tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwi_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 17:37

Wat rot Renee :(:)
Mijn ex en ik zijn uit elkaar gegaan omdat we onze toekomst beiden anders voor ons zagen, zou het verschrikkelijk gevonden hebben om er dan achter te komen dat hij eigenlijk al contact had met een ander.

Het is echt een rotperiode om er weer alleen voor te staan, maar probeer wat afleiding te vinden. Geloof me, het wordt beter, ook al kun je je dat nu niet voorstellen.

Mocht je er behoefte aan hebben, je mag altijd pb-en.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 17:56

Mer1980 schreef:
Wow wat een smerige tork, denk je het allemaal zo netjes te doen en het goed op een normale manier af te sluiten en dan blijkt hij gewoon een dubbel leven te leiden. Ik neem aan dat zijn 'nieuwe' vriendin dit kanspareltje castreert bij de eerst volgende date?

Zij is op onderzoek uitgegaan omdat ze het niet vertrouwde en heeft hem vorige week al geconfronteerd met een foto van hem en mij op mijn Instagram. Het was dus al gestopt tussen hun. Ik denk dat er van haar kant ook boosheid/wrok zat, dat ze mij bericht heeft. Hoe pijnlijk het ook is, ben ik daar wel blij om. Anders was ik straks nog echt verdrietig om hem en zou ik hem missen.

Nu ben ik nog steeds verdrietig maar hem missen of terug willen zal niet voorkomen..

Zo onbegrijpelijk... Maarja, ik probeer me op mijzelf te richten, dat ik er niet volledig aan onderdoor ga, hoe moeilijk dat ook is..

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 17:15

voelde me éindelijk weer een beetje okay... krijg ik te horen dat hij zondag op date gaat met een ander...
Auw

miereneter

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 17:31

:knuffel:

Dat zijn ook moeilijke momenten ODonoghue.

Je kunt alleen maar hopen dat ze in zijn bed plast. (Quote: MarcoBorsato hier op Bokt. Ze schreef het toen mijn relatie uit was, en het hielp een heel klein beetje)

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 19:00

Hahahaha zeker waar.
Vind heel vroeg, net 1 maandje uit en dan al vrolijk op date met een ander.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 21:05

Maar je weet niet hoe vrolijk. Soms is dit hoe mensen iets verwerken en het zegt niks over wat jullie hadden.

Dat gezegd hebbende hoop ik inderdaad dat ze in zijn bed plast.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 21:31

ODonoghue schreef:
Hahahaha zeker waar.
Vind heel vroeg, net 1 maandje uit en dan al vrolijk op date met een ander.

Mijn ex, waar ik 2 jaar een relatie mee heb gehad en waarvoor ik naar de andere kant van de wereld was verhuisd, was binnen een maand FB official met een nieuwe chick. Voelde waardeloos. Heb een dag in bed gelegen met een bak ijs en zielige films. Dag erna mezelf een schop onder m'n kont gegeven en de boel weer opgepakt. Kon me er wel poedersuiker om voelen, maar daar had ik alleen mezelf mee. Het ging de situatie niet veranderen. Ik vond dat ik beter verdiende dan me daar poedersuiker om te voelen. En jij verdient ook beter! Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar deze denkwijze heeft mij destijds wel heel erg geholpen!

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 00:03

Lieve reacties <3 heb er echt veel aan!
Voel me al een stuk beter, zoals mn vriendinnen zeggen: ‘mannen zijn ratten’

Janine1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 17:06

renee16 schreef:
Mer1980 schreef:
Wow wat een smerige tork, denk je het allemaal zo netjes te doen en het goed op een normale manier af te sluiten en dan blijkt hij gewoon een dubbel leven te leiden. Ik neem aan dat zijn 'nieuwe' vriendin dit kanspareltje castreert bij de eerst volgende date?

Zij is op onderzoek uitgegaan omdat ze het niet vertrouwde en heeft hem vorige week al geconfronteerd met een foto van hem en mij op mijn Instagram. Het was dus al gestopt tussen hun. Ik denk dat er van haar kant ook boosheid/wrok zat, dat ze mij bericht heeft. Hoe pijnlijk het ook is, ben ik daar wel blij om. Anders was ik straks nog echt verdrietig om hem en zou ik hem missen.

Nu ben ik nog steeds verdrietig maar hem missen of terug willen zal niet voorkomen..

Zo onbegrijpelijk... Maarja, ik probeer me op mijzelf te richten, dat ik er niet volledig aan onderdoor ga, hoe moeilijk dat ook is..

Jeeetje wat een verhaal.... gevalletje gooi je oude schoenen niet weg voordat je nieuwe hebt ?! Hoe kun je zo zijn zeg......

Snap je rot gevoel... maar echt hoor wees blij dat het nu definitief voorbij is.

Je verhaal doet me een beetje denken aan mijn huidige relatie.. mijn vriend heeft ontzettend bindingsangst ook mede door heftige gebeurtenissen die ik niet zal noemen in het openbaar.
Ik betrapte mijn vriend erop dat hij na 8 maanden samen zijn nog steeds tegen andere meiden zegt dat die geen vriendin had.. en reageerde telkens op insta storys van andere meiden... even later kwam ik er dus achter dat hij in de eerste 4 weken vreemd is geweest... We hebben hier toen 4/5 weken heel erg ruzie omgehad. Het was wel klaar voor mij, ik wilde nooit weer gekwetst worden door iemand.

Hij heeft in die weken zo zijn best gedaan, me iedere keer opzoeken bij mijn ouders, een brief schrijven, hele lieve appjes met zijn gevoel volledig bloot gelegd. Toen toch besloten onze relatie weer op te pakken. Hij had bindingsangst maar zag nu in dat hij echt met mij verder wilde. Was echt niet gemakkelijk en nog steeds niet. Ik ben zo super onzeker geworden... en merk dat ik heel jaloers ben als hij appt met andere meiden. Daarnaast wil die ook nooit foto's van ons op social media hebben, of zal die ook niet zo snel reageren op mijn foto's. Doordat ik zo super onzeker ben maak ik het er voor hem ook niet echt gemakkelijker op. Inmiddels wil die wel met me samenwonen en ben ik ook eigenlijk altijd bij hem thuis. Maar mis het wel als ik weg ben dat die even appt wat ik doe, of als ik bij vrienden slaap dat die even contact zoekt.

Vorige week zag ik alleen weer een appje waardoor ik super kwaad ben geworden. Hij heeft dus in die 4/5 weken dat wij super slecht waren afgesproken met een vriendin. hij heeft zich als een casanova gedragen tegen over haar, ze dacht dat hun meer met elkaar zouden krijgen.. ik heb hem hiermee geconfronteerd, in eerste instantie werd die kwaad. Maar hij verzekerd mij dat er niets is gebeurd tussen hun. Ik heb zoveel argwaan.... die meid had hem wel verwijderd van alle socials... later heb ik wel gelezen dat hij haar bevestigd heeft dat die met mij is..... hij heeft zulke wisselende signalen..

Hij woont dus op een boerderij, en dan is die in het land bezig en zegt die tegen mij.. ik zou het zo leuk vinden als jij je paarden hier straks heen haalt! Ik leg de rijbak voor je aan. Dat zou je niet doen zonder toekomstbeeld toch? verder zegt die vaak tegen mij dat die van me houdt, het leuk vind samen dingen te doen (koken etc) maar ook heel erg gesteld is op zijn prive.

Ik word zo kneiter gek van de onzekerheid die ik heb.... het vertrouwen heeft echt een deuk gekregen. Als ik dit aangeef zegt die; er is toch niets ??? maak je niet zo druk. Mijn vriendinnen hebben het er ook wel eens met hem over en dan spreekt die wel heel erg zijn waardering over mij uit. Of krijg ik dan in 1x wel een appje dat die heel blij met mij is. ZOOOOO MOEILIJK.... hoop dat het te volgen is :z

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 17:24

Citaat:
Je verhaal doet me een beetje denken aan mijn huidige relatie.. mijn vriend heeft ontzettend bindingsangst ook mede door heftige gebeurtenissen die ik niet zal noemen in het openbaar.
Ik betrapte mijn vriend erop dat hij na 8 maanden samen zijn nog steeds tegen andere meiden zegt dat die geen vriendin had.. en reageerde telkens op insta storys van andere meiden... even later kwam ik er dus achter dat hij in de eerste 4 weken vreemd is geweest... We hebben hier toen 4/5 weken heel erg ruzie omgehad. Het was wel klaar voor mij, ik wilde nooit weer gekwetst worden door iemand.

Hij heeft in die weken zo zijn best gedaan, me iedere keer opzoeken bij mijn ouders, een brief schrijven, hele lieve appjes met zijn gevoel volledig bloot gelegd. Toen toch besloten onze relatie weer op te pakken. Hij had bindingsangst maar zag nu in dat hij echt met mij verder wilde. Was echt niet gemakkelijk en nog steeds niet. Ik ben zo super onzeker geworden... en merk dat ik heel jaloers ben als hij appt met andere meiden. Daarnaast wil die ook nooit foto's van ons op social media hebben, of zal die ook niet zo snel reageren op mijn foto's. Doordat ik zo super onzeker ben maak ik het er voor hem ook niet echt gemakkelijker op. Inmiddels wil die wel met me samenwonen en ben ik ook eigenlijk altijd bij hem thuis. Maar mis het wel als ik weg ben dat die even appt wat ik doe, of als ik bij vrienden slaap dat die even contact zoekt.

Vorige week zag ik alleen weer een appje waardoor ik super kwaad ben geworden. Hij heeft dus in die 4/5 weken dat wij super slecht waren afgesproken met een vriendin. hij heeft zich als een casanova gedragen tegen over haar, ze dacht dat hun meer met elkaar zouden krijgen.. ik heb hem hiermee geconfronteerd, in eerste instantie werd die kwaad. Maar hij verzekerd mij dat er niets is gebeurd tussen hun. Ik heb zoveel argwaan.... die meid had hem wel verwijderd van alle socials... later heb ik wel gelezen dat hij haar bevestigd heeft dat die met mij is..... hij heeft zulke wisselende signalen..

Hij woont dus op een boerderij, en dan is die in het land bezig en zegt die tegen mij.. ik zou het zo leuk vinden als jij je paarden hier straks heen haalt! Ik leg de rijbak voor je aan. Dat zou je niet doen zonder toekomstbeeld toch? verder zegt die vaak tegen mij dat die van me houdt, het leuk vind samen dingen te doen (koken etc) maar ook heel erg gesteld is op zijn prive.

Ik word zo kneiter gek van de onzekerheid die ik heb.... het vertrouwen heeft echt een deuk gekregen. Als ik dit aangeef zegt die; er is toch niets ??? maak je niet zo druk. Mijn vriendinnen hebben het er ook wel eens met hem over en dan spreekt die wel heel erg zijn waardering over mij uit. Of krijg ik dan in 1x wel een appje dat die heel blij met mij is. ZOOOOO MOEILIJK.... hoop dat het te volgen is :z

Poeh meis... allereerst sterkte, klinkt echt niet makkelijk. Ik zeg niet dat je mensen niet moet vergeven, iedereen verdient een tweede kans in principe... maar daden zeggen meer dan woorden. Ik had ook ooit iets met een gast die hele verhalen had over onze toekomst samen, hele ideeën... bleek hij al die tijd al een meisje te hebben. We wisten niks van elkaar.

Wees voorzichtig met jezelf. Stel grenzen. Wordt niet afhankelijk van iemand die je niet vertrouwt. Als je wilt pb’en, mag altijd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 17:38

Jeetje Janine, dit vind ik een verhaal met heel veel rode vlaggen. Doet mij denken aan een ex die mij ook zo anderhalf jaar aan het lijntje heeft gehouden. Ook telkens vreemd gaan etc. Elke keer opnieuw dat hij echt een toekomst zag met mij en dan afkomen met een cadeau van een duizend euro etc. Uiteindelijk wel zelf tot het besef gekomen dat zijn woorden geen betekenis hadden... Zijn daden daarin tegen zeiden meer dan genoeg.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 17:40

Persoonlijk, zie ik ook veel rode vlaggen. Daarbij is mijn ex ook vreemdgegaan en ik zou zelf helemaal gek worden van onzekerheid en argwaan. Dat vind ik nu in een nieuwe gezonde relatie al moeilijk, laat staan dat er in het verleden al wat gebeurd is.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 17:45

Voor mij zou het simpel zijn: als jij je niet goed voelt in die relatie, als jij het gevoel hebt hem niet te kunnen vertrouwen, dan komt dat niet goed. Of hij nu wel puur is van intentie maakt dan eigenlijk zelfs nog niks meer uit...

Janine1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 17:49

Duhelo schreef:
Voor mij zou het simpel zijn: als jij je niet goed voelt in die relatie, als jij het gevoel hebt hem niet te kunnen vertrouwen, dan komt dat niet goed. Of hij nu wel puur is van intentie maakt dan eigenlijk zelfs nog niks meer uit...

Heb je gelijk in.. Maar vind de keuze maken nog zo moeilijk.
Puur omdat ik in mijn vorige relatie eigenlijk de zelfde onzekerheid voelde... ook al was dat wel 'goed'. Te goed voor mij... die jonge vergat zich zelf weer..

Voelt alsof ik nu aan 2 draadjes hang, vrienden zeggen inmiddels wel dat ik voor mezelf moet kiezen. Zijn vrienden zeggen daarin tegen weer dat hij nog nooit zo één is geweest met een meid en het gewoon een einzelganger is.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 17:51

Ik vind hem aardig sociaal met andere chicks voor een ‘einzelganger’. Let op jezelf :knuffel:

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 17:56

Janine1997 schreef:
Zijn vrienden zeggen daarin tegen weer dat hij nog nooit zo één is geweest met een meid en het gewoon een einzelganger is.

Heel eerlijk? Dat dacht ik (+zijn familie) ook bij een ex. Achteraf bleek dat hij continue aan het kijken was of het gras ergens anders groener was en al die tijd zat ik met een naar onderbuikgevoel dat ik genegeerd heb.

Denk je dat je dit bespreekbaar kan maken? In mijn geval had ik ook een ex die behoorlijk wat sh*t van vroeger te verwerken had, maar hier niet mee bezig was. Als we het samen goed hadden aangepakt, had het niet per definitie gedoemd geweest om te mislukken.

Janine1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 18:05

Shae schreef:
Janine1997 schreef:
Zijn vrienden zeggen daarin tegen weer dat hij nog nooit zo één is geweest met een meid en het gewoon een einzelganger is.

Heel eerlijk? Dat dacht ik (+zijn familie) ook bij een ex. Achteraf bleek dat hij continue aan het kijken was of het gras ergens anders groener was en al die tijd zat ik met een naar onderbuikgevoel dat ik genegeerd heb.

Denk je dat je dit bespreekbaar kan maken? In mijn geval had ik ook een ex die behoorlijk wat sh*t van vroeger te verwerken had, maar hier niet mee bezig was. Als we het samen goed hadden aangepakt, had het niet per definitie gedoemd geweest om te mislukken.

hmm..

Het is zeker bespreek te maken, ook al enkele keren gedaan.
En dan geeft het mij ook wel een goed gevoel als we het erover hebben, maar merk dat mijn gedachten wel vaak de overhand nemen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 18:36

Vertrouw aub op je gevoel. Als jij het gevoel hebt dat er iets niet klopt dan is er grote kans dat dat klopt. Daarbij kunnen mensen heel mooie woorden hebben, maar zoals er al meer zeggen het draait om daden.

Mijn ex is er ook zo een. Maar daden moeten wel aansluiten bij zijn woorden, anders zijn die woorden niks waard. En dat was bij ons niet het geval. En daardoor kreeg ik argwaan. En die bleek helaas terecht. Dus ik ben heel blij dat ik mijn gevoel gevolgd heb, want hij heeft meerdere keren glashard in mijn gezicht gelogen toen ik het bespreekbaar probeerde te maken. Daar ben ik nog steeds het meest boos over. Dat je glashard kunt liegen tegen de persoon waar je zogenaamd gek op bent. En dan mij het gevoel gaat geven dat ik gek ben en spoken zie.

Heel veel sterkte. Ik weet hoe lastig de keus is als je veel van iemand houdt. Maar ik moet zeggen dat ik nu veel minder stress ervaar nu ik niet meer voor die keuze sta.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 18:47

Janine1997 schreef:
Shae schreef:

hmm..

Het is zeker bespreek te maken, ook al enkele keren gedaan.
En dan geeft het mij ook wel een goed gevoel als we het erover hebben, maar merk dat mijn gedachten wel vaak de overhand nemen.

Het is natuurlijk ook wel ergens, jij verwacht bepaalde dingen van hem dat hij nu niet geeft. Als hij niet wéét dat jij die dingen verwacht, kan hij het natuurlijk niet ruiken, dergelijke acties komen niet voor iedereen even vanzelf zeg maar.
Als je het niet zomaar allemaal wil opgeven, zou ik echt wel eens voor jezelf een lijstje maken met je issues in de relatie, wat schort er aan voor jou, wat mis je, waardoor zou je meer vertrouwen krijgen, etc.
Spreek dit uit naar hem, en kijk hoe hij reageert, is hij bereid om daar iets mee te doen, indien wel, kunnen jullie een plan van aanpak uitwerken.
En dan is het eigenlijk wel heel simpel, als hij echt into you is, zal hij zijn stinkende best doen om er rekening mee te houden (ik zeg niet dat hij alles ook direct goed zal doen, maar er zal tenminste wel proberen zijn en intentie tot.)
Als hij alles belooft maar in de eerste week komt er al helemaal niks van in huis, dan weet je ook wel hoe ver je staat lijkt me.

Janine1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 18:55

[/quote]
Het is natuurlijk ook wel ergens, jij verwacht bepaalde dingen van hem dat hij nu niet geeft. Als hij niet wéét dat jij die dingen verwacht, kan hij het natuurlijk niet ruiken, dergelijke acties komen niet voor iedereen even vanzelf zeg maar.
Als je het niet zomaar allemaal wil opgeven, zou ik echt wel eens voor jezelf een lijstje maken met je issues in de relatie, wat schort er aan voor jou, wat mis je, waardoor zou je meer vertrouwen krijgen, etc.
Spreek dit uit naar hem, en kijk hoe hij reageert, is hij bereid om daar iets mee te doen, indien wel, kunnen jullie een plan van aanpak uitwerken.
En dan is het eigenlijk wel heel simpel, als hij echt into you is, zal hij zijn stinkende best doen om er rekening mee te houden (ik zeg niet dat hij alles ook direct goed zal doen, maar er zal tenminste wel proberen zijn en intentie tot.)
Als hij alles belooft maar in de eerste week komt er al helemaal niks van in huis, dan weet je ook wel hoe ver je staat lijkt me.[/quote]

Zeker waar.
Ik ga het voor mezelf eens uitwerken.... dat is ook het grootste probleem denk ik.
Voor hem is het goed zoals het nu is.. en lijkt hem ook wel verdriet te doen als ik er zo overin zit.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 09:48

Ik kan me hier ook melden...

Mijn relatie van net 3 jaar is sinds dit weekend uit, aan het begin van de coronacrisis waren we gaan samenwonen.

Gelukkig mocht ik van hem in ons appartement blijven (al moeten we dat wel nog officieel regelen, we staan beiden op het huurcontract). Ik studeer pas af deze zomer dus het zou voor mij onmogelijk geweest zijn iets te vinden, en ik zou het ook niet willen want ik had het appartement volledig zelf ingericht, dus het voelt echt als van mij.
Ergens voel ik me wel wat schuldig dat hij nu bij zijn broer ingetrokken is tot hij zelf iets vindt en ik er 'beter ben afgekomen' maar ja... Hij heeft er uiteindelijk een punt achter gezet (al wist ik ook wel dat het zo niet meer verder kon).

Al zijn gerief staat al in de kelder, dat hij kan ophalen wanneer hij kan...
Op zich kan ik goed alleen zijn, maar het is wel heel raar nu, zeker door corona waren we het voorbije jaar constant samen (allebei thuiswerk/studeren). Dus het is wel heel leeg nu...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 09:50

Schemerdier schreef:
Ik kan me hier ook melden...

Mijn relatie van net 3 jaar is sinds dit weekend uit, aan het begin van de coronacrisis waren we gaan samenwonen.

Gelukkig mocht ik van hem in ons appartement blijven (al moeten we dat wel nog officieel regelen, we staan beiden op het huurcontract). Ik studeer pas af deze zomer dus het zou voor mij onmogelijk geweest zijn iets te vinden, en ik zou het ook niet willen want ik had het appartement volledig zelf ingericht, dus het voelt echt als van mij.
Ergens voel ik me wel wat schuldig dat hij nu bij zijn broer ingetrokken is tot hij zelf iets vindt en ik er 'beter ben afgekomen' maar ja... Hij heeft er uiteindelijk een punt achter gezet (al wist ik ook wel dat het zo niet meer verder kon).

Al zijn gerief staat al in de kelder, dat hij kan ophalen wanneer hij kan...
Op zich kan ik goed alleen zijn, maar het is wel heel raar nu, zeker door corona waren we het voorbije jaar constant samen (allebei thuiswerk/studeren). Dus het is wel heel leeg nu...

Wat vervelend voor je zeg. Ook al is het "eigenlijk beter" dat betekent nog niet dat het makkelijk is. :(:)
Zeker nadat je een jaar lang constant samen bent geweest door corona. Misschien leuk om nog wat extra dingetjes voor je huisje te kopen om het nog meer "van jezelf" te maken? Een plantje oid?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 10:50

Dankjewel voor je lieve bericht! Ja, ik denk dat het zou helpen als ik wat lege plekjes opvul met iets van mij.
Ik had mijn bureautje op de plaats gezet waar zijn bureau stond, maar dat was toch te raar... Nu wat veranderd en dat voelt direct een stuk beter.

Ik vind het moeilijk wat ik hem van het gemeenschappelijke spul moet meegeven. Het meeste is van mij omdat ik hiervoor al op kot (kamers) zat en hij nog thuis woonde, maar ik wil ook niet dat hij echt niets heeft als hij zijn eigen woning heeft gevonden... Zelf reageert hij er niet echt op (snap ik wel). Misschien komt dat later nog als hij iets gevonden heeft om te huren?
Ergens ben ik nog een beetje bang dat hij zich gaat bedenken en hij toch dit appartement wil, of dat hij meer geld/spullen wilt (wat ik minder erg zou vinden, maar leuk om te bespreken en te overlopen is dat natuurlijk niet), of dat hij niet zou willen meewerken om het contract te veranderen of zo. Gelukkig willen mijn ouders borg staan, dus normaal gezien zou de huurbazin er toch geen problemen mee moeten hebben dat ik hier blijf, ook al heb ik nog geen werk... Het liefst zou ik het melden aan de huurbazin zo lang mogelijk uitstellen, maar mijn ex wil natuurlijk zo snel mogelijk de helft van de huurwaarborg terug.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 12:21

Je kunt het maar beter zo snel mogelijk geregeld hebben zeg ik uit ervaring. Bij mij heeft het te lang geduurd, omdat mijn ex gewoon niet wilde meewerken en erg vervelend deed. Dat heeft me veel meer stress en verdriet bezorgd dan eigenlijk nodig zou zijn bij een break. Zo te lezen is jouw ex wel van goede wil en dat is wel fijn als je beide enigszins zakelijk de afhandeling kan doen. Des te sneller kunnen jullie je beide weer richten op het verwerken en je eigen leven weer oppakken.

Corona maakt het er niet makkelijker op. Na een break wil je nieuwe dingen ontdekken en nieuwe mensen leren kennen. Het is lastiger om afleiding te vinden. Mij hielp het wel om in huis bezig te zijn. Nieuwe plantjes kopen, wat nieuwe accessoires neer zetten en nieuwe hobby's zoeken.

Sterkte :knuffel:

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 14:22

Bedankt voor je bericht, inderdaad moet ik echt gaan afleiding zoeken zodat ik er niet de hele tijd aan denk. En mijn masterproef (scriptie) schrijven :')