wordt echt beter en de pijn slijt. Kon je de tijd maar wat maanden vooruit spoelen :(:) .

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 18:11

Iedereen verwerkt zoiets op z'n eigen manier. Lekker de tijd nemen en zodra je er klaar voor bent merk je het zelf wel.

Ik had ook nooit gedacht dat ik twee maanden nadat m'n ex het uitmaakte een andere zou treffen. Heb flink om m'n ex getreurd maar nou ben ik super gelukkig met m'n tinderdude en zou voor geen goud meer terug gaan. Waar deuren sluiten gaan er ergens wel weer nieuwe open :j

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 18:13

Daar hoop ik maar gewoon op, dat het beter gaat worden, zal ook wel gebeuren. Bedankt iedereen... we gaan zien wat de tijd gaat brengen. Misschien over 2 maanden, misschien over een jaar. Maar moet eerst m'n ex helemaal loslaten. Hij was m'n eerste in alles, dus ja dan blijft hij best speciaal.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 09:02

Nou ik kan ook weer aan de Tinder (doe ik voorlopig niet). Gisteren samen met date uit het wild besloten te stoppen. We vinden elkaar wel heel leuk, zijn gek op elkaar. Maar hij blijft in tweestrijd zitten dat hij niet over zijn ex heen is :(. Had dit eigenlijk al wel verwacht zo snel na zo een lange relatie. Vanavond nog even praten om het goed af te sluiten.

Blijft jammer, het is/was zo een geweldige vent <3 . Ergens ben ik toch wel blij dat ik hem ontmoet heb, hij heeft me wel in laten zien hoe het ook kan. Hiervoor een paar pogingen gedaan (oa via tinder), waarbij ik zelf met heel veel twijfel erin zat maar uiteindelijk wel gevoel ontwikkeld heb. Dat was nu niet, dit zat en voelde goed vanaf het begin, het bestaat dus wel echt maar helaas niet de timing voor ons.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 09:13

Sterkte Renee, dikke digitale knuf :(:)

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 10:15

Balen Renee! Succes vanavond.. Zal vast even verdrietig zijn.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 10:30

Smurflin schreef:
Balen Renee! Succes vanavond.. Zal vast even verdrietig zijn.

Ja, daar ben ik ook wel bang voor.
Maar ik denk dat het wel goed is het nog even persoonlijk af te sluiten. Is nu alleen via app gebeurd en dat vonden we beide eigenlijk wel wat onpersoonlijk. Alles is al wel gezegd, weet ook niet zo goed wat ik er nog aan toe moet voegen. Wel getwijfeld af te zeggen, maar dat verdiend hij niet, hij kan hier ook niks aan doen.