Telpeva schreef:Iemand is er vandoor gegaan met mijn gft kliko.
Het huisnummer en de straatnaam staan erop, echt hoe moeilijk is het om je eigen bak mee te nemen
Gok iemand die misschien nog half sliep.

Mezelf zat zijn.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Super leuk hondje in het asiel, precies wat wij zoeken,maar we gaan over 3 weken een week op vakantie en om dan nu een hond te nemen.Is het hondje net een beetje gewend en dan een onrustige week met een ander ritme.Maar het hondje is precies wat wij zoeken.Wat te doen?Morgen toch even het asiel bellen denk ik.
Menino schreef:pfoeh.
Ik had gisteren weer zo'n onzin mail van de zonnepanelen leverancier (had even heel boos gebeld over de drie maanden vertraging na het energiecontract-debacle) dat het stoom weer uit mijn oren knalde en ik er helemaal klaar mee was.
Daarna uit frustratie meteen een andere partij heb benaderd die ik kende via via. Dat was een goed gesprek en ze hadden net zo snel tijd als de partij waar ik 3 maanden geleden al mijn akkoord aan heb gegeven (en die aanvankelijk deze maand zouden komen leggen). Namelijk in januari. Daarna een zakelijke doch dreigende mail gestuurd aan onze eerste partij, dat ik ging kijken naar mijn juridische mogelijkheden, aangezien ze me qua energiecontract al voor 3K genaaid hadden en dat ze me echt niet ook nog 3 maanden inkomsten zonnepanelen konden onthouden (we komen namelijk echt heel lastig rond nu. Panelen worden betaald van het depot) als zij zelf schriftelijk toezegging gedaan hebben binnen 12-16 weken te leveren..
Nu hebben ze wel aangeboden om een vergoeding te geven voor de gemiste stroom.
Maarja, die andere partij zit in de buurt. De zoon van de makelaar van ons huis werkt er. En ik vertrouw ze 1000% meer. Eerste partij is echt niets dan gezeik, frustratie en boosheid, al kunnen ze het - als de datum vaststaat - wel echt heel lastig verpesten nog.
Moeilijk.
Britta31 schreef:Ja,onze dochters en een zwager wil de hond tussen de middag uitlaten.Hij is sinds kort met pensioen en onze dochter kan in haar werkpauze even snel naar huis om het hondje in de tuin te laten voor een plas.Het gaat alleen om tussen de middag.