Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 10:10

Telpeva schreef:
Iemand is er vandoor gegaan met mijn gft kliko.
Het huisnummer en de straatnaam staan erop, echt hoe moeilijk is het om je eigen bak mee te nemen

Gok iemand die misschien nog half sliep. :')

Mezelf zat zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 11:44

pfoeh.

Ik had gisteren weer zo'n onzin mail van de zonnepanelen leverancier (had even heel boos gebeld over de drie maanden vertraging na het energiecontract-debacle) dat het stoom weer uit mijn oren knalde en ik er helemaal klaar mee was.

Daarna uit frustratie meteen een andere partij heb benaderd die ik kende via via. Dat was een goed gesprek en ze hadden net zo snel tijd als de partij waar ik 3 maanden geleden al mijn akkoord aan heb gegeven (en die aanvankelijk deze maand zouden komen leggen). Namelijk in januari. Daarna een zakelijke doch dreigende mail gestuurd aan onze eerste partij, dat ik ging kijken naar mijn juridische mogelijkheden, aangezien ze me qua energiecontract al voor 3K genaaid hadden en dat ze me echt niet ook nog 3 maanden inkomsten zonnepanelen konden onthouden (we komen namelijk echt heel lastig rond nu. Panelen worden betaald van het depot) als zij zelf schriftelijk toezegging gedaan hebben binnen 12-16 weken te leveren..

Nu hebben ze wel aangeboden om een vergoeding te geven voor de gemiste stroom.
Maarja, die andere partij zit in de buurt. De zoon van de makelaar van ons huis werkt er. En ik vertrouw ze 1000% meer. Eerste partij is echt niets dan gezeik, frustratie en boosheid, al kunnen ze het - als de datum vaststaat - wel echt heel lastig verpesten nog.

Moeilijk -O- .

Rambogirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 12:00

oefh Dat is wel een lastig besluit ja.
Zijn de reviews van het "nieuwe" partij wel ook allemaal goed?
Misschien dat dat je doorslag kan geven?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 12:08

[***] van 09:30 tot 12:00 die dus nu alweer 10 minuten uitloopt OMDAT IEDEREEN DOM LOOPT TE banketstaaf. Echt, kom tot het punt en KLAAR?!

Gelukkig sta ik op mute dus ik zit iedereen lekker af te kafferen en doe alsof ik telefoon heb.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 13:06

Dit vochtige weer. Voel mij een vis op het droge.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 14:30

Aan mijzelf |o
Ik moet nog zoveel doen maar ik zit echt eventjes niet lekker in mijn vel.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 14:45

Super leuk hondje in het asiel, precies wat wij zoeken,maar we gaan over 3 weken een week op vakantie en om dan nu een hond te nemen.Is het hondje net een beetje gewend en dan een onrustige week met een ander ritme.Maar het hondje is precies wat wij zoeken.Wat te doen?Morgen toch even het asiel bellen denk ik.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 14:52

Britta31 schreef:
Super leuk hondje in het asiel, precies wat wij zoeken,maar we gaan over 3 weken een week op vakantie en om dan nu een hond te nemen.Is het hondje net een beetje gewend en dan een onrustige week met een ander ritme.Maar het hondje is precies wat wij zoeken.Wat te doen?Morgen toch even het asiel bellen denk ik.

Bellen en je situatie uitleggen :j. Misschien kun je reserveren.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 15:06

Net gebeld,maar het hondje is al weg.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 15:23

Heb je ondertussen al een oplossing bedacht voor wanneer jullie weg zijn dan, britta?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 15:27

Ja,onze dochters en een zwager wil de hond tussen de middag uitlaten.Hij is sinds kort met pensioen en onze dochter kan in haar werkpauze even snel naar huis om het hondje in de tuin te laten voor een plas.Het gaat alleen om tussen de middag.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 16:14

32 min telefonisch in de wacht met een "we doen er alles aan om u zo snel mogelijk van dienst te zijn"... Ik heb het opgegeven na 32 min.... heel geloofwaardig is het tekstje dan niet meer.

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 16:27

Leveringsproblemen bij de apotheek.. willen ze me weer de verkeerde pillen meegeven..
Gelukkig 1x de goede meegekregen

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 16:28

Weer hoofdpijn, waarom nou

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 16:40

Ik word helemaal gestoord van die joekel van de buren, zit dag in dag uit te blaffen -:(- -:(-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 16:55

De mevrouw achter mij in de trein. Ik hoop dat ze niet altijd zo praat tegen haar kleine kind :x Allemaal negatief zoals: 'nu moet je stoppen', 'je mag niet met je vieze vingers de telefoon etc'. Is het meisje eindelijk een tijd lang netjes stil... Krijgt ze helemaal geen compliment :roll:

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 17:34

Menino schreef:
pfoeh.

Ik had gisteren weer zo'n onzin mail van de zonnepanelen leverancier (had even heel boos gebeld over de drie maanden vertraging na het energiecontract-debacle) dat het stoom weer uit mijn oren knalde en ik er helemaal klaar mee was.

Daarna uit frustratie meteen een andere partij heb benaderd die ik kende via via. Dat was een goed gesprek en ze hadden net zo snel tijd als de partij waar ik 3 maanden geleden al mijn akkoord aan heb gegeven (en die aanvankelijk deze maand zouden komen leggen). Namelijk in januari. Daarna een zakelijke doch dreigende mail gestuurd aan onze eerste partij, dat ik ging kijken naar mijn juridische mogelijkheden, aangezien ze me qua energiecontract al voor 3K genaaid hadden en dat ze me echt niet ook nog 3 maanden inkomsten zonnepanelen konden onthouden (we komen namelijk echt heel lastig rond nu. Panelen worden betaald van het depot) als zij zelf schriftelijk toezegging gedaan hebben binnen 12-16 weken te leveren..

Nu hebben ze wel aangeboden om een vergoeding te geven voor de gemiste stroom.
Maarja, die andere partij zit in de buurt. De zoon van de makelaar van ons huis werkt er. En ik vertrouw ze 1000% meer. Eerste partij is echt niets dan gezeik, frustratie en boosheid, al kunnen ze het - als de datum vaststaat - wel echt heel lastig verpesten nog.

Moeilijk -O- .

Ook zo heerlijk dat ze pas met een tegemoetkoming over de brug komen als je ze het pistool tegen het hoofd zet. -:(-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 18:28

Britta31 schreef:
Ja,onze dochters en een zwager wil de hond tussen de middag uitlaten.Hij is sinds kort met pensioen en onze dochter kan in haar werkpauze even snel naar huis om het hondje in de tuin te laten voor een plas.Het gaat alleen om tussen de middag.

De dochter waar je hier altijd over loopt te klagen := ?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 18:40

Ja,maar ze is wel een dierenvriend en ze kan ook lief zijn hoor.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 19:02

Dat ik mijn paarden soms niet helemaal begrijp. Op de keuring waren ze heel erg aan elkaar aan het plakken en als er een wegging brak de ander bijna los. Nu was dat ook niet de meest ideale situatie qua hoe ze vaststonden dus ik twijfel om ze volgend jaar nog samen mee te nemen.

Vandaag haal ik mijn jonge paard alleen op en niks geen problemen. Geen gehinnik en gedram maar een keurig en geduldig paard.

Samen breken ze de boel echt af als ze even uit elkaar zijn , maar als ik ze vanuit de wei apart ophaal is er niks aan de hand.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 19:07

Britta31 schreef:
Ja,maar ze is wel een dierenvriend en ze kan ook lief zijn hoor.

Dat snap ik. Maar ze komt niet bepaald betrouwbaar over zoals je hier over haar post.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 19:20

Met de dieren vertrouw ik haar wel.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 19:22

Britta31 schreef:
Met de dieren vertrouw ik haar wel.

Was zij niet degene die de stal niet mestte of zo :P.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 19:35

Gisteren was ik tijdens het reïntegratiegesprek op het werk super enthousiast dat ik weer twee uurtjes mocht beginnen. Vandaag gedaan, maar niet verwacht dat het geestelijk zo vermoeiend is. Ging nog net niet tollend richting mijn auto. Wil mijn eigen energie weer terug! -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 19:44

Ik kan niet touwtje springen ;(. Maar nu weet ik niet of het aan mij ligt of aan de ondergrond, of dat t touw te lang is :').

Maar, ik voel me een debiel.