Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 09:00

fjordjes schreef:
Wanneer houd het op met regenen? Ik wil het oud papier aan de weg zetten...

Thanks voor de reminder en gefeliciteerd! :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 09:09

Gelukkig is de 'op de fiets naar Zandvoort toe' reclame weer op tv. Ik heb m gemist.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 09:19

Lieszje schreef:
We hebben woensdag de politie gebeld omdat de situatie uit de hand liep. De buurman wilde de schutting over en zou mijn man wel even pakken. Ik denk dat het gaas om de katten in de tuin te houden de redding is geweest. Ik weet dat de wijkagent gisteren bij de buren is geweest en eerdaags zal ze ook nog met ons komen praten.

Woningbouw is geen optie, het zijn koopwoningen. Het liefste vertrekken we en kopen we wat anders. Maar doordat ik in de ziektewet zit zullen we waarschijnlijk nu geen nieuwe hypotheek krijgen. Maar op deze manier ga ik er ook niet uitkomen vrees ik :+

Sterkte!!
Heb je evt al eens gekeken naar de mogelijkheid om je oude hypotheek mee te nemen naar een nieuwe woning?
Bij sommige hypotheek aanbieders kan dat, mits binnen een half jaar na verkoop oude woning alles rond is.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 09:37

Ik moest meerdere grote dingen hebben van Bol.com. Eerder deze week besteld, gekozen voor bezorging op zaterdag (want thuis). Gisteren netjes bericht van PostNL: we komen zaterdag tussen kwart voor 12 en kwart over 2. Top, kan ik uitslapen.

Vanochtend: grapje! We komen tussen half 9 en half 11 en 1 van de pakketen bezorgen we pas maandag,
Grrr, PostNL zo werkt mijn leven niet!

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 09:39

purny schreef:
Dat mijn kat die ik vorig jaar heb geadopteerd uit het asiel nog steeds met haar chip bij het asiel geregistreerd staat.
Ik ben in staat om de rekeningen naar hun door te sluizen, zij zijn echter als je het zo bekijkt nog steeds eigenaar...

Nee, jij bent eigenaar. Alleen de chip staat nog op hun naam. Maar het overschrijven van een chip staat niet in de wet als eis voor eigendomsoverdracht :)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 09:41

Fjordjes gefeliciteerd.
Ons papier moet ook nog aan de weg.

Purny chip moet je zelf registreren (en betalen).

Ik wil zon.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 09:58

Ik heb een petitie van Greenpeace getekend en nu blijven ze mij maar lastig vallen, ik heb hun telefoonnummer geblokkeerd. Zo irritant

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 10:05

Echt vol op mijn bek gegaan bij het betreden van de appie.
Een meneer zette me weer rechtop. :')
Lieve mensen die vroegen hoe t ging.
Nergens last van, maar dom staat t wel.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 10:11

Dit.
Ik ga naar de dierentuin. :+ Afbeelding

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 10:38

Klote geslapen. Om 7 uur weer in slaap gevallen. Nu, 10:30 uur wakker. Pfff m’n halve dag naar de vaantjes.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 10:40

_San87_ schreef:
Gelukkig is de 'op de fiets naar Zandvoort toe' reclame weer op tv. Ik heb m gemist.

Deze deel ik. Ooooooop de fiets naar Zaandvoort toeeeee, op de fiets naar Zandvoort toeeeee.

Bloed irritant.

En ik erger me aan het feit dat het op onze eerste vakantiedag meteen alweer regent.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 10:44

Wat een takkeweer. Zeiknat geregend met boodschappen doen. Spring zo wel onder de douche.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 10:58

Ik vind de nieuwe reclame van de postcode loterij bizar irritant, met dat gepiep erin, echt top als je al hoofdpijn hebt :=

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 11:20

Fantastisch geslapen. Niet op links kunnen liggen want m'n heup doet zeer. Niet op rechts wat m'n schouder doet zeer. Niet op m'n buik want een gekke nekspier doet zeer. Niet op m'n rug want dan doen m'n heupen zeer. Joejoe 8)7

En ik sliep in het huis van vrienden, moest op de kat passen. Ik weet dat ze het heel druk hebben maar er staat nog vuile vaat etc in de keuken.. ze zijn heel het weekend weg ook. Het hoeft echt niet spik en span te zijn als ik kom maar de afwas of een doekje erover is toch wel te doen? Vind het heel vies.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 11:26

Sansevieria schreef:
Lieszje schreef:
We hebben woensdag de politie gebeld omdat de situatie uit de hand liep. De buurman wilde de schutting over en zou mijn man wel even pakken. Ik denk dat het gaas om de katten in de tuin te houden de redding is geweest. Ik weet dat de wijkagent gisteren bij de buren is geweest en eerdaags zal ze ook nog met ons komen praten.

Woningbouw is geen optie, het zijn koopwoningen. Het liefste vertrekken we en kopen we wat anders. Maar doordat ik in de ziektewet zit zullen we waarschijnlijk nu geen nieuwe hypotheek krijgen. Maar op deze manier ga ik er ook niet uitkomen vrees ik :+

Sterkte!!
Heb je evt al eens gekeken naar de mogelijkheid om je oude hypotheek mee te nemen naar een nieuwe woning?
Bij sommige hypotheek aanbieders kan dat, mits binnen een half jaar na verkoop oude woning alles rond is.

Meeneemregeling ziet alleen toe op de rente, niet de acceptatie/toetsing van de hypotheek :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 12:59

De regen vanmorgen. Zelfs m'n regenjas gaf het op. Heerlijk als je buiten van alles moet doen. :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 13:11

Nou tandarts praktijk was gesloten terwijl die normaal wel open is… lekker klote… ga zo nog een keer langs…

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 13:21

Dankjewel Sansevieria

Rente kunnen we inderdaad meenemen als het goed is. Dat scheelt want we hebben precies in de tijd gekocht dat hij een stuk lager was. Hoop dat de wijkagent eerdaags komt praten, gelukkig is het nu rustig.
We zijn wel wat aan het rondkijken, maar het is wel ontzettend moeilijk want eigenlijk willen we niet weg. Maar voorlopig zijn we nog niet weg, eerst maar eens de boel gaan afmaken en op werk gaan praten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 15:14

Overleg gehad met mijn broertje, maar als ik geld nodig ben voor de auto gewoon vragen het is nog steeds de oude eigenwijze drent die nog heel goed nee kan zeggen. :o

En gelijk verder gevraagd wat geregeld is. Er is een levens testament dat mocht er ook wat dan ook gebeuren dan mogen ik en mijn broertje alles regelen op financieel en juridisch gebied. Bij overlijden treedt gewone testament in werking.

Snap nu ook gelijk bepaalde de opmerkingen van mijn moeder (zus van mijn oom) beter.

En schijnbaar had zijn cv in februari gekeurd moeten worden. Had mijn broertje afspraak gemaakt was mijn oom te laat met deur open doen met dat hij niet begreep wie er voor de deur stond. Gelijk aangegeven dat ik dan anders de volgende keer ook even op de hoogte gesteld had kunnen worden dat er iemand bij is om dit soort dingen te voorkomen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 15:18

Ja of je broer, aangezien hij de afspraak heeft gemaakt. Maar in elk geval dat iemand erbij aanwezig is. Dat lijkt met elk soort afspraak wel slim als je oom handelingsonbekwaam is, zo komt hij over in elk geval.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 15:25

Officieel nog niet vastgesteld, maar wel redelijk vaak de weg kwijt.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 15:52

marleen_88 schreef:
Ik heb een petitie van Greenpeace getekend en nu blijven ze mij maar lastig vallen, ik heb hun telefoonnummer geblokkeerd. Zo irritant

Erg he? Ik heb dat met een wandel route boekje van Natuurmonumenten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 16:06

rien10 schreef:
marleen_88 schreef:

Erg he? Ik heb dat met een wandel route boekje van Natuurmonumenten.

Dan ben ik heel blij dat ik mijn 06 niet heb doorgegeven bij de aanvraag van een vignette voor het mountainbiken aan natuurmonumenten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 16:07

Daarom teken ik dus niks wat petities e.d. betreft :). Enkel als t OF anoniem kan, OF ik geen geleur krijg van organisaties.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 16:20

Ik geef gewoon een nepnummer op.