Jolliegirl schreef:Negatieve aandacht is ook aandachten dat beseft de kat vast ook. Terugslaan
Eigenlijk is een kat net een mens…..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jolliegirl schreef:Alja schreef:Iemand die via marktplaats komt kijken naar een meubel en dan nog gaat afdingen over de afgesproken prijs….
En waar ik dus nog een keer voor moet thuis blijven wanneer ze het komt ophalen….
In de hoop dat diegene het daadwerkelijk komt ophalen?
Polarize schreef:Hier slaat de kat alles van tafel als ze te weinig aandacht krijgt![]()
De bench is eigenlijk van de hond, maar behalve als we weg zijn ligt ze er nooit in, dus nu heeft Syb m geclaimd. Gaat Daisy er bij in liggen en trekt de deur dicht![]()
[ Afbeelding ]
Naast de humor- ik heb hoofdpijn en een enorm droge mond. Heb ondertussen al een liter water gehad en het wordt maar niet beter.

Telpeva schreef:MarlindeRooz schreef:Nachtmerrie strike: 7/7
Ik word wel een vampier die nooit meer gaat slapen.
wat bedoel je precies met 7/7, is dat elke droom die je deze avond had of had je elke dag van de week op rij nachtmerries? Allebei heftig...
Ik kan mij niet eens herinneren wanneer ik mijn laatste nachtmerrie had, kom je wel aan je rust toe?
Vandaag weer werklui over de vloer, iemand anders gaat in mijn huis zitten want ik word er helemaal gek van.

Sanniejtjuh schreef:Ik “moet” zo longeren, maar zo”n rotwind, zit al half uur moed te verzamelen om naar buiten te gaan
Bellatrix schreef:Ja zeg dat. Ik zit nu toch wel iets gespannen achter het stuur. Voor hetzelfde geld breekt er iets bij het stuur af ofzo. Midden op de snelweg.