Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 19:29

Dat we (alweer) eten hebben besteld , ik 18:15 heb aangedrukt als bezorgtijd maar dat het uitloopt tot 19:00 en ik net al gigantische honger had.

Jammer weer :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 19:45

Kan je toch verwachten op zaterdag!
Dat is hier ook altijd hoor :j

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 19:49

chanicha schreef:

Dat snap ik hoor haha maar is wel fijn dat als je een tijd aandrukt dat er dan bijstaat dat het langer kan duren :')

RoosDeG

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 19:53

Dat het zo ontzettend druk was toen we het bos uit reden..
Toen ik er heen ging viel het mee en stond de parkeer plaats nog niet vol, maar op de weg eruit stonden ze tot een halve km vanaf het bos in de berm |o

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 19:56

oomens schreef:
Knert schreef:
Nodig dat kind eens uit. Zo ontzie je de ouders en je hebt kans dat het kind ineens stopt met huilen.

Hoe lost dat het op dan? Dan zit je toch ineens naast het geluid ook nog eens met de fysieke aanwezigheid van een kwijlende baby/peuter in je huis? Dat lijkt mij stukken erger dan alleen gehuil horen.

Je hebt wellicht helemaal gelijk hoor. Maar soms wordt zo’n kind even uit zo’n spiraal gehaald.
Hier wordt nog wel eens een neefje of nichtje gebracht en af en toe ook wel een oppaskindje..
De een kende ik ervoor al en de ander bijna niet.

Je staat te kijken hoe fijn kindjes vinden als het keertje om hun gaat. Gewoon lekker mee het bos nemen. En ze hebben meer humor dan je denkt. Gesprekken zijn vaak echt wel leuk. Kinderlijk? Ja... maar ook verwonderlijk.

Gewoon paar oude kleren mee. Beetje waterplas en een stokje. Ze zien veel om mee te spelen. Hier ook alle ruimte.

Tja.. ook ik zat wel eens met een huilend kind hoor. Maar vaak is er wel wat leuks van te maken.

Anders breng je dat kind maar een dagje naar hier tussen onze kalfjes... :+
Laatst bijgewerkt door Anomien op 07-11-20 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 19:57

Bloemetje75 schreef:
Ik heb al jaren deze combi katten en kattenbakken. Is jaren goed gegaan. Helaas is 1 echt oud (dus die “mag” naast de bak). De rest kan zich gewoon gedragen en de kattenbakken gebruiken die meermaals per dag schoon gemaakt worden.

Katten gaan vaak naast de bak of op andere plekken plassen als ze willen aanduiden dat het zeer doet of niet lekker gaat. Blaasontsteking bv. Toch iets om even in de gaten te houden :)

Ik ga vanavond eindelijk weer eens wat met vriendinnen doen, zin in maar ben echt zooo moe

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 20:02

Bah ik hoop dat het van de extreme honger komt of dat ik te lang naar een scherm heb gekeken. Net heel duizelig en ik heb last van paniek en hyperen dus gelijk paniek even snel stuk chocolade genomen en hoofd tussen de benen. Het helpt wel wordt ook niet erger maar wel vervelend weet nu al dat slapen een ramp gaat worden... Spanning is al zeeer hoog

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 20:46

Knert schreef:
Je hebt wellicht helemaal gelijk hoor. Maar soms wordt zo’n kind even uit zo’n spiraal gehaald.
Hier wordt nog wel eens een neefje of nichtje gebracht en af en toe ook wel een oppaskindje..
De een kende ik ervoor al en de ander bijna niet.

Je staat te kijken hoe fijn kindjes vinden als het keertje om hun gaat. Gewoon lekker mee het bos nemen. En ze hebben meer humor dan je denkt. Gesprekken zijn vaak echt wel leuk. Kinderlijk? Ja... maar ook verwonderlijk.

Gewoon paar oude kleren mee. Beetje waterplas en een stokje. Ze zien veel om mee te spelen. Hier ook alle ruimte.

Tja.. ook ik zat wel eens met een huilend kind hoor. Maar vaak is er wel wat leuks van te maken.

Anders breng je dat kind maar een dagje naar hier tussen onze kalfjes... :+

Wat is je adres? Ik vraag dit voor een vriend.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 20:54

Vriend die een gigantisch ochtendhumeur heeft. Oh wat haaat ik het als hij lang heeft geslapen na zijn nachtdienst en ik er gewoon een hele dag op heb zitten.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 21:11

Mkango schreef:
Sterkte, fjordjes! :(:)

denisesilver schreef:
Sterkte Fjordjes!

Ik erger me aan het zinnetje "niet voor amateurs" als het gaat om paarden. Geeft nul info en ik ben de laatste die mezelf overschat in het rijden, maar het lijkt wel te zeggen dat amateurs maar een beetje aanmodderen.
Mensen willen zichzelf tegenwoordig graag speciaal voelen, dus wanneer hun paard slechte gewoontes heeft ontwikkeld omdat zij niet sterk genoeg in hun schoenen staan en geen basale horsemanship skills hebben, willen ze graag denken dat het een Bijzonder paard is met een rugzakje, een gebruiksaanwijzing in het Chinees, mishandelingsverleden, complexe hooggevoeligheid, links-rechts georiënteerd extravert, behalve als er koekjes voor hun neus gehouden worden en er een regenboogkleurig schaap langshuppelt, en dat zij de enigen zijn die ermee overweg kunnen (nadat ze 5 instructeurs en 6 goeroes versleten hebben en het niet-bestaande probleem nog niet is opgelost omdat ze nog steeds zelf die horsemanship skills niet hebben). :+ In de praktijk kan iemand met een béétje ruitergevoel in hun linker kleine teen er vaak prima mee overweg. :))

Ondertussen erger ik me aan mensen die in nogal houterig Engels zelfbedachte 'live, laugh, love'-achtige citaten in topictitels verwerken. Doe maar gewoon niet. :')

Doet me denken aan een advertentie nog niet lang geleden “niet geschikt voor het hogere werk”. Puntje bij paaltje liep dat paard bij de eigenaar daarvoor gewoon 1.20 parcours (amateur hè) en kon dit meisje zelf gewoon niet goed genoeg rijden “Ja maar ik wou haar behoeden voor een onzeker persoon” Eum ok...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 21:21

Aan mijzelf.

Hond moest naar de da, dus boekje opgezocht, boekje op tafel gelegd, naar da gereden en er daar dus achter gekomen dat ik het boekje op de tafel heb laten liggen. Handig 8)7

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 21:35

Mkango schreef:
Sterkte, fjordjes! :(:)

denisesilver schreef:
Sterkte Fjordjes!

Ik erger me aan het zinnetje "niet voor amateurs" als het gaat om paarden. Geeft nul info en ik ben de laatste die mezelf overschat in het rijden, maar het lijkt wel te zeggen dat amateurs maar een beetje aanmodderen.
Mensen willen zichzelf tegenwoordig graag speciaal voelen, dus wanneer hun paard slechte gewoontes heeft ontwikkeld omdat zij niet sterk genoeg in hun schoenen staan en geen basale horsemanship skills hebben, willen ze graag denken dat het een Bijzonder paard is met een rugzakje, een gebruiksaanwijzing in het Chinees, mishandelingsverleden, complexe hooggevoeligheid, links-rechts georiënteerd extravert, behalve als er koekjes voor hun neus gehouden worden en er een regenboogkleurig schaap langshuppelt, en dat zij de enigen zijn die ermee overweg kunnen (nadat ze 5 instructeurs en 6 goeroes versleten hebben en het niet-bestaande probleem nog niet is opgelost omdat ze nog steeds zelf die horsemanship skills niet hebben). :+ In de praktijk kan iemand met een béétje ruitergevoel in hun linker kleine teen er vaak prima mee overweg. :))
---- knip

Eens :')

Dat programma Wie Het Laatst Lacht, vreselijk. Niet eens grappig, gewoon irritant

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 21:50

Deze deel ik denisesilver! Ik kan er niet inkomen.

Aan Tinder.... wie heeft er weleens gedate via Tinder?
Ik heb oprecht een leuk gesprek net een gozer al een paar dagen en hij woont ook in de buurt.
Maar, hij komt uit buitenland en is er maar tot maart en ik durf niet :') :') :') :') :') :')

Oja, de puinhoop in huis. Ik heb geen zin om te ruimen dus morgen zal het er nog wel liggen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 21:52

Dat ik het topic lees over wat je echt voor jezelf koopt en ik besef dat ik niks voor mezelf koop omdat ik het mezelf niet gun. Waarom kan ik dat gewoon niet?

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 21:57

Nayomie schreef:
Dat ik het topic lees over wat je echt voor jezelf koopt en ik besef dat ik niks voor mezelf koop omdat ik het mezelf niet gun. Waarom kan ik dat gewoon niet?

Ik had precies hetzelfde! Heb er gelijk een uitdaging voor mezelf van gemaakt, om eens bewust iets voor mezelf te kopen

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 22:06

Van Jeremy Jordan in Bonnie and Clyde naar Jeremy Jordan in Newsies gaan is echt geen doen. Help hoe verander ik mijn dialect van mid west naar NY? :+

Edit: the chorus van Brooklyn's Here, hoe dan???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 22:22

Overal wegwerkzaamheden vandaag, mensen die besloten hun auto even te parkeren aan het einde van de Beneluxtunnel, waardoor er van de vier banen nog maar één over was, en het leek vandaag wel Dag van de mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hadden gekregen. :')

Ook kan ik m’n moeder wel achter het behang plakken, en nu heb ik opkomende migraine. :=

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 22:35

Zebrastreep schreef:
chanicha schreef:

Dat snap ik hoor haha maar is wel fijn dat als je een tijd aandrukt dat er dan bijstaat dat het langer kan duren :')

oh, echt he... hier staat mijn favo bezorger altijd te vroeg voor de deur :')

ik heb me vandaag (weer) kapot lopen ergeren aan iemand die gewoon niet luistert naar wat ik zeg.
echt zo vet irritant he |o

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 22:39

Manege die mijn privéles nog een half uur vervroegt. Het is toevallig dat ik dit zie :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 22:43

Pakketje gemist, maar ik heb niks besteld moet wel voor getekend worden. :?

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 23:43

Aan die reclame van chicken tonight... {:)-:(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 23:47

Dat bokt momenteel zo traag is.

Ik ben heel druk bezig met klusjes voor mij uit schuiven, daarvoor gebruik ik bokt, en dat werkt nu niet lekker. Moet ik dan nu toch nog productief iets gaan doen vanavond?
*huiver

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 00:41

Zadel besteld. Levertijd 4 tot 6 weken. Na paar weken gevraagd hoe het ging: Er was vertraging. Gevraagd, hou me op de hoogte. Nu na 9 weken nog eens gevraagd. Ja nog wat extra vertraging nu 12 tot 14 weken... En dan verbaast zijn dat ik niet blij ben dat ik daar niks van gehoord heb. Joh je weet dat het langer duurt, zeg dat dan gewoon. Het is geen pakje boter en ik heb al de helft aanbetaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 10:41

Telpeva schreef:

Ik ben heel druk bezig met klusjes voor mij uit schuiven, daarvoor gebruik ik bokt, en dat werkt nu niet lekker. Moet ik dan nu toch nog productief iets gaan doen vanavond?
*huiver
O, ik dacht dat het aan ons internet lag. :+

Ik lig een beetje te sterven van de menstruatiekrampen. Als iemand daar de gouden tip tegen heeft, behalve een dieet van ibuprofen, houd ik me van harte aanbevolen. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-20 10:46

Mkango schreef:
Telpeva schreef:

*huiver
O, ik dacht dat het aan ons internet lag. :+

Ik lig een beetje te sterven van de menstruatiekrampen. Als iemand daar de gouden tip tegen heeft, behalve een dieet van ibuprofen, houd ik me van harte aanbevolen. :')

Geen dieet van ibuprofen maar van naproxen (werkzame stof in Aleve Feminax). Dat werkt echt tegen menstruatiekrampen. Ibuprofen doet bij mij niks.