Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 15:05

Dat mijn contract niet wordt verlengd en de schriftelijke bevestiging vandaag per post binnen kwam... op mijn verjaardag... samen met een felicitatiekaart vanuit het bedrijf.. en aantal collega's die er dan lacherig over doen.. :roll:
Ik weet niet, maar ik vind dat echt niet grappig.

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 15:25

De klus herrie in de flat, ze zijn nog steeds aan het hakken, breken en boren in 2 flats tegelijk

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 15:30

Lestrange01 schreef:
Telpeva schreef:
Dat verhaal van de pulled pork omg :')

Ik heb een stuk van mijn terrarium gesloopt per ongeluk -O-

Heb ik ook eens gedaan, als het een deurtje is kan je een stuk plexiglas kopen en dat op maat snijden.

Thanks voor de tip! Ik heb contact opgenomen met de bouwer of hij iets weet, via hem kan ik aan de originel reserve onderdelen komen denk ik (ik hooop dat hij dat gewoon wil doen voor mij, liefst heb ik ook dat hij hem komt repareren want ik vind werken met glas wel een beetje spannend :'))

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 16:00

Ik erger me aan bedrijven die modellen met een hele donkere huid zwarte kleding aantrekken. Echt top dat je diversiteit in je modellen laat zien, begrijp me absoluut niet verkeerd, maar kies dan een lichtere variant van het kledingstuk zodat ik een beetje kan zien hoe het valt, waar de naden zitten, etc.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 16:30

Dat ik toch veilig thuis moet gaan inschakelen voor mn buurjongetjes. Gisteren werd de oudste van net 3 jaar wel 7 keer achter elkaar geslagen, vandaag kreeg hij weer klappen omdat hij in zn broek had geplast. Ik word hier heel boos van en voel me zo ontzettend machteloos. -O- |o >;) _-:(

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 16:34

Boompje1985 schreef:
Dat ik toch veilig thuis moet gaan inschakelen voor mn buurjongetjes. Gisteren werd de oudste van net 3 jaar wel 7 keer achter elkaar geslagen, vandaag kreeg hij weer klappen omdat hij in zn broek had geplast. Ik word hier heel boos van en voel me zo ontzettend machteloos. -O- |o >;) _-:(

Wow wat ontzettend heftig....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 16:34

Zeker doen boompje! Ik ben ook mishandeld en niemand heeft ooit ingegrepen. Hadden ze beter wel gedaan. Je bent een topper hoor!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 17:07

Boompje1985 schreef:

Echt doen hoor! Hoe moeilijk ook :(:)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 17:33

Boompje1985 schreef:

Echt echt echt doen -O-. En je gevoelens ook melden bij VT. Maar je buurjongetje gaat je oprecht dankbaar zijn.

Ik erger me aan mezelf, thuistest om morgen naar school te kunnen voor het eerst :'). Maar ik was even in de war met de C en de T; ik dacht dat de C voor Corona stond ipv controle. Sufkip. Helemaal in de stress voor een paar minuten.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 17:35

Haha ik ben het met je eens dat, dat ook gewoon onduidelijk is. Ik had dat ook de eerste keer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 18:14

SpikkelFire schreef:
Dat mijn contract niet wordt verlengd en de schriftelijke bevestiging vandaag per post binnen kwam... op mijn verjaardag... samen met een felicitatiekaart vanuit het bedrijf.. en aantal collega's die er dan lacherig over doen.. :roll:
Ik weet niet, maar ik vind dat echt niet grappig.

Nou ja, wat lomp, zeg... Sterkte, ik wens je ondanks deze oliebol een fijne verjaardag. :(:)

Boompje1985, wat erg, zeg. En dan is de oudste 3 jaar.. :n

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 18:50

Zoveel ergernissen vandaag

Pakketje niet geleverd ligt weer ergens vast in het sorteercentrum, moe en geirriteerd en mest onderzoek wat deze week zou moeten maar ik eigenlijk pas 15 mei aan toe kom heel vervelend....

En dat ik dacht dat ik koorts ofzo kreeg omdat mijn gezicht gloeit ben ik gewoon verbrand gisteren... Het was 13 graden :( mijn huid verbrand so snel is niet normaal.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 19:17

Kinesio tape die niet blijkt plakken op een haflinger :(

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 19:32

Uitnodiging van de ggd voor standaard onderzoek bij een van de kinderen. Geen woord over de covid maatregelen etc in de begeleidende brief... ook niet bij “wat breng ik mee”. Daar gaat mijn kind dus echt niet heen. Als hij al nauwelijks naar school kan door de maatregelen, dan niet in 1 ruimte met een verpleegkundige die er dagelijks tig ziet. Juist van de ggd verwacht ik dat ze duidelijk communiceren rond covid en geldende regels en maatregelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 19:32

Mensen die serieus aan mij refereren als de “mama” van mijn vogels. Het zijn mijn huisdieren, niet m’n kinderen. :x

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:02

Er kwam vandaag zoveel op mij af dat ik helemaal op ben en over een half uur maar vast naar bed ga :x

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:08

Zebrastreep schreef:

Pakketje niet geleverd ligt weer ergens vast in het sorteercentrum, moe en geirriteerd en mest onderzoek wat deze week zou moeten maar ik eigenlijk pas 15 mei aan toe kom heel vervelend....

En dat ik dacht dat ik koorts ofzo kreeg omdat mijn gezicht gloeit ben ik gewoon verbrand gisteren... Het was 13 graden :( mijn huid verbrand so snel is niet normaal.

Je weet dat het niets met temperatuur te maken heeft? Ik heb er ook al de hele week voor lopen smeren. Hele straffe zon en veel wind ook vaak, heel verraderlijk!

Boompje: echt gelijk melden en hou je klaar voor een mogelijke lange rit. Mijn moeder heeft drie jaar gebeld voor er wat gebeurde. Courage!

Spikkelfire: zo wat lomp is dat zeg -O- echt naar. Alsnog een hele gelukkige verjaardag!!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:11

DiscoDipp schreef:
Kinesio tape die niet blijkt plakken op een haflinger :(

Vetkin tape gebruiken, speciaal voor dieren.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:32

poes schreef:
Zebrastreep schreef:

Je weet dat het niets met temperatuur te maken heeft? Ik heb er ook al de hele week voor lopen smeren. Hele straffe zon en veel wind ook vaak, heel verraderlijk!

Boompje: echt gelijk melden en hou je klaar voor een mogelijke lange rit. Mijn moeder heeft drie jaar gebeld voor er wat gebeurde. Courage!

Spikkelfire: zo wat lomp is dat zeg -O- echt naar. Alsnog een hele gelukkige verjaardag!!

De zon is idd al best wel krachtig, ik ben vorige week ook al verbrand in mijn gezicht. Nu heb ik ook een huidtype wat daar niet zo veel zon voor nodig heeft. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:35

Ik heb mijn zonnebril al weer in mijn hoofd staan helaas. Verbranden doe ik gelukkig zelden. _O-

Maar heb ik eindelijk lenzen, heb ik alsnog altijd een "bril op". _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:41

Dat blij hysterische gedoe over die terrassen. Man, man man, alsof het een soort eerste levensbehoefte is, wát een verwend land zijn we toch. Vervolgens nog op élk radio/tv programma ''heb jij al op terras gezeten? Ben jij al geweest? Hoe was de sfeer? Hoe erg hebben jullie genoten van deze eerste terrasdag?''

Om maar te zwijgen over dwazen die een uur in de rij gaan staan om de Primark of IKEA in te kunnen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:46

Mars schreef:
Dat blij hysterische gedoe over die terrassen. Man, man man, alsof het een soort eerste levensbehoefte is, wát een verwend land zijn we toch. Vervolgens nog op élk radio/tv programma ''heb jij al op terras gezeten? Ben jij al geweest? Hoe was de sfeer? Hoe erg hebben jullie genoten van deze eerste terrasdag?''

Om maar te zwijgen over dwazen die een uur in de rij gaan staan om de Primark of IKEA in te kunnen :=
Ik moest wel gniffelen om een kop bij de NOS waarin Primark en Ikea in een zin genoemd werden met “niet-essentiële winkels.” Het was echt zo’n mooie samenvatting van waar mensen hun prioriteiten (nog steeds :roll: ) hebben liggen...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:46

poes schreef:
Zebrastreep schreef:

Mijn huid is helaas ook super gevoelig met name mijn gezicht en hoofdhuid. We hadden er gisteren ook wel wat op verkeken tijdens het wandelen ook omdat het gevoelsmatig nog best wel fris was moet ik zeggen...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:53

Mars schreef:

Nou inderdaad, behoorlijk treurig

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:56

Ik kon vanmiddag zo de Primark inlopen en het was er heerlijk rustig. :D