Ik weet niet, maar ik vind dat echt niet grappig.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Telpeva schreef:Dat verhaal van de pulled pork omg
Ik heb een stuk van mijn terrarium gesloopt per ongeluk
Heb ik ook eens gedaan, als het een deurtje is kan je een stuk plexiglas kopen en dat op maat snijden.
Boompje1985 schreef:Dat ik toch veilig thuis moet gaan inschakelen voor mn buurjongetjes. Gisteren werd de oudste van net 3 jaar wel 7 keer achter elkaar geslagen, vandaag kreeg hij weer klappen omdat hij in zn broek had geplast. Ik word hier heel boos van en voel me zo ontzettend machteloos.![]()
![]()
![]()
Boompje1985 schreef:Dat ik toch veilig thuis moet gaan inschakelen voor mn buurjongetjes. Gisteren werd de oudste van net 3 jaar wel 7 keer achter elkaar geslagen, vandaag kreeg hij weer klappen omdat hij in zn broek had geplast. Ik word hier heel boos van en voel me zo ontzettend machteloos.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SpikkelFire schreef:Dat mijn contract niet wordt verlengd en de schriftelijke bevestiging vandaag per post binnen kwam... op mijn verjaardag... samen met een felicitatiekaart vanuit het bedrijf.. en aantal collega's die er dan lacherig over doen..![]()
Ik weet niet, maar ik vind dat echt niet grappig.
Zebrastreep schreef:Zoveel ergernissen vandaag
Pakketje niet geleverd ligt weer ergens vast in het sorteercentrum, moe en geirriteerd en mest onderzoek wat deze week zou moeten maar ik eigenlijk pas 15 mei aan toe kom heel vervelend....
En dat ik dacht dat ik koorts ofzo kreeg omdat mijn gezicht gloeit ben ik gewoon verbrand gisteren... Het was 13 gradenmijn huid verbrand so snel is niet normaal.
poes schreef:Zebrastreep schreef:Zoveel ergernissen vandaag
Pakketje niet geleverd ligt weer ergens vast in het sorteercentrum, moe en geirriteerd en mest onderzoek wat deze week zou moeten maar ik eigenlijk pas 15 mei aan toe kom heel vervelend....
En dat ik dacht dat ik koorts ofzo kreeg omdat mijn gezicht gloeit ben ik gewoon verbrand gisteren... Het was 13 gradenmijn huid verbrand so snel is niet normaal.
Je weet dat het niets met temperatuur te maken heeft? Ik heb er ook al de hele week voor lopen smeren. Hele straffe zon en veel wind ook vaak, heel verraderlijk!
Boompje: echt gelijk melden en hou je klaar voor een mogelijke lange rit. Mijn moeder heeft drie jaar gebeld voor er wat gebeurde. Courage!
Spikkelfire: zo wat lomp is dat zegecht naar. Alsnog een hele gelukkige verjaardag!!
Mars schreef:Ik moest wel gniffelen om een kop bij de NOS waarin Primark en Ikea in een zin genoemd werden met “niet-essentiële winkels.” Het was echt zo’n mooie samenvatting van waar mensen hun prioriteiten (nog steedsDat blij hysterische gedoe over die terrassen. Man, man man, alsof het een soort eerste levensbehoefte is, wát een verwend land zijn we toch. Vervolgens nog op élk radio/tv programma ''heb jij al op terras gezeten? Ben jij al geweest? Hoe was de sfeer? Hoe erg hebben jullie genoten van deze eerste terrasdag?''
Om maar te zwijgen over dwazen die een uur in de rij gaan staan om de Primark of IKEA in te kunnen
poes schreef:Zebrastreep schreef:Zoveel ergernissen vandaag
Je weet dat het niets met temperatuur te maken heeft? Ik heb er ook al de hele week voor lopen smeren. Hele straffe zon en veel wind ook vaak, heel verraderlijk!
Boompje: echt gelijk melden en hou je klaar voor een mogelijke lange rit. Mijn moeder heeft drie jaar gebeld voor er wat gebeurde. Courage!
Spikkelfire: zo wat lomp is dat zegecht naar. Alsnog een hele gelukkige verjaardag!!
Mars schreef:Dat blij hysterische gedoe over die terrassen. Man, man man, alsof het een soort eerste levensbehoefte is, wát een verwend land zijn we toch. Vervolgens nog op élk radio/tv programma ''heb jij al op terras gezeten? Ben jij al geweest? Hoe was de sfeer? Hoe erg hebben jullie genoten van deze eerste terrasdag?''
Om maar te zwijgen over dwazen die een uur in de rij gaan staan om de Primark of IKEA in te kunnen