En het was kouhouuud!

Ik dacht dat er in Belgie en zuiden van NLsneeuw kon vallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
drawerlover schreef:Joaltijd schreef:Vanochtend weer twee bijzonnen
En het was kouhouuud!
[ [url=m/6NMGAF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik dacht dat er in Belgie en zuiden van NLsneeuw kon vallen
Hoe heet dat vlekje wat geweerkaatst wordt door de zon ook alweer??
Emmaa_ schreef:Ik kan er eigenlijk niet op wachtenDat de temperaturen nu al zo laag zijn wijzen imo al op een redelijk strenge winter en ik hou daar echt van
Hoop dat ik mijn schaatsen eindelijk weer eens onder het stof vandaan kan trekken en weer eens echt kan schaatsen ipv op een baan
Morganlefay schreef:Voor de lolbroeken(look who's talking) onder ons.
jaar of 15 geleden op een ochtend 1 oktober met broerlief naar Emmer-Compascuum.
Op de thermometer thuis enigszins onder nul
Aangekomen op de plaats van bestemming -10, geen grapje.
Het was evenement buiten.
Tancreda4 schreef:Joyce_R schreef:[ Afbeelding ]
Zijn dit nachtwolken? Want er zijn helemaal geen wolken toch, of zeg ik iets stoms
Vandaag had de zonsondergang ook al zulke mooie kleuren heel lang nog. Maar lijkt mij geen lichtgevende wolken omdat er geen wolken zijn. Maar kan het verkeerd hebben
Veulen84 schreef:Morganlefay schreef:Voor de lolbroeken(look who's talking) onder ons.
jaar of 15 geleden op een ochtend 1 oktober met broerlief naar Emmer-Compascuum.
Op de thermometer thuis enigszins onder nul
Aangekomen op de plaats van bestemming -10, geen grapje.
Het was evenement buiten.
Ik denk dat je je vergist. de koudste temperatuur in 100 jaar gemeten op 1 oktober is 1,2 graden. de vroegste vorstdag in 40 jaar viel op 18 oktober. (Als de temperatuur on de -10 komt is het onwaarschijnlijk dat het nog boven 0 komt). dat was in '03/'04.
Veulen84 schreef:Morganlefay schreef:Wat ik nu wel heel zeker weet is dat ik (ben net buiten geweest) metaal ruik=sneeuw.
Ik rook het ook. Wat gek is, want ik woon veel te hoog voor sneeuw... We zullen zien.
drawerlover schreef:Rocamor schreef:Vanmorgen op het Ijsselmeer. Geen idee of er spannende dingen tussen zitten, maar vond hem schitterend
[ [url=m/r0TSjk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mammatus![]()
Dat had ik vanmorgen dus ook