Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vroege vogels site schreef:http://vroegevogels.vara.nl/Categorieen.1003.0.html?view=single_thread&cat_uid=3&conf_uid=7&thread_uid=21425
Dat is inderdaad en fascinerend gezicht. Van heinde en ver komen troepjes spreeuwen vanuit hun fourageergebieden aangevlogen naar een voorverzamelplaats. Daar voeren ze vervolgens hun spectaculaire acrobatische luchtshow op, om ineens hun slaapbomen of -struiken in te vliegen. iedere spreeuw op z'n eigen plaats. Daar schijnt informatie te worden uitgewisseld over waar de beste voedergebieden zijn. Met zoveel spreeuwen slapen heeft het voordeel dat het veel veiliger is; immers meer oren, en warmer. In de ochtend vliegen ze weer naar hun voederplaatsen.
Steeph schreef:Waarom zie ik nooit witte frambozen in de supermarkt?
Sammie schreef:Nee hoor, helaas niet. Hier niet iig..
Kan een kokosmat echt buiten? Elke site zegt weer wat anders.
marinke182 schreef:Wat ik me wel eens afvraag:
Hebben honden het niet heel erg koud of juist warm in de winter? Want ze hebben (volgensmij ) wel een wintervacht, maar binnen is het nooit echt kouder dan 16 graden. En als ze geen wintervacht zouden hebben, hebben ze het dan juist buiten ontzettend koud?
Damned schreef:En hoe zit het dan met huskys en dergelijke? Zijn die aangepast genoeg voor ons warme weer?