Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Nou hier een beetje het tegenovergestelde, heb onze bank erop staan en niemand reageert eropzaterdag halen we de nieuwe al en we hebben echt geen plek voor twee banken..
Polarize schreef:xPabloBokt schreef:Nou hier een beetje het tegenovergestelde, heb onze bank erop staan en niemand reageert eropzaterdag halen we de nieuwe al en we hebben echt geen plek voor twee banken..
Ruilen? Ik heb er een trailer op staan (oké t is niet de beste maar goeie vloer en hij rijdt netjes) van de 3 reacties maar eentje die echt vragen hadkrijg ik ook nog een "300 euro dan mag je m brengen naar [dorp 50km verderop]" haal m maar lekker zelf op??
Zebrastreep schreef:Wel lief dat je zoveel moeite hebt gedaan! Ik zou gewoon een simpel berichtje sturen en benoemen dat je er verder niks mee wil. Jammer voor de dame , maar als jij niet wil moet ze dat maar respecterenen gelukkig bestaat er nog een blokkeer knop
Suzanne F. schreef:Wat sneu dat zo’n oudere vrouw dan door ‘een vriendin’ aan haar lot wordt overgelaten. Leuk zo’n vakantie dan.
DuoPenotti schreef:![]()
Is dat een gevolg van je hersenaneurisma?
Roosch schreef:Ach b_k, dikke knuffel!!
Kan het nog bijtrekken of niet?
Nyaleti schreef:Dat ik niet kan gaan carnavallen door m'n kreupele zieke lijf.
Ik heb nooit wat leuks te doen, carnaval is ook veel te veel maargoed, worth it.
Laatste bus naar huis is om jawel: 19uandere optie is de fiets maar dat is 25 min fietsen door een stuk donker 'bos'. Dat houdt m'n lijf echt niet na al een avond over m'n grenzen gaan.
Auto ook niet want nachtblind en vermoedheid.. nu was 100% nuchter blijven toch al geen optie![]()
Maar godsamme zeg. Nooit eens wat leuks.