Edit: WACHT ik had een cadeautje gemist! Een speelgoedauto. Kak misschien verandert dit de boel weer qua hints

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:IMAY1990 schreef:Lieve Santa,
Ik ben echt mijn hersens aan het kraken over wie je zou kunnen zijn, maar ik ben niet zo goed in cryptische hints ontcijferen vrees ik.
Als er nog iemand mee wil denken, ik heb de volgende hints gekregen:
1. Ik kom uit 1999
2. Ik hou van reizen
3. Ik ben een controlfreak
4. Ik ben terug van weggeweest
5. Ik ben spannend en onvoorspelbaar
Extra. Ik ben bekend in 80 landen op tv
theadora99 is 22 jaar?
Maar is die bekend in 80 landen op tv?
Jolien87 schreef:Flying_Angel schreef:Wat een gave pakketten komen er weer voorbij! Hopelijk druppelen de laatste ook binnen.
Hier de mug cake uit mijn pakket gemaakt!
[ [url=m/aKZ7A9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor
[ [url=m/gB9IaG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
Wat leuk!
Maar wat staat er nu precies op de mok?
Adamootje schreef:Charaz schreef:Ik ga een gokje doen Adamootje ben jij mijn SS?
Eindelijk!Ik ben inderdaad jouw Secret Santa. Ik heb het je wel moeilijk gemaakt.
![]()
Mijn woonplaats had je niet kunnen vinden, want die heb ik afgeschermd. Ik ben inderdaad docent (zie voorstelrondje in dit topic), zwanger (te lezen in mijn voorstelrondje) en ik krijg een jongen (terug te vinden in dit topic). Dat ik Harry Potter te gek vind, kun je terugvinden als je dat als zoekopdracht intikt op Bokt i.c.m. mijn gebruikersnaam.
miccamaaike schreef:Lavitabella schreef:Mkango, Aaah wat fijn voor je dat je er weer 2 hebt! Zo leuk !![]()
Ik ben hier dus blijkbaar wel ontzettend slecht in.Donna en Mkango waren de enigste die evenveel dieren hadden als mensen. Blijkbaar toch niet. Er was nog 1 iemand creatief en kwa overeenkomsten maar die heeft ruim 40 paarden op het bedrijf.
Marjo ik heb geen idee over wie Lavitabella het heeft in deze post, maar er is dus iig iemand met een bedrijf met meer dan 40 paarden. Misschien die?
Castilja schreef:[ Afbeelding ]
Blinnii schreef:Ooooooh die mok moet ik ook hebben!!!!Castilja schreef:[ Afbeelding ]
Je afbeelding is niet zichtbaar
hahahatsjoe schreef:Zou de SS van Marjo mij willen PBen ? Die geweldige sleutelhangers die zij heeft, ik zou zo graag iets aparts laten maken van het haar van mijn vorig jaar overleden paard en deze vind ik geweldig.
Castilja schreef:Ik ga even een wilde gok doen door 1 van de hints; ik vond een geplaatst bericht met een roze stofzuiger dus toen had ik een mini 'EUREKA' moment. Rink, ben jij mijn SS?
Edit: WACHT ik had een cadeautje gemist! Een speelgoedauto. Kak misschien verandert dit de boel weer qua hints![]()
rink schreef:Castilja schreef:Ik ga even een wilde gok doen door 1 van de hints; ik vond een geplaatst bericht met een roze stofzuiger dus toen had ik een mini 'EUREKA' moment. Rink, ben jij mijn SS?
Edit: WACHT ik had een cadeautje gemist! Een speelgoedauto. Kak misschien verandert dit de boel weer qua hints![]()
Ik ben helaas niet jouw Santa
Citaat:@GoldenArrow, zie de foto
Citaat:@Imay1990, Jij hebt toestemming van Santa om de extra hint open te maken
Citaat:@Marjo, jouw Santa woont met een bokker van SS op hetzelfde adres.
Citaat:@Fohadie, jouw Santa heeft gezien dat jij je zorgen maakt over je pakket, ze wil graag dat ik aan jouw doorgeef dat het goed komt. Het pakket is op tijd weggegaan maar wel vanaf een erg druk punt. Wellicht dat dit de reden is dat je hem nog niet hebt ontvangen.