Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 20:45

Ja ik heb het hem uitgelegd vanmorgen aan de telefoon en hij zat er mee zei die maarja dat is te laat. Ook om dan in de auto te stappen is gewoon te laat. Maar stiekem had ik wel gehoopt dat hij er toch nog zou staan vanmiddag. Het is gewoon een teleurstelling en ik hoop dat hij ergens nog de ingeving krijgt om het goed te maken.

Maar ik heb hem om 15u veel plezier met alle sociale events gewenst en sindsdien niets meer gehoord. Ik weet dat het is omdat hij niet weet wat hij er mee aan moet maar her drukt momenteel al mijn knoppen tegelijk in hoor

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 20:45

Schuur_ schreef:
Of roepen 'nog even, hij is er bijna!'

Holyfuck, het gaat alleen om hém? :x

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:07

nevica schreef:
Oh nee mijn andere buurmeisje, die dus aan de andere kant van deze woont, en ik hebben er allebei al iets van gezegd dus ze hebben gewoon schijt ofzo. Ik heb de muziek al aan, heb een goede subwoofer die een stuk harder kan klatsen. :))

Note; overige buren weten dat ze mij gewoon kunnen appen als de muziek uit moet hoor, ik ben een prima buur. :(:)

Ik zou een tenniswedstrijd gemengd dubbel opzetten met goed veel gekreun.

En dan de speakers richting dat kartonnen muurtje }>

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 22:25

Dacht leuk aardappelen poffen in de magnetron. Moet je eerst rondom gaatjes prikken.

Resultaat in mijn hand zitten er nu ook gaatjes. :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 22:26

Schuur_ schreef:
Of roepen 'nog even, hij is er bijna!'

Heb ooit eens een huisgenootje gehad op de kamer naast me waar het letterlijk 5 minuten duurde. Had er wel enigszins medelijden mee :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-24 22:33

Schuur_ schreef:
Ok, ik heb nog altijd een punt wb mijn vriend maar PMS maakt me een monster.

Dus nu heb ik best een rotreactie gegeven maar wil niet als eerste weer wat sturen O:)

Verhaal is: ik ben geslaagd voor iets wat minder dan 30% van de mensen lukt die er aan starten binnen een jaar en ik kon niet naar hem komen door werk. Hij is niet naar mij gekomen omdat hij vond dat hij bier moest drinken op een buurt bbq én is gewoon een halve dag/nacht van de radar geweest terwijl ik dus in mijn uppie zat te vieren.

Dat is toch geen PMS reactie? Ik snap wel dat je je hier poedersuiker over voelt, dat is ook gewoon ontzettend naar. Je wilt het delen met degene die je het meest dierbaar is en die geeft niet thuis en doet vervolgens ook geen moeite om het recht te zetten. Waardeloos.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 22:46

Een enorm bij/wesp achtig beest die tegen mijn raam en hor aan zit te tikken. Ik wil mijn hele huis dichttimmeren en nooit meer naar buiten |( Wat een creep!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 22:54

Niobe schreef:
Een enorm bij/wesp achtig beest die tegen mijn raam en hor aan zit te tikken. Ik wil mijn hele huis dichttimmeren en nooit meer naar buiten |( Wat een creep!

Brrrr, was het geen wesp? Van de week hoorde ik telkens keihard getik, bleek een wesp te zijn die zeer agressief tegen de muren en ramen vloog. Had dat niet eerder zo gezien, met zoveel kracht.. ik stond op om de elektrische vliegenmepper te pakken, bleef rustig stilstaan maar dat ding vloog echt hard tegen me aan.. heel bizar.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 00:14

Marocje schreef:
Niobe schreef:

Brrrr, was het geen wesp? Van de week hoorde ik telkens keihard getik, bleek een wesp te zijn die zeer agressief tegen de muren en ramen vloog. Had dat niet eerder zo gezien, met zoveel kracht.. ik stond op om de elektrische vliegenmepper te pakken, bleef rustig stilstaan maar dat ding vloog echt hard tegen me aan.. heel bizar.

Oh gatver wat eng!!

Ik heb even gegoogled en het lijkt een hoornaar te zijn

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 00:34

Ja, die zijn er momenteel veel.
Er landde er gisteren 1 in mijn capuchon/nek.

En ze zijn grooooot :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 00:46

Er zat eens een keer een nachtvlinder van wel 10 cm op mijn jas :+
Die zijn pas groot brr.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 01:00

Femke_Tweety schreef:
Ja, die zijn er momenteel veel.
Er landde er gisteren 1 in mijn capuchon/nek.

En ze zijn grooooot :')

Ze eten mijn bijen op de Aziatische dan.:=

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 04:40

Laibadji schreef:
Pffff even heel geïrriteerd. Ik heb een goede vriendin die alles wat ik doe met de paarden kopieert. Koop ik nieuwe laarzen, koopt zij ze ook. Heb ik een nieuwe rijbroek, een week later heeft ze dezelfde. Vertel ik vorige week dat ik terug ga lessen privé, heeft zij plots voor zichzelf al een les geboekt terwijl ze al ergens anders Lest. Zeg ik gisteren dat ik kijk voor een nieuw bit en vertel ik het welke ik eventueel zou aanschaffen is zij nu op dit moment een nieuw (datgene dat ik zei) aan het bestellen.

Vertel ik het aan mijn vriend dat ik dat toch lastig vind krijg ik onder mijn voeten met de boodschap: Weet je nu nog niet dat je tegen haar moet zwijgen!

Pffff Grrr -O-

En ja het is misschien een compliment dat ze alles nadoet maar wil ook is mijn eigen ding hebben.

Tegen haar vertellen dat je je paard gaat verkopen. Wie weet kopieert ze dat ook. :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 05:03

Wakker want ik ben zo excited dst ik over 4uur de sleutel van m’n nieuwe huisje krijg. :=

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 07:06

Dat mijn biologische klok gewoon doorgaat ook op vakantie.

En het is een uur vroeger in de UK :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 07:18

Slechte nacht gehad, niet kunnen slapen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 07:28

Dat Netflix maar series blijft cancellen na één seizoen...ik wil Dead Boy Detectives terug

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 07:41

Polarize schreef:
Dat Netflix maar series blijft cancellen na één seizoen...ik wil Dead Boy Detectives terug

Dit is ook mijn ergenis, maar dan met andere series en dat ing app weigert geld over te maken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 07:47

Al vanaf half 2 wakker en natuurlijk voor de verandering niet meer in slaap gevallen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 07:47

xSagan schreef:
Polarize schreef:

Dit is ook mijn ergenis, maar dan met andere series en dat ing app weigert geld over te maken.

Ze cancellen bijna elke week een serie ondertussen

Ik ga 4 dagen kamperen en heb 3 tassen mee...oké ik heb mijn slaapzak ook in 1 van die tassen omdat de zak er niet meer omheen zit, en de tent is ook een tas, maar het ziet er wel heel erg overdreven uit zo

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 07:48

Dat het nog geen 9uur is.

Ik moet behang eraf trekken straks. En daar heb ik nog wel wat frustraties voor op gespaard. }:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 09:06

Amper geslapen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 09:09

fiets my life.

Vandaag een x aantal vergaderingen dus ik ben op kantoor. Dit houd ook in dat meerdere collega's op kantoor zijn, ook diegene waar ik gewoon minder mee heb.
Een van deze collega's begint om kwart over 8 al met zeuren, dus ik skip mijn ochtend thee en ga direct voor de chocolademelk met extra suiker (omdat ik goed wakker moet worden om dit te kunnen verdragen). Maarja, extra veel mensen op kantoor dus de enige koffiemok die er nog is, is natuurlijk de koffiemok met metaal in het handvat.
Ik heb een relatie aan de telefoon die niet gelukkig is, ik wil een pen pakken om wat voor deze relatie te noteren, mijn Milanese horlogeband blijft hangen aan dat metalen handvat, ik sleur met mijn polsbeweging die koffiemok over het bureau en de chocolademelk valt over mijn laptop, autosleutels, telefoon en de keycard waarmee ik de parkeergarage en het pand in kom.
En als klap op de vuurpijl draag ik een nieuw wit t-shirt en nieuwe witte schoenen.
Ik ben Zo. Ontzettend. Gelukkig. Met. Mijzelf.

Mijn t-shirt en schoenen zijn gelukkig schoon gebleven (gooide mijn t-shirt meteen uit toen ik begon schoon te maken :') ken mijzelf langer dan vandaag) Maar mijn bureau plakt, mijn laptop plakt, mijn keycard, ik hoop dat die nog te redden is, mijn telefoon viel gelukkig mee, maar wat een ellende zeg :(
Dit is geen lekker begin zo op de maandagochtend

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 09:18

- Wegwerkzaamheden. De hele weg naar werk is een puinhoop.
- Eerst afspraak op werklocatie, daarna cursus op hoofdkantoor. Hoofdkantoor is normaal al niet geweldig bereikbaar, ben benieuwd hoe laat ik aan ga komen :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 09:43

MDH heel veel sterkte.
Hopelijk is de restvan je dag minder ellendig.

Weinig geslapen door de pijn. Had vannacht nog wel extra pijnstiller genomen.