Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:14

Jolliegirl schreef:
Negatieve aandacht is ook aandacht :') en dat beseft de kat vast ook. Terugslaan :P

Eigenlijk is een kat net een mens…..

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:32

Ik probeer het altijd te negeren maar dit is echt iets van de laatste maanden (heb haar al 8 jaar). Normaal is het eerst met haar pootjes mijn haar helemaal in de war brengen of mijn oogbal kopjes geven maar ze was nu op oorlogspad zonder waarschuwing _O-
Ook als ik huil of hard lach slaat ze me in elkaar hahahaha

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:34

Misschien snurk je te hard, Snoraly? :P

Eén van onze katten heeft dat bij mijn man. De kat is gek op mijn man, ligt graag bij hem in zijn nek, tot mijn man gaat praten... dan krijgt hij me toch een optater! :')

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:41

Snoraly sterkte. Ik moest wel lachen om je kat.

Hier een kat gehad die ging miauwen als je nieste of hoeste.

Ergernis, ook een kat. Ze stond vannacht om 0200 en 0400 uur voor mijn slaapkamer te gillen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:46

Alja schreef:
Jolliegirl schreef:
Negatieve aandacht is ook aandacht :') en dat beseft de kat vast ook. Terugslaan :P

Eigenlijk is een kat net een mens…..

Dat kun je wel zeggen ja.

En toch is de mens het personeel vd kat :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:47

Iemand die via marktplaats komt kijken naar een meubel en dan nog gaat afdingen over de afgesproken prijs….
En waar ik dus nog een keer voor moet thuis blijven wanneer ze het komt ophalen….

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:48

Alja schreef:
Iemand die via marktplaats komt kijken naar een meubel en dan nog gaat afdingen over de afgesproken prijs….
En waar ik dus nog een keer voor moet thuis blijven wanneer ze het komt ophalen….

In de hoop dat diegene het daadwerkelijk komt ophalen?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:49

Hier slaat de kat alles van tafel als ze te weinig aandacht krijgt :')

De bench is eigenlijk van de hond, maar behalve als we weg zijn ligt ze er nooit in, dus nu heeft Syb m geclaimd. Gaat Daisy er bij in liggen en trekt de deur dicht _O-
Afbeelding

Naast de humor- ik heb hoofdpijn en een enorm droge mond. Heb ondertussen al een liter water gehad en het wordt maar niet beter.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:51

Jolliegirl schreef:
Alja schreef:

In de hoop dat diegene het daadwerkelijk komt ophalen?

Klopt want aanbetalen wou ze niet want miss was ze de 20 euro dan wel kwijt….
Ik heb gezegd zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten…
Ik ben niet slecht voor 20 euro maar als zij wellicht zulke dingen denkt zegt dat meer over haar….

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:56

Polarize schreef:
Hier slaat de kat alles van tafel als ze te weinig aandacht krijgt :')

De bench is eigenlijk van de hond, maar behalve als we weg zijn ligt ze er nooit in, dus nu heeft Syb m geclaimd. Gaat Daisy er bij in liggen en trekt de deur dicht _O-
[ Afbeelding ]

Naast de humor- ik heb hoofdpijn en een enorm droge mond. Heb ondertussen al een liter water gehad en het wordt maar niet beter.

:')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 13:14

Straaljagers die laag over vliegen :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 13:15

Oh weer diezelfde vrouw in de wachtkamer die van die gore geluiden maakt. Half kokhalzen en half keel schrapen elke minuut. Met veel extra stemgeluid erbij.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 13:18

Er is iets mis met mijn stuur. :\
Hij maakt een raar geluid als ik bochten moet sturen.

Ik ben nu in het ziekenhuis maar ik rij zo op de terugweg maar even langs de garage. Dit voelt niet fijn.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 13:21

Verstandig Marlies, veiligheid voor alles.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 13:22

Ik val niet vaak flauw, heb wel een lage bloeddruk en daardoor snel licht in mijn hoofd, duizelig, zwart zien, enz. Maar net lag ik voor de tweede keer vandaag vol onderuit. Echt top.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 13:22

Telpeva schreef:
MarlindeRooz schreef:
Nachtmerrie strike: 7/7

Ik word wel een vampier die nooit meer gaat slapen. :7

:wow: wat bedoel je precies met 7/7, is dat elke droom die je deze avond had of had je elke dag van de week op rij nachtmerries? Allebei heftig...
Ik kan mij niet eens herinneren wanneer ik mijn laatste nachtmerrie had, kom je wel aan je rust toe?

Vandaag weer werklui over de vloer, iemand anders gaat in mijn huis zitten want ik word er helemaal gek van.

Ik heb normaal (al 30 jaar) gemiddeld 4 tot 5 dagen per week nachtmerries. Nu dus elke dag. :+

Rusten doe ik overdag na werk. :7

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 13:23

Ja zeg dat. Ik zit nu toch wel iets gespannen achter het stuur. Voor hetzelfde geld breekt er iets bij het stuur af ofzo. Midden op de snelweg. :x

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 13:33

Mijn hond net aangevlogen door een Samojeed.

Ik was met Percy naast mij, aangelijnd, mijn stroomkabel in de garage van mijn camper aan het schuiven.
Dus bij de achterkant van de camper, op een camperplaats, Percy aangelijnd op nog geen 20 centimeter naast me.

Die hond werd uitgelaten op straat, zeker 30 meter van mij vandaan. Aangelijnd maar eigenaar had lijn niet vast die sleepte over de grond.

Die hond ziet Percy, ik zie die hond verstarren,
Ik denk oliebol en grijp Percy aan zijn tuigje vast zodat ik 100% zeker weet dat hij kort bij me blijft.

Die hond doet een charge, vanaf de straat helemaal de camperplaats op. Ik schreeuw en blok Pers, ik sta fysiek voor pers en hou hem aan xijn tuigje schuin achtermij.De hond komt die eerste charge niet dichterbij dan 2 meter.

De eigenaar roept de hond (handen in zakken en geen haast), die hond draait half om.

Draait terug mijn en Percy's kant op, en nu full blown aanval.
Ik schreeuw nog een keer dat hij moet opzouten en haal uit met de tas waar mijn stroomkabel normaal ingaat. Raak de hond.
Die doet een halve pas terug,
En vliegt nóg een keer aan.
Deze keer raak ik hem denk ik fiks.

Eigenaar nog steeds traag, is nog niet eens binnen 10 meter van mij.

Hond druipt nu wel af, heeft Percy net wel of net niet geraakt, zo ja gelukkig alleen haar, in ieder geval geen bloed.

Die eigenlijk roept niet eens sorry, maar bedankt.

Wat is dat voor ff-ing raar gedrag.

Het was ook echt geen speelaanval, dat verschil zie ik na jaren les geven op een hondenschool echt wel.
Ik had al in de smiezen dat die hond ging aanvliegen nog voor hij daadwerkelijk kwam, lichaamstaal was niet te missen.

Baggerzooi (excuses voor het woord, frustratie zit hoog)

Percy is gelukkig oke, ik ben knap over de flos. Zal wel even nodig hebben voor hartslag bloeddruk en adrenaline weer normaal doen.

Ik heb ooit een hond bijna moet afgeven na een aanval. Ook zij liep kort aangelijnd naast mij, ook daar vloog de andere hond haar aan (halsband van die knapte) alleen daar was zo gruwelijk schade dat de lingehoeve heeft moeten puzzelen om haar weer oké te krijgen.

Waarom nemen mensen verdorie honden die ze niet kunnen managen :( :( :(
Laatst bijgewerkt door F_T op 23-02-26 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 13:37

Dat had ik laatst ook met zo'n grote zwarte labradoodle.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 14:20

Ik “moet” zo longeren, maar zo”n rotwind, zit al half uur moed te verzamelen om naar buiten te gaan :(

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 14:47

Sanniejtjuh schreef:
Ik “moet” zo longeren, maar zo”n rotwind, zit al half uur moed te verzamelen om naar buiten te gaan :(

Ik doe met je mee. Moet straks naar mijn bijrijdpaard, eigenaar is op vakantie, dus ik heb nu 4 dagen de zorg over hem, alleen moet ik daarna ook door naar mijn manege om les te geven, en daar heb ik eigenlijk ook nog weinig voor gedaan, en ik kan nu niks doen daarvoor, want ik heb toegezegd om t huis op te ruimen en dat zijn we al een week aanhef uitstellen :')

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 15:20

Bellatrix schreef:
Ja zeg dat. Ik zit nu toch wel iets gespannen achter het stuur. Voor hetzelfde geld breekt er iets bij het stuur af ofzo. Midden op de snelweg. :x

Zit het geluid echt in je stuur of meer aan de voorkant ? Bij mij was er een veerpootlager versleten waardoor bij insturen en terug sturen je een bonk hoorde dat was dus de veer die versprong.

Akelig geluid maar niet acuut gevaarlijk meestal. Wel uiteraard zo snel mogelijk op laten lossen.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 15:23

ik had een gebroken achteras, dat maakte ook vreemd geluid, vooral in de bochten.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 15:41

Oh F_T dat moet idd ontzettend eng geweest zijn.
Stomme mensen bestaan er toch die geen controle over hun hond willen of kunnen houden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 15:44

juval schreef:
ik had een gebroken achteras, dat maakte ook vreemd geluid, vooral in de bochten.

Daar is mijn auto aan overleden. Maar ik had er nooit wat van gemerkt