Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
mvdende schreef:Laatste tijd veel met marktplaats bezig. Kan leuk uitpakken, maar ook verschrikkelijk irritant zijn.
Stond er gisteren nét een advertentie op, ik was één van de eerste die de advertentie had gezien. Gelijk een bod gedaan en telefoon nummer gebeld.
Ondertussen al zeker 8 keer gebeld, op verschillende tijdstippen, maar krijg steeds de voicemail.
Advertentie staat op gereserveerd.... Maar voor wie? Aangezien ik toch echt waarschijnlijk de 1e was met een reactie/ bod.
Dus grootste ergernis: mensen die een advertentie plaatsen en vervolgens niet meer reageren als je een bod doet/ berichtje stuurt. Of vaak pas véél later reageren als er al 10x over mij heen geboden is
Tamara schreef:Manlief had gister ook iets moois via FB. Was in contact met verkoopster van artikel wat gereserveerd stond maar later niet meer. Hij doet een bod, maar krijgt niet duidelijk reactie dat ze dat te weinig vindt. Ja het werkt niet meer, maar toch wil ze er blijkbaar meer voor. uiteindelijk doet man dus de conclusie dat ze er blijkbaar meer voor wil hebben. Dat beaamt ze, prijs afgesproken, zegt ze vervolgens dat ze morgen meer laat weten omdat ze ook met iemand anders contact heeft. Zeg dat dan meteen Hij is afgehaakt, contact verliep zo moeizaam..
Pearlx schreef:Ik heb een zak knuffels op marktplaats staan en kreeg de volgende vraag: Misschien een rare vraag, maar heeft u toevallig zo'n knuffel liggen waar jaren mee geslapen is, en die van ellende uitelkaar valt? En u hecht er geen waarde meer aan. Dan hebben wij er 50 euro voor over. We willen graag een biologisch onderzoek doen voor school.
Ik krijg er heel erg het gevoel bij dat het om iemand gaat die dat soort knuffels om een andere reden wil maar misschien heb ik teveel gelezen over gebruikte sokken en ondergoed hier.
Pearlx schreef:Ik heb een zak knuffels op marktplaats staan en kreeg de volgende vraag: Misschien een rare vraag, maar heeft u toevallig zo'n knuffel liggen waar jaren mee geslapen is, en die van ellende uitelkaar valt? En u hecht er geen waarde meer aan. Dan hebben wij er 50 euro voor over. We willen graag een biologisch onderzoek doen voor school.
Ik krijg er heel erg het gevoel bij dat het om iemand gaat die dat soort knuffels om een andere reden wil maar misschien heb ik teveel gelezen over gebruikte sokken en ondergoed hier.
Tamara schreef:Manlief had gister ook iets moois via FB. Was in contact met verkoopster van artikel wat gereserveerd stond maar later niet meer. Hij doet een bod, maar krijgt niet duidelijk reactie dat ze dat te weinig vindt. Ja het werkt niet meer, maar toch wil ze er blijkbaar meer voor. uiteindelijk doet man dus de conclusie dat ze er blijkbaar meer voor wil hebben. Dat beaamt ze, prijs afgesproken, zegt ze vervolgens dat ze morgen meer laat weten omdat ze ook met iemand anders contact heeft. Zeg dat dan meteen Hij is afgehaakt, contact verliep zo moeizaam..
cobiie schreef:Pearlx schreef:Ik heb een zak knuffels op marktplaats staan en kreeg de volgende vraag: Misschien een rare vraag, maar heeft u toevallig zo'n knuffel liggen waar jaren mee geslapen is, en die van ellende uitelkaar valt? En u hecht er geen waarde meer aan. Dan hebben wij er 50 euro voor over. We willen graag een biologisch onderzoek doen voor school.
Maakt het voor jou uit wat de nieuwe eigenaar met het product gaat doen? Dus maakt het uit of ze wel of niet de waarheid spreken over de reden waarom ze het willen hebben?
Ik zou er eerder vanuit gaan dat het een grap zal zijn en ze je aan het lijntje houden, maar mocht het echt serieus zijn zou ik het geld incasseren en ze veel plezier ermee wensen.
Gini schreef:Tamara schreef:Manlief had gister ook iets moois via FB. Was in contact met verkoopster van artikel wat gereserveerd stond maar later niet meer. Hij doet een bod, maar krijgt niet duidelijk reactie dat ze dat te weinig vindt. Ja het werkt niet meer, maar toch wil ze er blijkbaar meer voor. uiteindelijk doet man dus de conclusie dat ze er blijkbaar meer voor wil hebben. Dat beaamt ze, prijs afgesproken, zegt ze vervolgens dat ze morgen meer laat weten omdat ze ook met iemand anders contact heeft. Zeg dat dan meteen Hij is afgehaakt, contact verliep zo moeizaam..
Maar waarom zou je afhaken wanneer het product vandaag nog beschikbaar blijkt te zijn en je het voor de prijs kan hebben die je ervoor over hebt?