Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mo_86 schreef:Pff, hier nu iemand die d’r pakket niet ophaalt. Het ligt nu een week op het pakketpunt, ze is gisteravond nog online geweest maar afhalen ho maar. Vrees dat die weer terug gaat komen. Heb d’r net een berichtje gestuurd, benieuwd of ik een reactie krijg.
Giolli schreef:Ah, nee dat kan het probleem niet zijn hoor.![]()
Vinted heeft de portemonnee als een soort tegoed. Als je tegoed op is, wordt het overige bedrag met iDeal betaald.
Stel je koopt iets van 10 euro en je hebt nog 5 euro in je portemonnee, betaal je met iDeal de overige 5 euro.
Waarom je geen koop knop ziet begrijp ik niet helemaal, kun je eens een screenshot of een linkje sturen?
Martje70 schreef:Giolli schreef:Ah, nee dat kan het probleem niet zijn hoor.![]()
Vinted heeft de portemonnee als een soort tegoed. Als je tegoed op is, wordt het overige bedrag met iDeal betaald.
Stel je koopt iets van 10 euro en je hebt nog 5 euro in je portemonnee, betaal je met iDeal de overige 5 euro.
Waarom je geen koop knop ziet begrijp ik niet helemaal, kun je eens een screenshot of een linkje sturen?
Ah, ok. Dan vind ik het helemaal gek.
https://www.vinted.nl/items/3520195167- ... adore-dior
Zien jullie wel de koop knop?
c_alsemgeest schreef:Iemand waarvan ik een laag bod af wees... een tegenbod deed, en hij daarna nog een lager bod deed dan zijn eerste bodmaat dat is niet hoe bieden werkt
Naborah schreef:c_alsemgeest schreef:Iemand waarvan ik een laag bod af wees... een tegenbod deed, en hij daarna nog een lager bod deed dan zijn eerste bodmaat dat is niet hoe bieden werkt
![]()
Ik merk dat ik in contact met Franse gebruikers leuke onderhandelingen heb. Daar durf ik als koper ook gerust een laag bod te doen omdat ik weet dat ze gewoon een tegenbod zullen doen en we zo gaan onderhandelen. Bij Nederlandse verkopers lijkt het bieden helemaal geen ding te zijn, dat vind ik wel jammer.
Needje schreef:Naborah schreef:
Iemand waarvan ik een laag bod af wees... een tegenbod deed, en hij daarna nog een lager bod deed dan zijn eerste bodmaat dat is niet hoe bieden werkt
![]()
Ik merk dat ik in contact met Franse gebruikers leuke onderhandelingen heb. Daar durf ik als koper ook gerust een laag bod te doen omdat ik weet dat ze gewoon een tegenbod zullen doen en we zo gaan onderhandelen. Bij Nederlandse verkopers lijkt het bieden helemaal geen ding te zijn, dat vind ik wel jammer.
Ik vraag wat ik vind dat iets zeker nog waard is en doe dus niet aan biedingen.
Spullen die zgan zijn voor 5 euro aanbieden en dan nog een bod krijgen van 3,50 dan denk ik ga lekker naar de kringloop.