Jammer weer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oomens schreef:Knert schreef:Nodig dat kind eens uit. Zo ontzie je de ouders en je hebt kans dat het kind ineens stopt met huilen.
Hoe lost dat het op dan? Dan zit je toch ineens naast het geluid ook nog eens met de fysieke aanwezigheid van een kwijlende baby/peuter in je huis? Dat lijkt mij stukken erger dan alleen gehuil horen.
Bloemetje75 schreef:Ik heb al jaren deze combi katten en kattenbakken. Is jaren goed gegaan. Helaas is 1 echt oud (dus die “mag” naast de bak). De rest kan zich gewoon gedragen en de kattenbakken gebruiken die meermaals per dag schoon gemaakt worden.
Knert schreef:Je hebt wellicht helemaal gelijk hoor. Maar soms wordt zo’n kind even uit zo’n spiraal gehaald.
Hier wordt nog wel eens een neefje of nichtje gebracht en af en toe ook wel een oppaskindje..
De een kende ik ervoor al en de ander bijna niet.
Je staat te kijken hoe fijn kindjes vinden als het keertje om hun gaat. Gewoon lekker mee het bos nemen. En ze hebben meer humor dan je denkt. Gesprekken zijn vaak echt wel leuk. Kinderlijk? Ja... maar ook verwonderlijk.
Gewoon paar oude kleren mee. Beetje waterplas en een stokje. Ze zien veel om mee te spelen. Hier ook alle ruimte.
Tja.. ook ik zat wel eens met een huilend kind hoor. Maar vaak is er wel wat leuks van te maken.
Anders breng je dat kind maar een dagje naar hier tussen onze kalfjes...
Mkango schreef:Sterkte, fjordjes!denisesilver schreef:Mensen willen zichzelf tegenwoordig graag speciaal voelen, dus wanneer hun paard slechte gewoontes heeft ontwikkeld omdat zij niet sterk genoeg in hun schoenen staan en geen basale horsemanship skills hebben, willen ze graag denken dat het een Bijzonder paard is met een rugzakje, een gebruiksaanwijzing in het Chinees, mishandelingsverleden, complexe hooggevoeligheid, links-rechts georiënteerd extravert, behalve als er koekjes voor hun neus gehouden worden en er een regenboogkleurig schaap langshuppelt, en dat zij de enigen zijn die ermee overweg kunnen (nadat ze 5 instructeurs en 6 goeroes versleten hebben en het niet-bestaande probleem nog niet is opgelost omdat ze nog steeds zelf die horsemanship skills niet hebben).Sterkte Fjordjes!
Ik erger me aan het zinnetje "niet voor amateurs" als het gaat om paarden. Geeft nul info en ik ben de laatste die mezelf overschat in het rijden, maar het lijkt wel te zeggen dat amateurs maar een beetje aanmodderen.In de praktijk kan iemand met een béétje ruitergevoel in hun linker kleine teen er vaak prima mee overweg.
Ondertussen erger ik me aan mensen die in nogal houterig Engels zelfbedachte 'live, laugh, love'-achtige citaten in topictitels verwerken. Doe maar gewoon niet.
Mkango schreef:Sterkte, fjordjes!denisesilver schreef:Mensen willen zichzelf tegenwoordig graag speciaal voelen, dus wanneer hun paard slechte gewoontes heeft ontwikkeld omdat zij niet sterk genoeg in hun schoenen staan en geen basale horsemanship skills hebben, willen ze graag denken dat het een Bijzonder paard is met een rugzakje, een gebruiksaanwijzing in het Chinees, mishandelingsverleden, complexe hooggevoeligheid, links-rechts georiënteerd extravert, behalve als er koekjes voor hun neus gehouden worden en er een regenboogkleurig schaap langshuppelt, en dat zij de enigen zijn die ermee overweg kunnen (nadat ze 5 instructeurs en 6 goeroes versleten hebben en het niet-bestaande probleem nog niet is opgelost omdat ze nog steeds zelf die horsemanship skills niet hebben).Sterkte Fjordjes!
Ik erger me aan het zinnetje "niet voor amateurs" als het gaat om paarden. Geeft nul info en ik ben de laatste die mezelf overschat in het rijden, maar het lijkt wel te zeggen dat amateurs maar een beetje aanmodderen.In de praktijk kan iemand met een béétje ruitergevoel in hun linker kleine teen er vaak prima mee overweg.
---- knip
Zebrastreep schreef:chanicha schreef:Kan je toch verwachten op zaterdag!
Dat is hier ook altijd hoor
Dat snap ik hoor haha maar is wel fijn dat als je een tijd aandrukt dat er dan bijstaat dat het langer kan duren
Telpeva schreef:O, ik dacht dat het aan ons internet lag.Dat bokt momenteel zo traag is.
Ik ben heel druk bezig met klusjes voor mij uit schuiven, daarvoor gebruik ik bokt, en dat werkt nu niet lekker. Moet ik dan nu toch nog productief iets gaan doen vanavond?
*huiver
Mkango schreef:Telpeva schreef:O, ik dacht dat het aan ons internet lag.Dat bokt momenteel zo traag is.
Ik ben heel druk bezig met klusjes voor mij uit schuiven, daarvoor gebruik ik bokt, en dat werkt nu niet lekker. Moet ik dan nu toch nog productief iets gaan doen vanavond?
*huiver
Ik lig een beetje te sterven van de menstruatiekrampen. Als iemand daar de gouden tip tegen heeft, behalve een dieet van ibuprofen, houd ik me van harte aanbevolen.