Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Net een tip van het postkantoor...
Echt veeeeeel verzonden de laatste tijd, krijg ik ineens van iemand anders bij de balie de vraag waarom ik geen afzender heb genoteerd... Euh...Moet dat dan?
Dus ze legt me uit dat wanneer iemand 3 keer niet open doet, het pakket weer retour gaat!
Dus vanaf nu altijd de afzender er op (postcode + huisnummer)
xx_Lyzet schreef:Zouden jullie dekens oid wassen voor verzending?
Had vorige week vrijdag bij iemand uitrijdeken gekocht. Geld binnen hlf uur over gemaakt en stond ook direct bij degene op de rekening. Zelfs zou ze weekend weg gaan dat kan dus haar moeder zou het dezelfde dag op de post doen.
Hele tijd niks gehoord, dus vroeg maandag om een t&tcode. Krijg ik als antwoord; doe het woensdag op de post. Baalde flink want hoopte woensdag wel binnen te hebben toch fijn met een geschoren paard en lessen, maargoed... Heb gezegd dat ik hoop dat het dan echt op de post gaat anders wikde ik mijn geld terug. Savonds nog zelf moeten vragen om de ttcode...
De deken dan donderdag wel netjes gekregen, maar pfffff niet gewassen stonk.... Zelf als ik dekens verkoop of dekjes of wat dan ook zorg ik en vind ik niet meer alsnormaal dat het gewassen word en schoon is waar het kan....
dodyg schreef:xx_Lyzet schreef:Zouden jullie dekens oid wassen voor verzending?
Had vorige week vrijdag bij iemand uitrijdeken gekocht. Geld binnen hlf uur over gemaakt en stond ook direct bij degene op de rekening. Zelfs zou ze weekend weg gaan dat kan dus haar moeder zou het dezelfde dag op de post doen.
Hele tijd niks gehoord, dus vroeg maandag om een t&tcode. Krijg ik als antwoord; doe het woensdag op de post. Baalde flink want hoopte woensdag wel binnen te hebben toch fijn met een geschoren paard en lessen, maargoed... Heb gezegd dat ik hoop dat het dan echt op de post gaat anders wikde ik mijn geld terug. Savonds nog zelf moeten vragen om de ttcode...
De deken dan donderdag wel netjes gekregen, maar pfffff niet gewassen stonk.... Zelf als ik dekens verkoop of dekjes of wat dan ook zorg ik en vind ik niet meer alsnormaal dat het gewassen word en schoon is waar het kan....
Dat ligt eraan.. soms doe ik het wel..
soms doe ik wat aan de prijs en zet ik er ook netjes bij dat het niet gewassen wordt.
Vientje schreef:Wauw, dat is wel héél erg lief ClaudiaFijn dat er ook nog zulke mensen bestaan.
Hier gaat alles gewassen de deur uit, zou zelf niet gelukkig worden van een of ander ranzig stinkding in de post nlDus dat doe ik een ander ook niet aan. Maar had een staldeken en uitrijdeken te koop staan, die waren wel gewassen maar hebben daarna ongebruikt in mijn opslagkist op stal gelegen. Daar zit dan wel weer een licht paardenluchtje aan, maar geen stank of ranzigheid dus dan gaan ze niet nogmaals in de was voor de verkoop want ze zijn wel schoon
Hier gaat zo langzamerhand alles de deur uit, mooiHeb ik centjes voor een Myler met korting, paard ook weer blij (hoop ik
)!