fjordjes schreef:Wanneer houd het op met regenen? Ik wil het oud papier aan de weg zetten...
Thanks voor de reminder en gefeliciteerd!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lieszje schreef:We hebben woensdag de politie gebeld omdat de situatie uit de hand liep. De buurman wilde de schutting over en zou mijn man wel even pakken. Ik denk dat het gaas om de katten in de tuin te houden de redding is geweest. Ik weet dat de wijkagent gisteren bij de buren is geweest en eerdaags zal ze ook nog met ons komen praten.
Woningbouw is geen optie, het zijn koopwoningen. Het liefste vertrekken we en kopen we wat anders. Maar doordat ik in de ziektewet zit zullen we waarschijnlijk nu geen nieuwe hypotheek krijgen. Maar op deze manier ga ik er ook niet uitkomen vrees ik
purny schreef:Dat mijn kat die ik vorig jaar heb geadopteerd uit het asiel nog steeds met haar chip bij het asiel geregistreerd staat.
Ik ben in staat om de rekeningen naar hun door te sluizen, zij zijn echter als je het zo bekijkt nog steeds eigenaar...
Sansevieria schreef:Lieszje schreef:We hebben woensdag de politie gebeld omdat de situatie uit de hand liep. De buurman wilde de schutting over en zou mijn man wel even pakken. Ik denk dat het gaas om de katten in de tuin te houden de redding is geweest. Ik weet dat de wijkagent gisteren bij de buren is geweest en eerdaags zal ze ook nog met ons komen praten.
Woningbouw is geen optie, het zijn koopwoningen. Het liefste vertrekken we en kopen we wat anders. Maar doordat ik in de ziektewet zit zullen we waarschijnlijk nu geen nieuwe hypotheek krijgen. Maar op deze manier ga ik er ook niet uitkomen vrees ik
Sterkte!!
Heb je evt al eens gekeken naar de mogelijkheid om je oude hypotheek mee te nemen naar een nieuwe woning?
Bij sommige hypotheek aanbieders kan dat, mits binnen een half jaar na verkoop oude woning alles rond is.
rien10 schreef:marleen_88 schreef:Ik heb een petitie van Greenpeace getekend en nu blijven ze mij maar lastig vallen, ik heb hun telefoonnummer geblokkeerd. Zo irritant
Erg he? Ik heb dat met een wandel route boekje van Natuurmonumenten.