Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Molly1230 schreef:Wanneer moet ik me echt zorgen gaan maken over uitblijvende ongesteldheid? Het is vandaag 75 dagen geleden dat ik voor het laatst ongesteld was. Zwanger zijn kan niet.
Nyaleti schreef:Ik slaap nu al met een joggingbroek, lange mouwen en elektrische dekentje (in het begin eventjes)![]()
Ik heb al tig keer gezegd dat ze moet kappen maar neeee ze heeft écht gelijk!
Uiteraard is het enige wat gaat helpen dubbel glas met een nieuw kozijn maar dat gaat niet gebeuren.
Maar eens wat nachten wisselen van kamer wilt ze dan weer niet"verplaats je bed!!!"
Echt een irritatie puntje dit.
deksel schreef:Molly1230 schreef:Wanneer moet ik me echt zorgen gaan maken over uitblijvende ongesteldheid? Het is vandaag 75 dagen geleden dat ik voor het laatst ongesteld was. Zwanger zijn kan niet.
Kan je echt niet zwanger zijn, dus afgelopen maanden geen seks gehad?
Anders kan stress ook een factor zijn waardoor je niet ongesteld wordt.
Suzanne F. schreef:Overgewicht kan ook zorgen voor een verstoorde hormoonhuishouding. Dan kan je ongesteldheid ook uitblijven. Ook schildklierproblemen kunnen dit veroorzaken.
Ben je al naar de dokter geweest? Bloedonderzoek?
paars schreef:Ik had ooit mokzalf in een rond hoog potje (12 cm hoog en zo’n 6 cm diameter) met een paarsig etiket, zag eruit als bijenwas. Maar kom er niet meer achter welk merk dat was. Rook lekker maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Weet iemand welke ik bedoel? Die werkte zo fijn en paard van een vriendin heeft nu mok.
moonsparkle schreef:Bepaald de artiest de playlist voor het optreden in de Ziggo? Of heeft de Ziggo een playlist voor een bepaald genre als Rock, pop etc
paars schreef:Ik had ooit mokzalf in een rond hoog potje (12 cm hoog en zo’n 6 cm diameter) met een paarsig etiket, zag eruit als bijenwas. Maar kom er niet meer achter welk merk dat was. Rook lekker maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Weet iemand welke ik bedoel? Die werkte zo fijn en paard van een vriendin heeft nu mok.
Jet schreef:Het zou natuurlijk kunnen dat de verpakking is aangepast, ik weet niet hoe lang geleden het is dat jij het kocht?