Ik kreeg van mijn vorige match een parfum op ons eerste afspraakje. Ik voelde me helemaal ongemakkelijk want ik had niks voor hem, geen idee ook dat dat de bedoeling was. Ik vond het wel lief.
Ik weet nog steeds niet wat we nou morgen gaan doen . Dat ga ik vanavond horen. Het maakt me op zich weinig uit als het maar niet TE inspannend is, gezien mijn gezondheid op dit moment maar dat weet hij wel. Mijn geduld wordt op de proef gesteld. Aan de ene kant zou me dat kunnen irriteren maar ik moet zeggen dat het me alleen maar benieuwd maakt tot nu toe.
Ik heb ooit een zilveren ring op een eerste date gekregen, echt vreselijk. De date was helemaal vreselijk, ik praat nog tegen een lantaarnpaal maar had deze vent echt niets te melden.
Als ik het over cadeautjes heb de eerste date, is het een bloem of lekker zeepje. Gewoon een klein attent gebaar. Van mij hoeft het niet maar ik zou daar geen problemen mee hebben.
Valerie93
Geplaatst: 22-08-24 16:09
Ik heb echt nog nooit iets gekregen van een eerste date, hooguit een trauma
Muronia
Geplaatst: 22-08-24 16:19
Het was leuk!! Lekker gewandeld en tussendoor even op bankjes gezeten en gekletst. Zo kon ik het wandelen volhouden en zijn we weer van alles over elkaar te weten gekomen. Het voelt allemaal wel heel fijn en vertrouwd. hij zoent goed
Nu maar weer braaf wachten of hij iets van zich laat horen. Ik moet er even vertrouwen in krijgen dat ik niet weer zomaar ge-ghost ga worden.
fleurtjeuh
Mijn date van zondag laat bijzonder weinig van zich horen, zelfs nu hij mijn nummer heeft. Oké, ik moet hem nog de plaats sturen, maar ik vind dit wel bijzonder. Het nummer is niet googlebaar dus lijkt een prepaidnummer te zijn. Begin een beetje suspicious te worden...