Ergernis in het verkeer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:48

Schoot me ineens nog 1 te binnengaan afgelopen vrijdag: we reden op de A50, spitsstrook was open. Ik reed op de middelste baan, een vrachtwagen voor mij maar die bleef maar naast de vrachtwagen rechts van hem rijden. Dus ik schuif nog een baan links en haal in, veel ruimte voor me ineens? Dus schuif weer naar de binnenbaan voor die vrachtwagen: bleek daar gewoon nog een auto voor te zitten? Die auto zat echt vlak voor de vrachtwagen, en was gewoon echt aan het etteren zodat die vrachtwagen niet de andere vrachtwagen kon inhalen. Weg voor ons was dus best leeg ondertussen, puur omdat die auto alles tegenhield..

Gelukkig begon die vrachtwagen toen echt ff te seinen en toeteren, kon ie inhalen en weer naar rechts.
Maar wat bezielt je dan joh?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:55

Nou echt he. Ze zeggen wel eens "niet invullen voor een ander", maar het klinkt alsof deze persoon zich ergerde aan inhalende vrachtwagens en zo'n chauffeur eens wilde laten 'ervaren' wat een auto op zo'n moment ervaart. Maar dat is wat ik denk hoor.

FrNo

Re: Ergernis in het verkeer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:28

Dat kan zo zijn, maar als het daar toegestaan is, dan heeft de chauffeur het recht om een andere vrachtwagen in te halen.
En zo te lezen waren er (minimaal) drie banen.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:41

Ik heb in Duitsland gereden naar de skivakantie. Heerlijk die ruimte op de weg die je daar krijgt. Zo veel minder mensen die onnodig links rijden, geen bestuurders die zo snel mogelijk een gat dicht willen rijden, elkaar wat ruimte geven om te ritsen.

En in alle gevallen dat er wel mensen zonder inzicht bij zaten was dit een auto met een geel kenteken :o

Het viel vanmorgen in het woon-werkverkeer ook echt op hoe druk het hier op de weg is en hoe weinig ruimte je krijgt van veel bestuurders. Zo snel mogelijk gaten dichtrijden en niemand er tussen laten, want o wee als je niet als eerste voorbij die vrachtwagen bent…

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:03

MizzMontana schreef:
Ik heb in Duitsland gereden naar de skivakantie. Heerlijk die ruimte op de weg die je daar krijgt. Zo veel minder mensen die onnodig links rijden, geen bestuurders die zo snel mogelijk een gat dicht willen rijden, elkaar wat ruimte geven om te ritsen.

En in alle gevallen dat er wel mensen zonder inzicht bij zaten was dit een auto met een geel kenteken :o

Het viel vanmorgen in het woon-werkverkeer ook echt op hoe druk het hier op de weg is en hoe weinig ruimte je krijgt van veel bestuurders. Zo snel mogelijk gaten dichtrijden en niemand er tussen laten, want o wee als je niet als eerste voorbij die vrachtwagen bent…

Had het jaren terug naar Barcelona ook. Hoe verder je naar het zuiden komt, hoe meer ruimte iedereen elkaar geeft. Zeker als je eenmaal voorbij Parijs bent.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Ergernis in het verkeer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 02:08

Ik vrees de eerstvolgende tankbeurt...
Ze mogen bij elke pomp wel een AED ophangen want je schrikt je een hartverzakking.