Je verhaal doet me een beetje denken aan mijn huidige relatie.. mijn vriend heeft ontzettend bindingsangst ook mede door heftige gebeurtenissen die ik niet zal noemen in het openbaar.
Ik betrapte mijn vriend erop dat hij na 8 maanden samen zijn nog steeds tegen andere meiden zegt dat die geen vriendin had.. en reageerde telkens op insta storys van andere meiden... even later kwam ik er dus achter dat hij in de eerste 4 weken vreemd is geweest... We hebben hier toen 4/5 weken heel erg ruzie omgehad. Het was wel klaar voor mij, ik wilde nooit weer gekwetst worden door iemand.
Hij heeft in die weken zo zijn best gedaan, me iedere keer opzoeken bij mijn ouders, een brief schrijven, hele lieve appjes met zijn gevoel volledig bloot gelegd. Toen toch besloten onze relatie weer op te pakken. Hij had bindingsangst maar zag nu in dat hij echt met mij verder wilde. Was echt niet gemakkelijk en nog steeds niet. Ik ben zo super onzeker geworden... en merk dat ik heel jaloers ben als hij appt met andere meiden. Daarnaast wil die ook nooit foto's van ons op social media hebben, of zal die ook niet zo snel reageren op mijn foto's. Doordat ik zo super onzeker ben maak ik het er voor hem ook niet echt gemakkelijker op. Inmiddels wil die wel met me samenwonen en ben ik ook eigenlijk altijd bij hem thuis. Maar mis het wel als ik weg ben dat die even appt wat ik doe, of als ik bij vrienden slaap dat die even contact zoekt.
Vorige week zag ik alleen weer een appje waardoor ik super kwaad ben geworden. Hij heeft dus in die 4/5 weken dat wij super slecht waren afgesproken met een vriendin. hij heeft zich als een casanova gedragen tegen over haar, ze dacht dat hun meer met elkaar zouden krijgen.. ik heb hem hiermee geconfronteerd, in eerste instantie werd die kwaad. Maar hij verzekerd mij dat er niets is gebeurd tussen hun. Ik heb zoveel argwaan.... die meid had hem wel verwijderd van alle socials... later heb ik wel gelezen dat hij haar bevestigd heeft dat die met mij is..... hij heeft zulke wisselende signalen..
Hij woont dus op een boerderij, en dan is die in het land bezig en zegt die tegen mij.. ik zou het zo leuk vinden als jij je paarden hier straks heen haalt! Ik leg de rijbak voor je aan. Dat zou je niet doen zonder toekomstbeeld toch? verder zegt die vaak tegen mij dat die van me houdt, het leuk vind samen dingen te doen (koken etc) maar ook heel erg gesteld is op zijn prive.
Ik word zo kneiter gek van de onzekerheid die ik heb.... het vertrouwen heeft echt een deuk gekregen. Als ik dit aangeef zegt die; er is toch niets ??? maak je niet zo druk. Mijn vriendinnen hebben het er ook wel eens met hem over en dan spreekt die wel heel erg zijn waardering over mij uit. Of krijg ik dan in 1x wel een appje dat die heel blij met mij is. ZOOOOO MOEILIJK.... hoop dat het te volgen is