Maar zal blij zijn als er wat andere felinehoi videos online komen dan hebben de kinders weer wat andere gespreksstof.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Neuh geen soap hoor, t is wel schattigLeuker dan de pb's die hun leidster stuurt in ieder geval. Ik wens ze allemaal netjes een fijne dag.
Maar zal blij zijn als er wat andere felinehoi videos online komen dan hebben de kinders weer wat andere gespreksstof.
LaPluche schreef:Ik heb een nieuwe buurvrouw, zij is hier komen wonen met 2 jonge kinderen.
Die rennen al de hele dag rond in de tuin te schreeuwen op standje “brandweerwagen”.
Stiekem wil ik er wel wat van zeggen, maar wil niet de zure buurvrouw zijn...
Mars schreef:Neuh geen soap hoor, t is wel schattigLeuker dan de pb's die hun leidster stuurt in ieder geval. Ik wens ze allemaal netjes een fijne dag.
GuusMeeuwis schreef:Moet ik even een felinehoi topic voor jullie aanmaken? Stop er toch eens over. Commentaar op haar maar jullie gaan er nog steeds over door. Blijkbaar zit het je erg dwars Mars.
AnnexUdith schreef:Nayomie schreef:Programma die zegt dat Hoogeveen het Hoge Noorden is.
Lol dan woon ik al bijna op de noordpool zeg maar
xDenies schreef:GuusMeeuwis schreef:Moet ik even een felinehoi topic voor jullie aanmaken? Stop er toch eens over. Commentaar op haar maar jullie gaan er nog steeds over door. Blijkbaar zit het je erg dwars Mars.
Huh? Volgens mij gaat het juist van de andere kant flink door. Ik wilde mij er totaal niet mee bemoeien maar het wordt nu wel continu opgerakeld door iedereen behalve Mars. Wordt een beetje vervelend ook zeg maar …
Mars schreef:Ja het zit me énorm dwars![]()
Chill even Guus, snap dat je baalt dat je Groots met zachte G concerten zijn uitgesteld maar denk dan aan Brabant, daar brandt nog licht
LukieBradley schreef:Mijn bedrijf produceert momenteel helemaal niets, zelfs geen inkomen.Mars ijs![]()
Helaas produceert bij mij het bedrijf alleen uhhhhh kippenpoep van de kippen![]()
Niet te vergelijken dus, nu wil ik naar de supermarkt maar ik ben nog aan het werk![]()
Ineke, zo'n bedrijf zou echt slecht voor mij zijn