Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
KarenQ schreef:Mijn verwachtingen van Nieuw-Zeeland waren best hooggespannen omdat iedereen er altijd zo lyrisch over was. Qua natuur vond ik echt wel mooi, maar niet perse spectaculairder dan andere plekken. Op het Zuidereiland vond ik de 'steden' en veel plaatsen toch was droevig... Cultureel vond ik het ook niet spannend.
Vond ik het mooi? Zeker! Maar maakte de verwachtingen niet waar.
KarenQ schreef:Ik had precies hetzelfde.Mijn verwachtingen van Nieuw-Zeeland waren best hooggespannen omdat iedereen er altijd zo lyrisch over was. Qua natuur vond ik echt wel mooi, maar niet perse spectaculairder dan andere plekken. Op het Zuidereiland vond ik de 'steden' en veel plaatsen toch was droevig... Cultureel vond ik het ook niet spannend.
Sizzle schreef:Ik heb een jaartje in Melbourne gewoond voor mijn stage en daarna wat gereist. Ik vond vooral het binnenland heel boeiend, bij de kust had ik meer het gevoel van: dat hebben we dichterbij ook
Sintara, waarschuw je ook altijd even degene naast je in het vliegtuig? Als iemand gaat kotsen dan doe ik automatisch mee namelijk
KarenQ schreef:Mijn verwachtingen van Nieuw-Zeeland waren best hooggespannen omdat iedereen er altijd zo lyrisch over was. Qua natuur vond ik echt wel mooi, maar niet perse spectaculairder dan andere plekken. Op het Zuidereiland vond ik de 'steden' en veel plaatsen toch was droevig... Cultureel vond ik het ook niet spannend.