Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nevica schreef:Oh nee mijn andere buurmeisje, die dus aan de andere kant van deze woont, en ik hebben er allebei al iets van gezegd dus ze hebben gewoon schijt ofzo. Ik heb de muziek al aan, heb een goede subwoofer die een stuk harder kan klatsen.
Note; overige buren weten dat ze mij gewoon kunnen appen als de muziek uit moet hoor, ik ben een prima buur.
Schuur_ schreef:Ok, ik heb nog altijd een punt wb mijn vriend maar PMS maakt me een monster.
Dus nu heb ik best een rotreactie gegeven maar wil niet als eerste weer wat sturen![]()
Verhaal is: ik ben geslaagd voor iets wat minder dan 30% van de mensen lukt die er aan starten binnen een jaar en ik kon niet naar hem komen door werk. Hij is niet naar mij gekomen omdat hij vond dat hij bier moest drinken op een buurt bbq én is gewoon een halve dag/nacht van de radar geweest terwijl ik dus in mijn uppie zat te vieren.
Niobe schreef:Een enorm bij/wesp achtig beest die tegen mijn raam en hor aan zit te tikken. Ik wil mijn hele huis dichttimmeren en nooit meer naar buitenWat een creep!
Marocje schreef:Niobe schreef:Een enorm bij/wesp achtig beest die tegen mijn raam en hor aan zit te tikken. Ik wil mijn hele huis dichttimmeren en nooit meer naar buitenWat een creep!
Brrrr, was het geen wesp? Van de week hoorde ik telkens keihard getik, bleek een wesp te zijn die zeer agressief tegen de muren en ramen vloog. Had dat niet eerder zo gezien, met zoveel kracht.. ik stond op om de elektrische vliegenmepper te pakken, bleef rustig stilstaan maar dat ding vloog echt hard tegen me aan.. heel bizar.
Laibadji schreef:Pffff even heel geïrriteerd. Ik heb een goede vriendin die alles wat ik doe met de paarden kopieert. Koop ik nieuwe laarzen, koopt zij ze ook. Heb ik een nieuwe rijbroek, een week later heeft ze dezelfde. Vertel ik vorige week dat ik terug ga lessen privé, heeft zij plots voor zichzelf al een les geboekt terwijl ze al ergens anders Lest. Zeg ik gisteren dat ik kijk voor een nieuw bit en vertel ik het welke ik eventueel zou aanschaffen is zij nu op dit moment een nieuw (datgene dat ik zei) aan het bestellen.
Vertel ik het aan mijn vriend dat ik dat toch lastig vind krijg ik onder mijn voeten met de boodschap: Weet je nu nog niet dat je tegen haar moet zwijgen!
Pffff Grrr![]()
En ja het is misschien een compliment dat ze alles nadoet maar wil ook is mijn eigen ding hebben.
xSagan schreef:Polarize schreef:Dat Netflix maar series blijft cancellen na één seizoen...ik wil Dead Boy Detectives terug
Dit is ook mijn ergenis, maar dan met andere series en dat ing app weigert geld over te maken.