Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 13:15

Opdringerige mensen op marktplaats...als ik niet binnen 5 minuten reageer berichten achteraan sturen en beledigd raken als ik zeg dat ik liever wacht op een hoger bod omdat het niet per direct weg hoeft en de advertentie pas een half uurtje online staat

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 13:21

Regen.
Voer wat vanmorgen niet in de silo paste.
En regen
En 3x zeiknat geregend aan een silo
En regen en nog meer aan de regen.
Heb ik al regen gezegd -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-24 13:21

Nou hier een beetje het tegenovergestelde, heb onze bank erop staan en niemand reageert erop -O- zaterdag halen we de nieuwe al en we hebben echt geen plek voor twee banken..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 13:21

Hagelslag, even een vraag; regent het bij jou?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 13:26

rien10 schreef:
Hagelslag, even een vraag; regent het bij jou?

Ik ben bijna klaar met werken.
En het is bijna droog.
Vanaf vanmorgen 4 uur met tussentijd qua rijden ca 3 uur in de stromende regen gestaan.
Okay onder een klep van de vrachtauto.
Maar alsnog benen etc zeiknat -O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 13:29

xPabloBokt schreef:
Nou hier een beetje het tegenovergestelde, heb onze bank erop staan en niemand reageert erop -O- zaterdag halen we de nieuwe al en we hebben echt geen plek voor twee banken..

Ruilen? Ik heb er een trailer op staan (oké t is niet de beste maar goeie vloer en hij rijdt netjes) van de 3 reacties maar eentje die echt vragen had :') krijg ik ook nog een "300 euro dan mag je m brengen naar [dorp 50km verderop]" haal m maar lekker zelf op??

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 13:49

Polarize schreef:
xPabloBokt schreef:

Ruilen? Ik heb er een trailer op staan (oké t is niet de beste maar goeie vloer en hij rijdt netjes) van de 3 reacties maar eentje die echt vragen had :') krijg ik ook nog een "300 euro dan mag je m brengen naar [dorp 50km verderop]" haal m maar lekker zelf op??

Het lef ook _O-

Ik zou het echt niet in mijn hoofd halen iemand te vragen het te brengen.

Andersom trouwens wel, als ik ergens vanaf wil ben ik wel bereid om te brengen, maar alleen als ik het zelf aanbied. Als ze er gelijk om vragen ben ik al afgeknapt

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 14:20

Ik ben zó pissig.

Ik zei per ongeluk niks tegen mijn buurvrouw omdat ik mijn koptelefoon op had. Noemt ze mij een schizofreen (als grap?) tegen de hele familie.
Nu verloor ik per ongeluk mijn camera buiten, en ze reed er over heen. Kan gebeuren, mijn eigen fout.
Zegt ze verdomme helemaal niks tegen mij. Dat is toch schandalig?!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 15:46

Ik erger me aan de situatie van gisteren. Ik vloog terug naar huis van vakantie. Op vakantie had ik een oudere dame leren kennen die met een vriendin op vakantie was. Heb ze de hele vakantie maar 2 keer samen gezien, verder heeft die vriendin haar aan haar lot overgelaten. De dame had af en toe hulp nodig met vertalen, geld ophalen, excursie boeken etc dus daar heb ik haar bij geholpen. Ze wist me echter elke keer wel te vinden via Whatsapp tot het irritante aan toe. Nu was gisteren de terugreis en ik had met een aantal Nederlanders een privetaxi geboekt omdat we anders wel erg vroeg opgehaald moesten worden. De dame wilde graag met ons mee, d'r vriendin niet dus die is met de bus van de reisorganisatie meegegaan. Wij hop in die taxi, ze zegt blij dat haar bagage mee is met d'r vriendin in de gewone bus. Niet dus. Worden halverwege op het nummer van de taxichauffeur gebeld dat a. Haar bagage er nog staat en b. Ze de sleutel niet ingeleverd had. Die bleek achteraf op de kamer achtergelaten te zijn. Dus toen kon ik het oplossen, bagage laten nakomen met privetaxi, haar geld laten pinnen.. maar het lag allemaal wat buiten mijn macht want ik ken haar gewoon niet behalve op het resort. En d'r 'vriendin' reageerde niet op appjes en stond lekker bij de gate.. Ik heb de luchthavenmedewerker ingeseind die de Tui-medewerker gehaald heeft en samen met hem zoveel mogelijk proberen te vertalen. Want in het Nederlands kon je haar al lastig volgen, laat staan haar Engels.. maar goed uiteindelijk moest ik echt door want anders zou ik mn vlucht missen.. := de luchthavenmedewerkers hebben iig goed hun best gedaan want ze stond ineens bij de gate weer naast me alsof d'r neus bloedde. :') _O-

En nu blijft ze me maar appjes sturen en ik heb er echt geen behoefte aan. :o :=

Oh en ik erger me aan de hype 'carnaval boven de rivieren'. Ik als van oorsprong Limburgse kan dat echt niet begrijpen. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 16:01

Wel lief dat je zoveel moeite hebt gedaan! Ik zou gewoon een simpel berichtje sturen en benoemen dat je er verder niks mee wil. Jammer voor de dame , maar als jij niet wil moet ze dat maar respecteren en gelukkig bestaat er nog een blokkeer knop

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 16:04

In de wachtkamer, oma, moeder en uk.
Oma aan een stuk: doe maar klappen! moet je lachen? Doe maar klappen! Hiep hiep hoera!

Hou op! Laat dat kind!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 16:12

Dat ik niet kan gaan carnavallen door m'n kreupele zieke lijf.
Ik heb nooit wat leuks te doen, carnaval is ook veel te veel maargoed, worth it.

Laatste bus naar huis is om jawel: 19u ^) andere optie is de fiets maar dat is 25 min fietsen door een stuk donker 'bos'. Dat houdt m'n lijf echt niet na al een avond over m'n grenzen gaan.
Auto ook niet want nachtblind en vermoedheid.. nu was 100% nuchter blijven toch al geen optie :+

Maar godsamme zeg. Nooit eens wat leuks.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 16:12

Zebrastreep schreef:
Wel lief dat je zoveel moeite hebt gedaan! Ik zou gewoon een simpel berichtje sturen en benoemen dat je er verder niks mee wil. Jammer voor de dame , maar als jij niet wil moet ze dat maar respecteren en gelukkig bestaat er nog een blokkeer knop

Ja op de een of andere manier krijg ik dat niet over m'n hart. :o

Oh die wachtkamer, brrr..

In het vliegtuig gisteren besloten 2 kleine kinderen het gangpad te gebruiken als renbaan. Ik vroeg aan de man achter me of het sociaal acceptabel was om m'n voet uit te steken. Hij vond van wel. Toen had ik dus een nieuwe maat. :))

Nyaleti, toevallig eens bekeken wat een taxi kost? Soms valt dat mee. :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 16:13

Wat sneu dat zo’n oudere vrouw dan door ‘een vriendin’ aan haar lot wordt overgelaten. Leuk zo’n vakantie dan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 16:15

Suzanne F. schreef:
Wat sneu dat zo’n oudere vrouw dan door ‘een vriendin’ aan haar lot wordt overgelaten. Leuk zo’n vakantie dan.

Ik had er ook zo een medelijden mee. Vriendin wilde aan de pier liggen, dat was haar te ver lopen (zij was in de 70, vriendin denk ik in de 60). Ik denk echt dat ze haar gewoon gebruikte om de kosten van de kamer te delen. :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 16:46

Sneu zeg, wel lief dat jij haar zoveel hebt geholpen. Haar vriendin is die vriendschap duidelijk niet waard.

Pff wachtkamer perikelen… moeder, kind en oma.
Kind wilde naar het speelding. Toen was het tijd om te gaan. Janken om het janken en oma liet dat kind tot 3x toe weer naar binnen rennen en weer gillen en krijsen als hij weer opgehaald werd.

Ik was het inmiddels enorm zat dus ik heb over het gekrijs heen geroepen dat in de wachtkamer van de huisarts over het algemeen zieke mensen zitten die niet zitten te wachten op een huilend kind dat gewoon zijn zin niet krijgt en of ze hem dan nu alsjeblieft gewoon bij zich kon houden.

Pff daarna was er gelukkig eindelijk weer rust in de tent.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 16:53

Dus zelfs op die leeftijd gebeurd dat kinderachtige gedrag nog :+

Gelukkig bestaan er dan nog zulke goede mensen als jou Roosch!

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 17:13

Raad eens wie het derde jaar achter elkaar zich is vergeten uit te schrijven voor de rijvereniging? 8)7 dit keer maar meteen op de factuur gereageerd

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 17:20

Net een hoortest gehad in het ziekenhuis. Mijn gehoor is heel, heel, heel slecht ;(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 17:26

black_kelpie schreef:
Net een hoortest gehad in het ziekenhuis. Mijn gehoor is heel, heel, heel slecht ;(

:knuffel:
Is dat een gevolg van je hersenaneurisma?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 17:28

Ach b_k, dikke knuffel!! :(:)

Kan het nog bijtrekken of niet?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 18:18

DuoPenotti schreef:
:knuffel:
Is dat een gevolg van je hersenaneurisma?

Ja, 3 dagen na de operatie is mijn hersendruk heel hoog geworden en dat heeft de gehoorzenuw beschadigd. Ik was 100% doof de eerste weken, inmiddels hoor ik wel weer wat maar het is dus echt om te janken zo slecht. De medewerker van Schoonenberg waar ik vandaag een afspraak heb gemaakt sloeg steil achterover van de resultaten van de hoortest.

Roosch schreef:
Ach b_k, dikke knuffel!! :(:)

Kan het nog bijtrekken of niet?

Thanks. Volgens de neurochirurg wel, en het kan tot ongeveer een jaar verbeteren. Hij noemde in eerste instantie 3 maanden herstel maar daar zijn we al en het schiet niet op. Ik heb autisme, chronische depressie en ik ben nierpatiënt. Dit kan er echt heel erg niet bij ;(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 18:24

Ik hoop echt dat het sterk verbetert! Echt een rotsituatie zo :(:)

Er is wel veel mogelijk op het gebied van hoorapparatuur, dus hopelijk kan het links- of rechtsom verbeteren. In ieder geval een dikke knuffel voor jou :(:)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 18:27

Positive kant, je kan tegenwoordig hele gafe kleurtjes kiezen voor een gehoortoestel en met bluetooth heb je gewoon ingebouwde oordopjes 8-)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 18:30

Nyaleti schreef:
Dat ik niet kan gaan carnavallen door m'n kreupele zieke lijf.
Ik heb nooit wat leuks te doen, carnaval is ook veel te veel maargoed, worth it.

Laatste bus naar huis is om jawel: 19u ^) andere optie is de fiets maar dat is 25 min fietsen door een stuk donker 'bos'. Dat houdt m'n lijf echt niet na al een avond over m'n grenzen gaan.
Auto ook niet want nachtblind en vermoedheid.. nu was 100% nuchter blijven toch al geen optie :+

Maar godsamme zeg. Nooit eens wat leuks.

En hoe laat gaat de eerste? :')