Janine1990 schreef:Destination schreef:Welke brief?
Ik heb inderdaad ook die commentaren op Facebook gezien, echt te gek voor worden soms
Staat in het liveblog van de NOS, en de hele brief heeft Mustafa Marghadi op Twitter gezet.
Ah die had ik nog even gemist, bedankt. Heb je behoefte aan een vertaling van de hele brief? Want dan vertaal ik hem even en plaats hem hier.
Van mij mag alle toerisme in Nederland wel gesloten worden
Ik snap dat je weg wilt als je in een grote stad woont, maar over het algemeen zijn de ziekenhuizen op het platteland kleiner. Ik vind het wel een lastige als mensen hun eigen chaletje met voorzieningen hebben. Zo las ik een man die moederziel alleen in een vakantiehuisje zit omdat hij MS heeft en doodsbang is dat hij wordt aangestoken, want hij gebruikt medicatie die het immuunsysteem aantast. Hier in Duitsland is zelfs dat in sommige gevallen niet toegestaan, een rechtbank in Oldenburg heeft toegestaan dat een gemeente mensen naar huis heeft gestuurd terwijl ze in hun eigen vakantiehuis zaten. Volgens de rechtbank kon dat met een bepaalde wet over het indammen van infectieziektes gerechtvaardigd worden.

begreep ik tenminste.